We zullen je missenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ervandoor mensen. misschien kom ik vanmiddag nog ff langs,maar ik denk dat t morgenochtend wordt. doeiwerkse
Jij ook werksequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ervandoor mensen. misschien kom ik vanmiddag nog ff langs,maar ik denk dat t morgenochtend wordt. doeiwerkse
*traantje wegpinktquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ijsmeis, het is hetzelfde als iemand zegt: ik ben echt goed in bed. Zoenen en sexen zijn dingen die doe je met zn tweeen, dus kan je nooit zeggen dat JIJ iets goed kan. het is een samenspel, zoals dat mooi heet
Eerste topic in SES misschien wel ja, maar daarvoor hebben we ook nog op de klaagbaak gezeten, in onzin van je leven, oh en ook nog in general chat geloof ikquote:
shut up...quote:
Wat voor kutmuis heb je dan wel nie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:54 schreef Houniet het volgende:
KUT, me muis viel van me bureau afen stuk
hahahaha, sorry (laat me maar ff gaan) hahahahahaquote:
een van de wibra?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat voor kutmuis heb je dan wel nie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |