Vol verwachting klopt ons hartquote:
ik ookquote:
Dan kun je lekker je croisantjes opetenquote:
Whehehehe... moest de Jaguar bezuinigen op de PC's ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:30 schreef PeuRac het volgende:
gooi eens een paar linkjes hier van die foto's, ik zit nl in 'text-only' te werken![]()
Vandaag is dag van de zorg! Ik kreeg net lekker gebakjequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zit nu pauze te houden... lekker broodje8-|
Lang leve de koffie automaatquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:32 schreef JDude het volgende:
Hier stond al een kan koffie klaar toen ik aankwam, ze hadden iets teveel besteld voor een overleg
je wil niet weten op wat voor een brakke shit ik zit te kijken, t scherm is totaal versleten en kan elk moment kapot gaan (het heeft een compleet rode gloed), verder werken we nog op win95 en ik wil niet weten wat voor een systemen we op draaienquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehehe... moest de Jaguar bezuinigen op de PC's ofzo?
Ik ga vanavond naar Wageningen, weer ff verzamelen met onze vriendengroep die momenteel in gans 't land stageloopt/afstudeert.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef PeuRac het volgende:
vanavond weer een etentje trouwensik hoorde net van mn schoonzusje dat we met de hele familie uit eten gaan (ook leuk om dat als laatste te horen
)
Win95quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wil niet weten op wat voor een brakke shit ik zit te kijken, t scherm is totaal versleten en kan elk moment kapot gaan (het heeft een compleet rode gloed), verder werken we nog op win95 en ik wil niet weten wat voor een systemen we op draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |