Heb er ¤299 voor betaald (we kregen geld terug van onze huisbaasquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker hoor Noca!![]()
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
Wil zelf ook een laptop gaan aanschaffen.
* PyTh Jaloers isquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb er ¤299 voor betaald (we kregen geld terug van onze huisbaas). Ik twijfelde eerst omdat mij verteld was dat er 256mb inzat en de HD kleiner was, dat viel dus mee
Komt nog wel een accu bij, normaal zijn die ¤159, maar die heb ik voor ¤75.
Lijkt me niet duur 374 voor dit bakkie
Beetje terugstalkenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
* PyTh Jaloers is![]()
Maar gun het jullie wel hoor Nocaatje en Clauwheee![]()
Dat is idd een koopjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb er ¤299 voor betaald (we kregen geld terug van onze huisbaas). Ik twijfelde eerst omdat mij verteld was dat er 256mb inzat en de HD kleiner was, dat viel dus mee
Komt nog wel een accu bij, normaal zijn die ¤159, maar die heb ik voor ¤75.
Lijkt me niet duur 374 voor dit bakkie
Thxquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
* PyTh Jaloers is![]()
Maar gun het jou wel hoor Nocaatje![]()
Sorry schatquote:
Maar gelukkig heb je ons weer gevondenquote:
ik wil ook weekendquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef pfaf het volgende:
Middag. Vanmorgen om 11 uur al op het terras, daarna 2 cd's gekocht, bovendien heb ik weekend. Nu al een topdag!
Toch niet naar het Wapen of wel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wil ook weekend
vanavond het cafe in
Ahahaa jewel vanavond nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch niet naar het Wapen of wel?
Ben heel het Pinksterweekend in Vjenne
![]()
Doe Hans maar de groet'n dan vanaafquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
vanavond sixty niet echt een cafe maar toch
zaterdag ben ik wel in het wapen en maandag ook wel
Schandalig ja! From heeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr tooooooooooooooooooooooooooooo eteeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnittttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
* pfaf zet snel The Lyre of Orpheus op voor de ongelovigen.![]()
Sixty.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ahahaa jewel vanavond niet
vanavond sixty niet echt een cafe maar toch
zaterdag ben ik wel in het wapen en maandag ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |