Ja is goed ik zal het wel zien ken je alleen van je icoontjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe Hans maar de groet'n dan vanaaf
Wie weet kom ik je Zaterdag nog wel tegen
Tsjah dat is het ook wel maarja we gaan met veel mensen heen ook volk uit geesteren dus dat gaat wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sixty.![]()
Als ik de verhalen van Vjenners van m'n middelbare school moet geloven, de ergste tent ter wereld.![]()
Zonde hoor! Geniale artiest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef DIJK het volgende:
Ik ken Cave wel, maar ik ben dr niet bepaald weg van. Niet echt een gemis dus.
Je had 'm gisteren moeten zien, weergaloos weer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Popolon, Steve Nash MVP. Terecht?
Ach ieder z'n ding. Ik heb er ergens wel een cd van liggen. Keer uit de aanbiedingenbak opgedoken ofzo.quote:
Welke? Misschien heb ik hem nog niet en als je hem toch niet goed vindt...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ach ieder z'n ding. Ik heb er ergens wel een cd van liggen. Keer uit de aanbiedingenbak opgedoken ofzo.
Oude foto uit zijn wilde periode, toen ie nog bezig was zijn demonen uit te drijven! Cabin' Feeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
woont hij echt in een grot ozo
Murder Balladsquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke? Misschien heb ik hem nog niet en als je hem toch niet goed vindt...
En Popo, die Nash is wel een goede dus! Dat voor een blanke spelverdeler.
*legt vraag voor bij Bluezz en JMquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Overigens, op basis van die oude foto waren er behoorlijk wat vrouwen die nu vermoedelijk in de 40 zijn die bij optredens verzuchtten met Bjoro te willen neuken, Cave.![]()
zijn dit je rapportcijfers of heb je een nieuw telefoonnummer ?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
Een afdeling automatisering heb je ook niks aan....
Muis van collega schoot van de ene naar de andere hoek van het beeldscherm.
Pogingen automatisering:
1. Nieuwe driver --> werkte niet![]()
2. Andere USB poort --> werkt ook niet![]()
3. Nieuwe muis --> helaas![]()
en toen wisten ze het niet meer....kwartier hopeloos lopen kloten![]()
![]()
Lionheaad --> nieuwe muismat --> muis werkt weer perfect![]()
De oude muismat reflecteerde teveel licht![]()
![]()
Whehe, optische muizen he. Dan krijg je datquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
Lionheaad --> nieuwe muismat --> muis werkt weer perfect![]()
De oude muismat reflecteerde teveel licht![]()
![]()
jij had gebruikt oude layout..... en daar heb je alles...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:
t kan zijn dat alle ophef aan mij voorbij gaat maar volgens mij had k al die smilies al waar iedereen nu zo mee pimpt.
groede dag ttrouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |