We zullen je missenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ervandoor mensen. misschien kom ik vanmiddag nog ff langs,maar ik denk dat t morgenochtend wordt. doeiwerkse
Jij ook werksequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ervandoor mensen. misschien kom ik vanmiddag nog ff langs,maar ik denk dat t morgenochtend wordt. doeiwerkse
*traantje wegpinktquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ijsmeis, het is hetzelfde als iemand zegt: ik ben echt goed in bed. Zoenen en sexen zijn dingen die doe je met zn tweeen, dus kan je nooit zeggen dat JIJ iets goed kan. het is een samenspel, zoals dat mooi heet
Eerste topic in SES misschien wel ja, maar daarvoor hebben we ook nog op de klaagbaak gezeten, in onzin van je leven, oh en ook nog in general chat geloof ikquote:
shut up...quote:
Wat voor kutmuis heb je dan wel nie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:54 schreef Houniet het volgende:
KUT, me muis viel van me bureau afen stuk
hahahaha, sorry (laat me maar ff gaan) hahahahahaquote:
een van de wibra?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat voor kutmuis heb je dan wel nie?![]()
Daar kom die bril van jou vast ook vandaanquote:
dacht dat die geleend was van Urkelquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar kom die bril van jou vast ook vandaan![]()
Jaaa, laten we elkaar weer gaan afzeiken. Dan hebben we allemaal een leuke middagquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaaa, laten we elkaar weer gaan afzeiken. Dan hebben we allemaal een leuke middag![]()
nee, mijn banaan komt daar niet vandaan: het is een echte chiquita
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog een keer je info dan probeer ik het weer opnieuwquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaaa, laten we elkaar weer gaan afzeiken. Dan hebben we allemaal een leuke middag![]()
nee, mijn banaan komt daar niet vandaan: het is een echte chiquita
rommelen met surinaams brood leukquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:00 schreef Mr-Z het volgende:
ik ben zo ff neit meer op fok.. ik ga de proefbakkerij in om wat te rommelen.. vandaag staat surinaams brood op het programmaen daar gaan wij dus wat mee rommelen.. altijd leuk
![]()
Nou ja het moet uiteindelijk brood worden.. rommelen met deeg beter ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rommelen met surinaams brood leuk
Laat ik zelf die grap maar maken, voordat we weer een topic vol lullen met slechte bananen-grappenquote:
Rayban!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
kijk uit malloot een kokosnoot!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Oviedeee het volgende:
OVIDEEE loopt stage bij MAS als manusje van alles.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zelfs ik sta al in de lijsten dat terwijl ik pas 2 topics aanwezig ben
Hoe bestaat het?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zelfs ik sta al in de lijsten dat terwijl ik pas 2 topics aanwezig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |