Nou wil ik niet lullig doen maar ik had hem woensdag alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:24 schreef twi het volgende:
* twi wacht bij de deurmat met z'n laptop op schoot
Kan me niet voorstellen, je word een ghost (die er onwijs cool uit ziet) maar ook zonder geluid.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zijn er ook klojos die spookrijden en tegen je aan proberen te knallen op live?
Tja, het heet niet voor niets spookrijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, je word een ghost (die er onwijs cool uit ziet) maar ook zonder geluid.
Nee, schade kost je creditsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er klapte gisteren tijdens de race iemand achterop met 150 terwijl ik stil stond.... die hele auto in 1x total loss, alles roodquote:
Ouchquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er klapte gisteren tijdens de race iemand achterop met 150 terwijl ik stil stond.... die hele auto in 1x total loss, alles rood
Nog niet neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die race lijn zorgt er juist voor dat je de moeite niet neemt om rempunten te bepalen. Meestal rem ik op de plekken waar het asfalt zwart is van het rubber, werkt prima. Wordt je ook niet constant afgeleid door die dikke lijn die alles bedektquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef rockstah het volgende:
-knip-
Jazeker, en dik veel meer ook, ik krijg 85% erbij, dat is dus bijna het dubbele,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Krijg je meer credits voor racen als je al die extra's uitzet?.
Dan ga ik vanaf het begin meteen met alles uit rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jazeker, en dik veel meer ook, ik krijg 85% erbij, dat is dus bijna het dubbele,.
Precies, dat heb ik ook gedaan, ik raad je wel aan om het remmen eventjes door te krijgen, ik heb net eventjes flink geoefend, zonder ABS betekend vol je rem inknijpen dat je wielen gewoon stil gaan staan. Dat je geen ABS hebt wil niet zeggen dat je niet vlot kunt remmen, het moet alleen wel iets soepeler, gewoon rustig inknijpen en dan totdat je hem nét niet helemaal in hebt, dan worden je schijven mooi rood en remt hij uber, in 300 meter van 260 naar 0 door m'n Golfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ga ik vanaf het begin meteen met alles uit rijden.
Anders ga je er aan wennen en zo.
Ik ben ook aan het wachten op de postbode..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef pkwarts het volgende:
Sterf kut TPGAl iets van acht spellen besteld bij GCshop en elke dag na verzonden binnen
behalve deze keer
Die ABS moet je zelf weten, kheb alles uit BEHALVE ABS.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga het vanavond dan ook maar eens zonder ABS en op een hoge difficulty proberen, maar ben bang dat ik er dan helemaal niets meer van bak.
Ik kijk wel ff hoe het gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ABS moet je zelf weten, kheb alles uit BEHALVE ABS.
Wil toch gewoon ook in paniek situaties hard kunnen remmen.. niet dat ik rem en die auto slippend doorglijdt
quote:
Nee nog niet maar het staat zeker op m'n verlanglijstje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:01 schreef LangeJan het volgende:
Heeft er iemand al een engineswap gedaan bij een Nissan S15 van sr20det naar het Skylineblok? En zo ja, hoe rijd dat![]()
Ik heb zojuist mijn S15 Spec-R uitgerust met een Skyline motor en alles volledig opgefoktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee nog niet maar het staat zeker op m'n verlanglijstje.
Ik ben begonnen met een Altezza (lexus IS 200) en die is al RWD met een front motor. Dus ik ga eerst wat geld verdienen met m'n Skyline en daarna ga ik aan de S15 beginnen. Dat wordt m'n driftcar.
Zal ongetwijfeld heerlijk rijden met een RB26DETT.
vanmiddag was ik ff depri, maar dat was gewoon omdat ik erop gerekend had hem al te hebben. Ik moet gewoon op centen letten helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
Ik ken zooo die last van de mensen die m nog niet hebben doordat ze hebben besteld..... echt dat bestellen heb ik helemaal afgezworen, die last als je hem niet hebt als iedereen al speelt is zo onbeschrijfelijk erg.
Khad het Woensdag en Donderdag,.. reken je zo op een spel..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vanmiddag was ik ff depri, maar dat was gewoon omdat ik erop gerekend had hem al te hebben. Ik moet gewoon op centen letten helaas
offtopic: je sig: gefeliciteerd!of staat dat er al heel lang en kom ik hier als spuit elf aanzetten?
Same here, in addition heb ik m'n NSX naar de A1 klasse gehaald, nog steeds met bakken overstuur, maar heb er nu wat extra plastic opgegooid, flinke spoiler voor aardig wat downforce, en nog trekt hij iedereen bij de start weg tot aan de horizonquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:56 schreef Bastard het volgende:
Mn Golf maximaal getuned om in de B-klasse te blijven.. Dat gillen van die versnellingsbak ook
Ach ik rij toch liever zelf, tenzij je weer van die endurence racen krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Heintje het volgende:
Nog een tipje om wat lastige races te winnen.
Train je draivatar met redelijk makkelijk te besturen auto's (ik heb alleen nog maar die lessen gebruikt om die te trainen)
Vervolgens fok je een auto zover op dat er niet meer mee te racen valt. (nou ja heel lastig) Je ligt dan vaak wel iets van 2 komplete classe voor op de concurentie en dan kun je je drivatar de race laten winnen.
Je verdient er wel bijna niks mee maar je haalt toch de races en daarmee win je ook de auto's.
Tja, ik denk dat ik m'n engine upgrade eruit gooi en dan nieuwe banden koop, dan hou ik hem wel in de A1 klasse, maar dus met meer handling, ik heb niets aan de acceleratie en top speed, aangezien ik toch vrijwel nooit plankgas kan gevenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:12 schreef truSteh het volgende:
Gewoon goed racenZet anders ABS aan, kan je tenminste nog beetje fatsoenlijk remmen. Ben wel met je eens dat die muscle cars nou niet echt fatsoenlijk rijbaar zijn
Ik heb er ook wel aardig wat moeite in moeten stoppen om te winnen.
Nee hoor, maar er wilde iemand bij van de club toen de room vol was.. niemand wilde weg, zo deed ik een wilde gok.. last one in, first one out.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:38 schreef twi het volgende:
Rody1984, stuur trouwens voortaan maar weer een invite als je gekicked wordt. Ik had niet door dat je werd gekicked, omdat je offline stond dus dacht dat je was gestopt, maarzoals ik daarna van je hoorde begint dat kinderachtige gedoe van Rainbow Six 3 weer van voren af aan
Ik hoorde dat ook heel veel mensen van binnenuit de auto rijden.. dat lukt me echt nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:01 schreef taart het volgende:
Ik zie het verschil niet tuusen gras en weg op silverstone, en die lage clio maakt het er niet beter op
bij mij juist andersom, maar met pgr2 rij in van achter de auto.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook heel veel mensen van binnenuit de auto rijden.. dat lukt me echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |