Dat van mij volgende week vrijdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef Oviedeee het volgende:
Ik moet eigenlijk nog me verslag afmaken, maar heb totaal geen zin:S meot over 3 weken af:O
Sterkte meisss!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:hoi mensen
alweer hard aan t werk? ik kom alleen ff gedag zeggen. heb net gesprek gehad en 'opbouwende' kritiek gehad op mn concept, hij moet bijna helemaal over
![]()
directeur is er nog, dus moet aan de slagquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet gewoon een entertainment verslag gaan schrijven over het forum van fok![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef HarrieNak het volgende:
[..]
Hmm, een ICT-onderneming die niet weet dat er aan de 'title' tag geen font attributen mee gegeven kunnen worden.
Good luck!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
directeur is er nog, dus moet aan de slag
Achja.. ga na de zomer lekker Luchtvaarttechniek doen in Amsterdamquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef HarrieNak het volgende:
[..]
Hmm, een ICT-onderneming die niet weet dat er aan de 'title' tag geen font attributen mee gegeven kunnen worden.
Succes, we missen jequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
directeur is er nog, dus moet aan de slag
Vol verwachting klopt ons hartquote:
ik ookquote:
Dan kun je lekker je croisantjes opetenquote:
Whehehehe... moest de Jaguar bezuinigen op de PC's ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:30 schreef PeuRac het volgende:
gooi eens een paar linkjes hier van die foto's, ik zit nl in 'text-only' te werken![]()
Vandaag is dag van de zorg! Ik kreeg net lekker gebakjequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zit nu pauze te houden... lekker broodje8-|
Lang leve de koffie automaatquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:32 schreef JDude het volgende:
Hier stond al een kan koffie klaar toen ik aankwam, ze hadden iets teveel besteld voor een overleg
je wil niet weten op wat voor een brakke shit ik zit te kijken, t scherm is totaal versleten en kan elk moment kapot gaan (het heeft een compleet rode gloed), verder werken we nog op win95 en ik wil niet weten wat voor een systemen we op draaienquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehehe... moest de Jaguar bezuinigen op de PC's ofzo?
Ik ga vanavond naar Wageningen, weer ff verzamelen met onze vriendengroep die momenteel in gans 't land stageloopt/afstudeert.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef PeuRac het volgende:
vanavond weer een etentje trouwensik hoorde net van mn schoonzusje dat we met de hele familie uit eten gaan (ook leuk om dat als laatste te horen
)
Win95quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wil niet weten op wat voor een brakke shit ik zit te kijken, t scherm is totaal versleten en kan elk moment kapot gaan (het heeft een compleet rode gloed), verder werken we nog op win95 en ik wil niet weten wat voor een systemen we op draaien
Ik zit wel op een splinternieuw systeem.. pentium 4 enzo.. maar ja.. veel internet site's doen het niet, msn doet het niet en ook heel erg.. geen patiencequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wil niet weten op wat voor een brakke shit ik zit te kijken, t scherm is totaal versleten en kan elk moment kapot gaan (het heeft een compleet rode gloed), verder werken we nog op win95 en ik wil niet weten wat voor een systemen we op draaien
Kusjequote:
*kuch* -> http://www.timsystems.nlquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een betonnenvoet van een bouwhek is niet echt lam hoor, die zijn juist heel stevigquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Wageningen, weer ff verzamelen met onze vriendengroep die momenteel in gans 't land stageloopt/afstudeert.
't Zal me benieuwen, de laatste keer was ik zo lam dat ik over de betonnen voet van een bouwhek heen flikkerde en m'n gezicht wat extra kleurtjes had
Kom op goddess! Zie het als een uitdaging!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben nu bestwel gedemotiveerd
Whehehe, lang leve m'n Pentium4 met extragratis TFTtje, die XP draaitquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar da's 20 meter lopenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben nu bestwel gedemotiveerd
hij vond het een sufkutten voorstelquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Kom op goddess! Zie het als een uitdaging!!
Die directeur zal wel raar kijken als je alles snel verbeterd hebt!![]()
IK was gisteren in Wageningenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Wageningen, weer ff verzamelen met onze vriendengroep die momenteel in gans 't land stageloopt/afstudeert.
't Zal me benieuwen, de laatste keer was ik zo lam dat ik over de betonnen voet van een bouwhek heen flikkerde en m'n gezicht wat extra kleurtjes had
w000t! Dan heb je 'm wel geschopt neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hij vond het een sufkutten voorstel
Whaha bij mij doet alles het... zometeen maar even Dit was het Nieuws kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zit wel op een splinternieuw systeem.. pentium 4 enzo.. maar ja.. veel internet site's doen het niet, msn doet het niet en ook heel erg.. geen patience![]()
Alleen maar goed, lopen doe je dan onder de baas zijn tijdquote:
Ik was lam... lé-zenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een betonnenvoet van een bouwhek is niet echt lam hoor, die zijn juist heel stevig![]()
oh ja.. geluid heb ik dus ook niet neequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Whaha bij mij doet alles het... zometeen maar even Dit was het Nieuws kijken![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef Megter het volgende:
[..]
w000t! Dan heb je 'm wel geschopt neem ik aan?
Zeg dat ff tegen mn baas ofsoquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* -> http://www.timsystems.nl.
Niet normaal zeg, al die vrije mensenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Blinker het volgende:
Helaasch mensen vandaag heb ik een vrije dag
Veel plezier op stage en tot morgen
Oeps ik zie hetquote:
Op een bordje naar de directeur brengenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]maar hij sloeg me wel bijna om mn reflexen te testen, lachuh
ik ga maar eens een mooi concept eruit poepen![]()
Zeg jij dat eens tegen je baas danquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg dat ff tegen mn baas ofsohet is al zo erg dat ik niet eens meer koppijn krijg als ik langer als een uur er achter werk. Het scherm is nl ook niet meer scherp
Eruit poepen ??? ik denk niet dat de directeur blij zal zijn met de stank en de kleur van dat concept danquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]maar hij sloeg me wel bijna om mn reflexen te testen, lachuh
ik ga maar eens een mooi concept eruit poepen![]()
't Is ook nog vroeg hequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oeps ik zie het
Ik ga nog maar een bakkie koffie halen
Pauperquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Blinker het volgende:
Helaasch mensen vandaag heb ik een vrije dag
Veel plezier op stage en tot morgen
Omdat ik een ambtenaar ben.... 36 urige werkweekquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben sommige mensen zoveel vrij hieroheb nog niet 1 vrije dag gehad
![]()
Vrij krijg je niet.. vrij neem jequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:38 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben sommige mensen zoveel vrij hieroheb nog niet 1 vrije dag gehad
![]()
Al gedaan, toen zei hij dat ik over (toen) 4mdn toch weg zou zijn en zolang de pc het uithoudt ik geen nieuwe krijgquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg jij dat eens tegen je baas dan.
heel scherp cowboyquote:
Waar staat die koffie automaat van jullie ??? 10 km verderop ofzow ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef Houniet het volgende:
tering, ef koffie gehaald en weer 4 pagina's verder
Schop er eens per ongeluk tegenaan danquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al gedaan, toen zei hij dat ik over (toen) 4mdn toch weg zou zijn en zolang de pc het uithoudt ik geen nieuwe krijg
lekker zijn gezicht erin douwen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eruit poepen ??? ik denk niet dat de directeur blij zal zijn met de stank en de kleur van dat concept dan![]()
Ik heb echt een eikel van een baas, ik krijg alleen vrij NADAT ik een keertje heb overgewerkt op een zaterdag ofsoquote:
Heb jij ff mazzel dat het lekker weer is en de vrouwen rokjes aanhebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef Danyel het volgende:
zoo.. koffie wordt weer gehaald..![]()
straks maar weer eens bij willekeurige menschen onder de tafels kruipen en stofhappen![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker zijn gezicht erin douwen!
iel poepsexquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker zijn gezicht erin douwen!
WEhaha hij zit in Engelandquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet normaal zeg, al die vrije mensen![]()
Geniet van het mooie weer!![]()
Tering ja, Danyel, ruilen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel dat het lekker weer is en de vrouwen rokjes aanhebben![]()
Waar haal jij dat sex gedeelte vandaan dan?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel dat het lekker weer is en de vrouwen rokjes aanhebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |