Is goed... Denk dat ik vant weekend wel weer in de gelegenheid ben...quote:Als je zin hebt om een keer in de stad een hapje te gaan eten dan moet je t maar laten weten. Je hebt mijn nummer!
Moedemorgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is goed... Denk dat ik vant weekend wel weer in de gelegenheid ben...
stressdag?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moedemorgenop deze stressdag...
Alles goed
Ja heb op een huis een bod gedaan en weet straks/ vandaag of ik het heb of niet..quote:
Vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat spoken jullie toch allemaal uit op een gemiddelde dag??
weet niet hoe ik een plaatje importeerquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
heej mijn ultra coole button staat niet in de OP
Werkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deel 45 al????
In 5 weken tijd ofzo????
[img] link naar plaatje [/img]quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
weet niet hoe ik een plaatje importeer![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
weet niet hoe ik een plaatje importeer![]()
![]()
Tuurlijk weet ik t wel...quote:
quote:
Tja wel met boodschappen doen. Ik heb altijd over als ik eten kook voor mezelf. Maja, je maakt er t beste van he. Volgende dag dus gewoon kliek vreten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
soit, ik moet wel een beetje research doen vandaag hier
eerst een goeie kop koffie![]()
misschien een soort stelling: heel de samenleving is gebaseerd op koppeltjes/gezinnetjes. Alles is hierop voorzien. Als single is het leven dan ook best KUT![]()
Oneens natuurlijk... We hebben jongerenreizen gericht op singles, datingsites, datingmeetings, uitgaansgelegenheden etc etcquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een soort stelling: heel de samenleving is gebaseerd op koppeltjes/gezinnetjes. Alles is hierop voorzien. Als single is het leven dan ook best KUT![]()
Tegenwoordig wel ja. Alles is erop ingesteld dat je met z'n tweeen bent. en natuurlijk kan je het wel alleen af maar echt makkelijker is het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
soit, ik moet wel een beetje research doen vandaag hier
Je kan ook vrienden kopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja wel met boodschappen doen. Ik heb altijd over als ik eten kook voor mezelf. Maja, je maakt er t beste van he. Volgende dag dus gewoon kliek vreten.
je noemt jongerenreizen, maar wat als je tussen dertig en veertig bent ... en datingsites, alsof je MOET een relatie hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oneens natuurlijk... We hebben jongerenreizen gericht op singles, datingsites, datingmeetings, uitgaansgelegenheden etc etc
Neemt ook een cup of Joe![]()
Eigenlijk zou de stelling dus moeten zijn: Rond je 35e verwacht de samenleving dat je een partner hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je noemt jongerenreizen, maar wat als je tussen dertig en veertig bent ... en datingsites, alsof je MOET een relatie hebben. En single-reizen kosten ook meer dan als je met twee bent, jammer
in Brussel is er ook al een groot huisvestingsprobleem omdat er steeds meer singles zijn. Er zijn te weinig appartementen, te veel mensen die een heel kot voor hen alleen hebben. Straks gaan ze die singles gedwongen laten samenwonen met vreemden.
ach, we drinken er een goeje zjat koffie op![]()
Als je tussen de 30 en 40 bent dan hebben we altijd nog onze geliefde poolse bruidjes. En volgens mij zijn die deze week in de bonusquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je noemt jongerenreizen, maar wat als je tussen dertig en veertig bent ... en datingsites, alsof je MOET een relatie hebben. En single-reizen kosten ook meer dan als je met twee bent, jammer
in Brussel is er ook al een groot huisvestingsprobleem omdat er steeds meer singles zijn. Er zijn te weinig appartementen, te veel mensen die een heel kot voor hen alleen hebben. Straks gaan ze die singles gedwongen laten samenwonen met vreemden.
ach, we drinken er een goeje zjat koffie op![]()
Da's idd een probleem. Je houd altijd een hoop over als je alleen eetquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja wel met boodschappen doen. Ik heb altijd over als ik eten kook voor mezelf. Maja, je maakt er t beste van he. Volgende dag dus gewoon kliek vreten.
Als man zijnde 35, als vrouw zijnde 28... Mannen worden nl mooi oud, vrouwen gaan uitdijenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de stelling dus moeten zijn: Rond je 35e verwacht de samenleving dat je een partner hebt.
Vroeg wakkerquote:
Kennelijk niks waardoor we van onze single-status af komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deel 45 al????
In 5 weken tijd ofzo????
Jij wordt tenminste anaal uitgewoond door WM...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Kennelijk niks waardoor we van onze single-status af komen
Oh.. Ik netquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vroeg wakkerben al 2 uur aan het werken..
En die @#%$#@#$^#$#$^#@$@#$@# makelaar heeft nog steeds niet gebeld.
Mwahquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Kennelijk niks waardoor we van onze single-status af komen
het probleem is dat als al je vrienden een partner en kinderen hebben, ze uiteraard niet meer met jou op reis gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je tussen de 30 en 40 bent dan hebben we altijd nog onze geliefde poolse bruidjes. En volgens mij zijn die deze week in de bonus....
Maar als single hoef je toch niet alleen op vakantie. Je bent toch niet alleen als je single bent? Vrienden bestaan ook nog.... Sterker nog---> de meesten hebben maar 1 partner, terwijl je een hele hoop vrienden kan hebben... Dus wordt de vakantie nog goedkoper dan als je met je partner gaat...
Rustig joh! Dat doen ze altijd. Ze bellen waarschijnlijk pas aan t end van de dag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vroeg wakkerben al 2 uur aan het werken..
En die @#%$#@#$^#$#$^#@$@#$@# makelaar heeft nog steeds niet gebeld.
Ja daar heb je gelijk in...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het probleem is dat als al je vrienden een partner en kinderen hebben, ze uiteraard niet meer met jou op reis gaan.
als man is dat misschien nog te doen, maar als vrouw ga je toch niet lekker alleen op reis met vriendin zonder partner of kinderen, zeker niet als die nog klein zijn.
Toptipquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's idd een probleem. Je houd altijd een hoop over als je alleen eet
Je kan wel minder koken, maar dan hou je altijd wel ingredienten over omdat het niet kleiner verkocht word
Gelukkig hebben we daar de webchef voor![]()
www.webchef.nl typ daar gewoon je overgebleven ingredienten in, en je krijgt verschillende bijpassende recepten. Soms wel eens leuk om te doen
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mij wordt vanaf m'n 20ste al regelmatig gevraagt of ik al een vriendin heb...., en raar gekeken als ik 'nee' antwoord
Dat belooft wat voor zaterdag!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Horoscoop Veronica gids: U ontmoet een kanjer via Internet
zijn er eigenlijk ook poolse bruidegommen eigenlijk... anders is het wel weer vet oneerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in...
Toch maar de poolse bruidjes dan?
Nou dan heb ik al tig keer gebeld..quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef TGT het volgende:
[..]
Rustig joh! Dat doen ze altijd. Ze bellen waarschijnlijk pas aan t end van de dag.
Weet ik eigenlijk niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk ook poolse bruidegommen eigenlijk... anders is het wel weer vet oneerlijk
Die zogenaamde 'samenleving' kan wat mij betreft de boom in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:40 schreef TGT het volgende:
Rond je 35e verwacht de samenleving dat je een partner hebt.
Wakeup call... sise does matter...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:56 schreef JoeyT het volgende:
Altijd discrimineren ze weer... Ze hebben daar zeker nog nooit gehoord van 'klein maar fijn'![]()
Niet echt slim he.. Nu denkt die makelaar dat ie de prijs wel een beetje op kan drijven... Als ik jou was zou ik niet meer bellen en lekker afwachten.. IIG succes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou dan heb ik al tig keer gebeld..
wil weten of ik die woning heb of nietvind hem wel mooi
![]()
geen grote ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet...
Ik stopte bij 'poolse vrouw zoekt man met grote penis'![]()
Altijd discrimineren ze weer... Ze hebben daar zeker nog nooit gehoord van 'klein maar fijn'![]()
maar wil je dan gewoon zélf geen vrouw en beebjes ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die zogenaamde 'samenleving' kan wat mij betreft de boom in.
Exact. Als je op dat soort argumenten ingaat loop je heel aardig het risico erachter te komen dat je in een relatie minstens zo eenzaam kan zijn als erbuiten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:57 schreef MSXUser het volgende:
Die zogenaamde 'samenleving' kan wat mij betreft de boom in.
Hahaha verrassende uitspraak van jou weerquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Wakeup call... sise does matter...
Hmm ik kook altijd gewoon. Wat ik over hou flikker ik terug in de pan. Af laten koelen. En dan in de koelkast. Volgende dag weer op t vuur. Klaarrr.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kan ook voor drie personen koken, en de restjes in porties invriezen
Dat doe ik altijd
Heb een laatste bod uitgebracht (lees vraagprijs)....quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Niet echt slim he.. Nu denkt die makelaar dat ie de prijs wel een beetje op kan drijven... Als ik jou was zou ik niet meer bellen en lekker afwachten.. IIG succes.
I knewwww it!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Wakeup call... sise does matter...
Ja en? Heeft ie je al een tegenvoorstel gedaan? Huizen gaan ook voor boven de vraagprijs hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heb een laatste bod uitgebracht (lees vraagprijs)....
Of om maar aan het maatschappelijk ideaalbeeld te voldoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Exact. Als je op dat soort argumenten ingaat loop je heel aardig het risico erachter te komen dat je in een relatie minstens zo eenzaam kan zijn als erbuiten.
Nee, dit is niet bitter. Alleen commentaar op relaties om 'maar niet alleen te hoeven zijn'.
Een relatie wel, kinderen absoluut niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:01 schreef petitlapin het volgende:
maar wil je dan gewoon zélf geen vrouw en beebjes ?
Ja was ook een ander bod geweest bla bla bla...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:03 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja en? Heeft ie je al een tegenvoorstel gedaan? Huizen gaan ook voor boven de vraagprijs hoor.
waarom geen beebjes ? moet je maar net een vrouw vinden die er ook geen wil, en zo zijn er niet veel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een relatie wel, kinderen absoluut niet.
Er schijnen ook datingsites te bestaan voor mannen met een kleine penis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:02 schreef JoeyT het volgende:
I knewwww it!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Er schijnen ook datingsites te bestaan voor mannen met een kleine penis.
Ik ben geen single meer... Vind t altijd prettig om te zien dat t nog slechter kanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Christine het volgende:
[..]
EINDELIJK!! Link???quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik zo om me heenkijk, valt dat nog wel meequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef petitlapin het volgende:
waarom geen beebjes ? moet je maar net een vrouw vinden die er ook geen wil, en zo zijn er niet veel.
omdat ik me niet compleet zou voelen moest ik nooit een kind op de wereld zetten. Dat zou knagen voor de rest van mijn leven. Ook omdat ik nu rondom mij allemaal vrienden/vriendinnen zie met beebjes en hoe positief dat hun leven verandert en hoe gek ze zijn op die kleine.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als ik zo om me heenkijk, valt dat nog wel mee
Dat 'waarom niet'-gezeur zou je ook kunnen omdraaien in 'waarom juist wel?'
Omdat je vriendin dan tijdens de sex kan roepen: "Maak me geen kind!!" Maar dat doe je dan stiekem wel.. das geil.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nou ja, een stellige mening over dit onderwerp (welke kant dat dan ook op mag gaan) zou maar zo je kansen op de singlemarkt kunnen beïnvloeden, dus waarom niet? Vooral het onderwerp op de eerste date naar voren brengen zendt interessante signalen uit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef petitlapin het volgende:
maar dit is écht een discussie die hier niet thuishoort![]()
Heb je er ervaring mee?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Omdat je vriendin dan tijdens de sex kan roepen: "Maak me geen kind!!" Maar dat doe je dan stiekem wel.. das geil.
ik vind mannen die wegrennen van een vrouw die op de eerste date over kinderen begint grote losers. Wat is daar nu zo mis mee eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, een stellige mening over dit onderwerp (welke kant dat dan ook op mag gaan) zou maar zo je kansen op de singlemarkt kunnen beïnvloeden, dus waarom niet? Vooral het onderwerp op de eerste date naar voren brengen zendt interessante signalen uit.
Ah, hét overbekende 'praat een ander een schuldgevoel aan' argument dus. In de tijd dat ik nog bij m'n ex was, hebben we dat praatje diverse keren moeten aanhoren (en ik ben heel erg blij dat we er nooit aan hebben toegegeven).quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef petitlapin het volgende:
omdat ik me niet compleet zou voelen moest ik nooit een kind op de wereld zetten.
[...]
maar dit is écht een discussie die hier niet thuishoort![]()
Dan maar een loser...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef petitlapin het volgende:
ik vind mannen die wegrennen van een vrouw die op de eerste date over kinderen begint grote losers.
Precies. Die hokjesgeest hier in Nederland is echt tot het ziekelijke toe.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wij hebben t er ook over... Kneem later ook zeker kinderen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind mannen die wegrennen van een vrouw die op de eerste date over kinderen begint grote losers. Wat is daar nu zo mis mee eigenlijk. Het is niet dat ze de week daarna al zwanger wil zijn of zo, ze mag toch gewoon zeggen dat ze kinderen wil, of niet ?
ik en mijn vriend hebben het er ook heel vroeg over gehad.
Wegrennen is één ding (en wie zegt dat het de vrouw is die erover begintquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:24 schreef petitlapin het volgende:
ik vind mannen die wegrennen van een vrouw die op de eerste date over kinderen begint grote losers. Wat is daar nu zo mis mee eigenlijk. Het is niet dat ze de week daarna al zwanger wil zijn of zo, ze mag toch gewoon zeggen dat ze kinderen wil, of niet ?
dus ze mag niet eens zeggen dat ze over tien jaar misschien wel kinderen wil ( waarin ze in het midden laat of dat met jou zal zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Jij bent oud Petitlapin, wij niet. Als iemand van mijn leeftijd al serieus gaat beginnen over kinderen etc...dan is ze niks voor mij. Maakt dat mij een loser?
Dan liever een loser
A gods gift to womanquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:17 schreef TGT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n bruut kanon als jij he
Wie begint er nou op een eerste date dat ze misschien wel kinderen wilt? (even dikgedrukt van je uitdrukkelijke afzwakking van je eerdere statement)quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus ze mag niet eens zeggen dat ze over tien jaar misschien wel kinderen wil ( waarin ze in het midden laat of dat met jou zal zijn)
Ja, ze bedoelt ook precies 10 jaar vanaf die dag he...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wie begint er nou op een eerste date dat ze misschien wel kinderen wilt? (even dikgedrukt van je uitdrukkelijke afzwakking van je eerdere statement)
Ik leef veel in het heden en niet in de toekomst. Ik weet nog niet wat ik over een paar maanden ga doen, terwijl mn opleiding al afloopt. Als iemand dan enorm gericht zn leven al wilt plannen...ben je toch écht bij mij verkeerd.
Je weet nooit hoe het gaat lopen in de toekomst... maar wat is er mis met een beetje plannen maken, fantaseren, aftasten of je een gelijke verwachting hebt van de toekomst? Zoiets doe je natuurlijk niet op de eerste date, maar zodra het wat serieuzer gaat worden, lijkt het me wel een onderwerp wat ter sprake komt..quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik leef veel in het heden en niet in de toekomst. Ik weet nog niet wat ik over een paar maanden ga doen, terwijl mn opleiding al afloopt. Als iemand dan enorm gericht zn leven al wilt plannen...ben je toch écht bij mij verkeerd.
ik begin me echt af te vragen wie aan jouw torenhoge eisen van perfectie kan voldoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wie begint er nou op een eerste date dat ze misschien wel kinderen wilt? (even dikgedrukt van je uitdrukkelijke afzwakking van je eerdere statement)
Pff ik kan daar best wel over lullen hoor op de 1e date. Kan mij t schelen. Ik wil wel weten hoe degene in elkaar steekt die ik tegenover me heb. Wat mij betreft is elk onderwerp ok.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Omdat ik pas 20 ben en het nog niet over kinderen wil hebben op de 1e date, omdat ik zelf niet zo toekomst minded ben....heb ik torenhoge eisen die aan mijn perfectie moeten voldoen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begin me echt af te vragen wie aan jouw torenhoge eisen van perfectie kan voldoen.
ik wil ook vrij zijn, en als ik niet mag zeggen dat ik kinderen wil, dan voel ik me ook beknot in mijn 'vrijheid'
Ik zie het probleem ook niet echt. Niet dat het perse iets is waar ik op een eerste date over zal beginnen, maar als het zo ter sprake komt. Het kan wat mij betreft alleen maar duidelijkheid scheppen. Stel ik kom iemand tegen die perse met een jaar of 2/3 kinderen wil (iets waar ik op dit moment niet klaar voor ben) dan weet je dat dat dus mogelijk een issue gaat worden. Beter dan dat je over 3 jaar een gesprek hebt 'ik dacht dat jij ook kinderen wilde, wat moet ik nu met mijn leven'.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:39 schreef EviL_AleX het volgende:
Je verliest geen vrijheid door een dergelijke uitspraak, en bovendien verandert wat mensen willen meestal toch over de tijd heen. Er wordt te veel waarde aan zo'n uitspraak gehecht
Ik snap je punt, maar ik vind het niet zo'n erg hoor
het is gewoon je manier van gewoon constant keiharde meningen te poneren zonder enige vorm van nuancequote:Op donderdag 12 mei 2005 10:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Omdat ik pas 20 ben en het nog niet over kinderen wil hebben op de 1e date, omdat ik zelf niet zo toekomst minded ben....heb ik torenhoge eisen die aan mijn perfectie moeten voldoen?
Jij mag zeggen wat je wilt, maar wij willen ook geen relatie. Mooi toch als je door zoiets als kinderen daar al op de 1e date achterkomt. Ik wil je hartje niet na 10 jaar breken.
Dat je het na een tijd ter sprake brengt is niets mis mee. De partner moet daarnaast ook zijn/haar mening kunnen geven, waarna je uiteindelijk samen tot een oplossing komt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:46 schreef petitlapin het volgende:
ik wil ook vrij zijn, en als ik niet mag zeggen dat ik kinderen wil, dan voel ik me ook beknot in mijn 'vrijheid'
hahaha nee anders gaan julliequote:
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is gewoon je manier van gewoon constant keiharde meningen te poneren zonder enige vorm van nuance.
geen internetdating/niet gescheiden zijn/het niet over kinder hebben/niet te veel voor je werk leven ... nog iets, ja ?
al was je tien jaar ouder, voor mannen als jij pas ik wel, met zulke types valt gewoon niet te discussiëren![]()
als de één kinderen wil, en de andere niet, zie ik niet onmiddellijk een oplossing, maar ja ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat je het na een tijd ter sprake brengt is niets mis mee. De partner moet daarnaast ook zijn/haar mening kunnen geven, waarna je uiteindelijk samen tot een oplossing komt.
Maargoed, ik ben een loser die anderen beknot in z'n vrijheid...
Dit wordt met de minuut hilarischer
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Misschien passen we toch bij elkaar. Geef me een kusje
Moet er over gediscusseerd worden dan? Sommige willen gewoon geen kinderen. Je kan dat beter in een vroeg stadium kenbaar maken dan dat je zo scenario krijgt wat WM net schets.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:
al was je tien jaar ouder, voor mannen als jij pas ik wel, met zulke types valt gewoon niet te discussiëren![]()
Ik kan uiteraard niet voor andere mannen spreken maar ondanks dat ik best kinderen wil, wil ik ze toch graag overwegen met iemand waar ik het idee van heb er mijn leven mee te kunnen delen. Niet met iemand waarmee ik slechts zojuist een kopje koffie heb gedeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef petitlapin het volgende:
als de één kinderen wil, en de andere niet, zie ik niet onmiddellijk een oplossing, maar ja ...
en uiteraard wil ik dat de ander zijn mening geeft, in plaats van dat die wegrent door het horrorwoord kinderen.
het ging niet specifiek over kinderen! op geen enkel gebied kan je met hem een normale discussie aangaan, en bij het onderwerp internetdating werd zijn bekrompenheid zo duidelijk ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Moet er over gediscusseerd worden dan? Sommige willen gewoon geen kinderen. Je kan dat beter in een vroeg stadium kenbaar maken dan dat je zo scenario krijgt wat WM net schets.
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik wil. Ik neig al jaren naar het idee dat ik geen kinderen wil. Of ik bij dit standpunt blijf geen idee. Ben nog jong en er kan nog wel het eea veranderen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Ok. Algemene vraag:
Wie heeft er NU een kinderwens voor de toekomst...?
* EviL_AleX steekt hand op...!
Workin' on it.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef HopelesslyForever het volgende:
Wordt er hier nu nog gedate of hoe zit het :p
Ben inmiddels 32 (met 33 in zicht) en het was 'Nee', is 'Nee' en blijft 'Nee'.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Ok. Algemene vraag:
Niet veel nee, maar vertel eens wat over jezelfquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:08 schreef HopelesslyForever het volgende:
Wordt er hier nu nog gedate of hoe zit het :p
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het ging niet specifiek over kinderen! op geen enkel gebied kan je met hem een normale discussie aangaan, en bij het onderwerp internetdating werd zijn bekrompenheid zo duidelijk ...
¨*ril*
Ouwe knarquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ben inmiddels 32 (met 33 in zicht) en het was 'Nee', is 'Nee' en blijft 'Nee'.
hij kan nog harder roepen dan mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]Ik ben jaloers op je vriend, had ik maar zo'n lieve flamende vriendin als jij.
![]()
Daar gaan ook absoluut een paar pittige discussies overheen en dat moet ook kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef petitlapin het volgende:
als de één kinderen wil, en de andere niet, zie ik niet onmiddellijk een oplossing, maar ja ...
en uiteraard wil ik dat de ander zijn mening geeft, in plaats van dat die wegrent door het horrorwoord kinderen.
Gisteren heb ik de inschrijfformulieren voor het verzorgingstehuis gekregenquote:
Wanneer mag ik je een rollatorcursus aanbieden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef MSXUser het volgende:
Gisteren heb ik de inschrijfformulieren voor het verzorgingstehuis gekregen
Dus jij gaat topic nummer 10.000 ook nog wel meemaken hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:10 schreef MSXUser het volgende:Ben inmiddels 32 (met 33 in zicht) en het was 'Nee', is 'Nee' en blijft 'Nee'.
* Automatic_Rock steekt ook z'n hand opquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Ok. Algemene vraag:
* EviL_AleX steekt hand op...!
Als Fok dan nog bestaat...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:16 schreef Chemist het volgende:
Dus jij gaat topic nummer 10.000 ook nog wel meemaken hier
Maar vrijheid in een zonnige villa met zwembad, cabrio, geen huisdieren kan toch ook?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als Fok dan nog bestaat...
Maargoed, liever vrijheid dan vinexwoning, boompje, golden retriever, Opel Astra.
Graag niet: vinexwoning, boompje, golden retriever,quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maargoed, liever vrijheid dan vinexwoning, boompje, golden retriever, Opel Astra.
cabrio> LEES Opel Tigra TTquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar vrijheid in een zonnige villa met zwembad, cabrio, geen huisdieren kan toch ook?
vrijheid is maar hoe je het zelf inkleurt hé.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik heb vrijheid, ruim appartement, ficussen, helaas geen kat en corsa TDI.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef MSXUser het volgende:
golden retriever...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vrijheid is maar hoe je het zelf inkleurt hé.
een vinexwoning, boompje, golden retriever, Opel Astra zie ik niet als een belemmering van mijn vrijheid
als je nu eenmaal een hond wil, maakt hij toch deel uit van je vrijheid ?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de woningquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heb een laatste bod uitgebracht (lees vraagprijs)....
Wel als dat je wordt opgedrongen. En je het je laat opdringen. Ik denk dat ik het gebrek aan ruggegraat dan zou moeten beschuldigen van het zijn van 'belemmering van vrijheid'quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
een vinexwoning, boompje, golden retriever, Opel Astra zie ik niet als een belemmering van mijn vrijheid
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Laat me raden.. Je vindt Opel's heel mooi.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de woning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van singles topic naar kijk-mij-eens-een-lange-lul-hebben topicquote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Ik heb echt geen zin in een relatie met een voorspelbaar patroon ('omdat-het-zo-hoort')quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
vrijheid is maar hoe je het zelf inkleurt hé.
Feli!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeli!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wilt dus niet meer gestuurd worden... Jij wil immers geen Opel Astra en Labrador als je vriendin die zou willen hebben??quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Ik heb echt geen zin in een relatie met een voorspelbaar patroon ('omdat-het-zo-hoort')
Hij geeft het voorbeeld omdat dat de standaard relatie bijna is van het huisjeboompjebeestje principe. Dit wil die niet en gelijk heeft die.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef Koktailsaus het volgende:
[..]
Je wilt dus niet meer gestuurd worden... Jij wil immers geen Opel Astra en Labrador als je vriendin die zou willen hebben??
van singles naar kijkikhebeenlangelul naar felicitatietopicquote:
Oom ben ik al, en zou onwijs graag kids willen hebben mits mams dat ook wil dan....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef Tijn het volgende:
Ik vind kinderen wel leuk, maar ik hoef ze niet zelf hoor, dat lijkt me veel te veel gezeik. Ik word wel een leuke oom ofzo
Oooooohw zo,quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hij geeft het voorbeeld omdat dat de standaard relatie bijna is van het huisjeboompjebeestje principe. Dit wil die niet en gelijk heeft die.
schrap MSXUser alvast al van je lijst van potentiële partnersquote:
eeuwig singlequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik ben lelijk, heb maar een kleintje en geen huisje boompje haardje ... wat maakt me dat dan? :p
In een relatie ga je elkaar altijd wel wat proberen bij te sturen. Het is absoluut niet zo dat ik me gedraag als een ongeleid projectiel, maar mijn eigen mening wil ik toch wel kunnen geven. Ik heb het aan den lijve ondervonden hoe het is om zo'n beetje 'mind controlled' door het leven te gaan en dat gebeurt me geen 2e keer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:33 schreef Koktailsaus het volgende:
Je wilt dus niet meer gestuurd worden... Jij wil immers geen Opel Astra en Labrador als je vriendin die zou willen hebben??
je hebt een heel goed gekozen nicknamequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik ben lelijk, heb maar een kleintje en geen huisje boompje haardje ... wat maakt me dat dan? :p
In ieder geval een grote zorg minder.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
schrap MSXUser alvast al van je lijst van potentiële partners![]()
Offtopic:quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:46 schreef melismay het volgende:
Hiya schatjes! Vermaken jullie je hier een beetje????
Gefelici PieterCK en voor de rest... Waar hebben we t over?!?!?!Voor degene die me willen Ja ik ben maar zo vrolijk vandaag
![]()
Sjah verleden lekker later rusten voor wat het is toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In een relatie ga je elkaar altijd wel wat proberen bij te sturen. Het is absoluut niet zo dat ik me gedraag als een ongeleid projectiel, maar mijn eigen mening wil ik toch wel kunnen geven. Ik heb het aan den lijve ondervonden hoe het is om zo'n beetje 'mind controlled' door het leven te gaan en dat gebeurt me geen 2e keer.
quote:
Zijn we nog wel on topic bezig dan????quote:
Je leert van fouten die je in het verleden hebt gemaakt (tenminste, de meeste mensen wel). Het is niet onverstandig om daar af en toe even aan terug te denken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:50 schreef Koktailsaus het volgende:
Sjah verleden lekker later rusten voor wat het is toch?
In je nieuwe relatie dat ddlk laten zien dan
zie ook ff topic "Jij achter je vriend aan, of hij achter jou aan?"
[Hoe de hick link je die]
Heb je wel een logeerkamer dan voor mij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zijn we nog wel on topic bezig dan????
Maariedereen bedankt, als ik een house warming heb dan laat ik het wel weten![]()
Hhhm maar als ik het zo lees, Ik heb een Opel Astra en een woning.....
Damn wordt nog druk met slaapkamer 3...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heb je wel een logeerkamer dan voor mij?
Opel Astra..?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zijn we nog wel on topic bezig dan????
Maariedereen bedankt, als ik een house warming heb dan laat ik het wel weten![]()
Hhhm maar als ik het zo lees, Ik heb een Opel Astra en een woning.....
Zo kom je dus nooit aan de man hequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Heb je wel een logeerkamer dan voor mij?
Damn, ik ben gisteren niet geloot voor nieuw te bouwen appartementenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan 's nachts stiekum van kamer switchenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik wilde eigenlijk meteen in bed bij PieterCK, maar ja dan krijg ik daar weer commentaar op.
Nee dat was ik dan van plan als ik in de logeerkamer moest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef Chemist het volgende:
[..]
En dan 's nachts stiekum van kamer switchen![]()
Ja dat bedoelde ik ook .. quoten is lastigquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:03 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nee dat was ik dan van plan als ik in de logeerkamer moest.
Schop maar wat op tafel dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Willen we nog een leuk onderwerp bespreken of houden we het hierbij?
Eeehm wat is F G Hquote:
Dan denken we er hetzelfde over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:04 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook .. quoten is lastig![]()
Iemand leuke tante zijn lijkt me echt zo oneindig veel toffer dan zelf van die dingen gaan uitpoepen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef Tijn het volgende:
Ik vind kinderen wel leuk, maar ik hoef ze niet zelf hoor, dat lijkt me veel te veel gezeik. Ik word wel een leuke oom ofzo
Inderdaad. Kun je ze lekker toffe kadootjes geven die ze niet krijgen van hun ouders, zonder dat je het gedram en gekrijs aan hoeft te horen als ze wat minder blij met je zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Iemand leuke tante zijn lijkt me echt zo oneindig veel toffer dan zelf van die dingen gaan uitpoepen.
En als ze lastig zijn kun je ze weer naar de ouders sturen. Rust!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je ze lekker toffe kadootjes geven die ze niet krijgen van hun ouders, zonder dat je het gedram en gekrijs aan hoeft te horen als ze wat minder blij met je zijn
tot er op een dag zo'n kleintje met zijn armpjes open naar je toeloopt en pappie roeptquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als ze lastig zijn kun je ze weer naar de ouders sturen. Rust!
Nee, liever oom dan papa in mijn geval.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Hij geeft het voorbeeld omdat dat de standaard relatie bijna is van het huisjeboompjebeestje principe. Dit wil die niet en gelijk heeft die.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je ze lekker toffe kadootjes geven die ze niet krijgen van hun ouders, zonder dat je het gedram en gekrijs aan hoeft te horen als ze wat minder blij met je zijn
Ik kijk echt uit naar de dag dat ik het kind van m'n zusje een drumstel voor zijn/haar verjaardag geefquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Met ze naar de dierentuin gaan. Enzovoort.
.
Volgens mij zou jij zo'n oom zijn die z'n neefjes en nichtjes alle verkeerde dingen leert, waardoor papa/mama vervolgens weer moet uitleggen dat ze dingen niet moeten doen als ome tijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar de dag dat ik het kind van m'n zusje een drumstel voor zijn/haar verjaardag geef![]()
![]()
Dat lijkt me echt vet gewoon. wheheh eindelijk weer legaal lego spelen. Magoed mag van mij nog wel ff een paar jaartjes duren.. Mn nichtje had dr eerste ook al op dr 21e..quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tot er op een dag zo'n kleintje met zijn armpjes open naar je toeloopt en pappie roept
maar ja, iedereen is vrij in zijn keuzes
Eindelijk iemand die me begrijptquote:
hup trouwen ermee, kids krijgen, auto eehm Astra kopen en huisje erbijquote:
je vergeet de labradorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hup trouwen ermee, kids krijgen, auto eehm Astra kopen en huisje erbij![]()
Gelukkig is er zoiets als abortusquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tot er op een dag zo'n kleintje met zijn armpjes open naar je toeloopt en pappie roept
maar ja, iedereen is vrij in zijn keuzes
Ow ja hond erbijquote:
Lul heb jij een 535D??? Dat blaast als een gekquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:30 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die mag, mits ie zn helm op heeft, mee met mij in mijn BMW 535D stationwagon
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef Tijn het volgende:
Ik kijk echt uit naar de dag dat ik het kind van m'n zusje een drumstel voor zijn/haar verjaardag geef![]()
![]()
doe dan eens een ander voorstelquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:32 schreef JoeyT het volgende:
Vind t kinderonderwerp een beetje saai worden...
Ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef PieterCK het volgende:
Gokje zie topicnaam...
Wie heeft in verschillende steden verschillende stadjes zitten??
Mocht ik willen ja, heb wel een BMW, maar geen 535Dquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Lul heb jij een 535D??? Dat blaast als een gek
Ik heb echt helemaal niks gewoon.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:46 schreef PieterCK het volgende:
Gokje zie topicnaam...
Wie heeft in verschillende steden verschillende stadjes zitten??
Die heeft mn vaderquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:48 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Mocht ik willen ja, heb wel een BMW, maar geen 535D![]()
Ja daar heb je wel gelijk in. Eentje is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks gewoon.
Trekt me trouwens ook niet. 1 of geen voor mij hoor. 1 vrouw levert al genoeg problemen![]()
Ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Btw...komen niet meer van deze singles naar de meeting?
Ik woon in Haarlem trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik woon in de Betuwe en heb geen schatjes in andere stadjes.
Ik ben zaterdag in Antwerpenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Wel hier lurken, maar te bang voor de meet![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Nope .. mag gezellig met de familie uit etenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Jij ook al ? Haarlem is een echte single stadquote:
Klopt, én ik moet werken..quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja je moet naar amsterdan voor de mooie vrouwenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:56 schreef Chemist het volgende:
[..]
Nope .. mag gezellig met de familie uit eten![]()
[..]
Jij ook al ? Haarlem is een echte single stad![]()
Ren naar buiten en scoor date.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je moet naar amsterdan voor de mooie vrouwen
Maar ik zie hoop
Werk sinds vandaag in een nieuw pand![]()
![]()
In een paar uur al paar hele mooie vrouwen gezien
Wie niet waagt.... Anders laat je ze lopen en zie je ze nooit meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gek dat je single bent
Moet je beetje subtiel doen he!
ja je moet naar buiten snelwandelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gek dat je single bent
Moet je beetje subtiel doen he!
Ik ken dat .. zit sinds februari in een nieuwe opdracht en daar kom ik af en toe ook een bloedmooie (vind ik dan) meid tegen in de rookpauzes .. Maar ja , hoe maak je contact he .. Dat is dan weer mijn probleemquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
Werk sinds vandaag in een nieuw pand![]()
![]()
In een paar uur al paar hele mooie vrouwen gezien
Gedag zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ik ken dat .. zit sinds februari in een nieuwe opdracht en daar kom ik af en toe ook een bloedmooie (vind ik dan) meid tegen in de rookpauzes .. Maar ja , hoe maak je contact he .. Dat is dan weer mijn probleem![]()
Goed openen en zorgt dat ze lacht bij je openingszin..quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ik ken dat .. zit sinds februari in een nieuwe opdracht en daar kom ik af en toe ook een bloedmooie (vind ik dan) meid tegen in de rookpauzes .. Maar ja , hoe maak je contact he .. Dat is dan weer mijn probleem![]()
Ja zo ver ben ik al wel, maar daarna ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Gedag zeggen
de rookpauze, chemist ziet het bloedmooi meisje:quote:
'Heb je een vuurtje?'quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef Chemist het volgende:
[..]
Je collega keer op zn plek latenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ja zo ver ben ik al wel, maar daarna ...![]()
Bovendien gaan mijn collega en ik altijd samen dus dan is het ook een beetje raar om dan naar de andere kant te lopen en haar zomaar aan te spreken .. (is gewoon een smoes; ik durf gewoon niet)
... voor mijn sigaret, zie je ... ?quote:
Contact maken? Gedag zeggen, zeggen dat je dr al vaker hebt gezien, maar nog nooit hebt voorgesteld. Vraag wat ze doet, stel veel open vragen, maak een luchtig grapje ofzo en wees lekker jezelf.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef Chemist het volgende:
[..]
Ja kom met dit soort openingsknallers komt ie er nooit natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... voor mijn sigaret, zie je ... ?
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef WeirdMicky het volgende:
wees lekker jezelf.
quote:[
de rookpauze, chemist ziet het bloedmooi meisje:
chemist: hey hallo
meisje: hallo
chemist: ... mmmmmm ... tja...
meisje: wel ...mmm...
chemist: dag
meisje: dag
Toch jammer van die sex weer meteen hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef WeirdMicky het volgende:
chemist: ... mmmmmm ... tja...nuecken?
chemist: plz![]()
![]()
![]()
meisje: ok...vooruit
chemist:![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef WeirdMicky het volgende:
chemist: ... mmmmmm ... tja...nuecken?
chemist: plz![]()
![]()
![]()
meisje: ok...vooruit
chemist:![]()
Arm om dr heen slaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef Chemist het volgende:
Had gisteren trouwens wel contact kunnen maken maar toen stond ze behoorlijk verbeten aan haar sigaret te trekken met volgens mij bijna tranen in de ogen .. Leek me niet echt het uitgelezen moment dus ...
juist het moment om haar hoofdje tegen je stevige torso te leggen en haar te troostenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef Chemist het volgende:
Had gisteren trouwens wel contact kunnen maken maar toen stond ze behoorlijk verbeten aan haar sigaret te trekken met volgens mij bijna tranen in de ogen .. Leek me niet echt het uitgelezen moment dus ...
Ja, daarom zie ik haar dus alleen op de rookplek... Ik heb geen ideeeeee welke afdeling ze werkt .. en daar is ook vrij lastig achter te komen in een gebouw van 11 verdiepingenquote:
Dat werkt bij jou als een vreemde vent dat doet ????quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:21 schreef petitlapin het volgende:
juist het moment om haar hoofdje tegen je stevige torso te leggen en haar te troosten![]()
Chemist: Meisje...waarom moet je bijna huilenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef Chemist het volgende:
als ik een beetje geïnteresseerd ben in die manspersoon, maak ik die knuffel extralang jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:22 schreef Chemist het volgende:
[..]
Dat werkt bij jou als een vreemde vent dat doet ????
Maar daar heb ik dus geen idee van .. ze zegt wel gedag terug, maar heb nog geen stralende glimlach mogen ontvangen oidquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:24 schreef petitlapin het volgende:
als ik een beetje geïnteresseerd ben in die manspersoon
Komt vanzelf welquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:34 schreef Chemist het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dus geen idee van .. ze zegt wel gedag terug, maar heb nog geen stralende glimlach mogen ontvangen oid
je had toch wel kunnen vragen of er iets scheelde ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:34 schreef Chemist het volgende:
Maar daar heb ik dus geen idee van .. ze zegt wel gedag terug, maar heb nog geen stralende glimlach mogen ontvangen oid
Zou ik ook niet doen bij een vreemde hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je had toch wel kunnen vragen of er iets scheelde ...
Nou, daar heb ik dus wel aan zitten denken, maar dan bedenk ik me ook gelijk weer 'zit ze daar wel op te wachten' , 'waar bemoei ik me mee' enz enzquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
je had toch wel kunnen vragen of er iets scheelde ...
Nee, eerst gewoon een paar keer gedag zeggen lijkt me ook handigquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen bij een vreemde hoor
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef faithlesz het volgende:
....zwijmel....
Wat is die collega toch leuk
Ja indeed wel serieus ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Chemist het volgende:
Als in serieus werk van willen maken? Nee, maar ik hou zeker mijn ogen open
Gezellig hequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, eerst gewoon een paar keer gedag zeggen lijkt me ook handig
En het hele gesprek voorbereiden vind ik onzin - dat komt echt vanzelf wel. Anders komt het zo geforceerd over
huh? werk je ook op mijn afdeling?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef faithlesz het volgende:
....zwijmel....
Wat is die collega toch leuk
Ik niet, maar weet natuurlijk niet of iemand mij op het oog heeftquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:52 schreef TGT het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk iemand op t oog?
Oeh ook een goeie: Loopt er momenteel iemand 8er je aan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik niet, maar weet natuurlijk niet of iemand mij op het oog heeft![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
huh? werk je ook op mijn afdeling?
edit: ow, dacht dat je een vrouw was
Whahaha!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
huh? werk je ook op mijn afdeling?
edit: ow, dacht dat je een vrouw was
Nee, maar er kan ook moeilijk iemand achter mij aanlopen zit op mijn werk, maar misschien zit ie wel onder het raam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Oeh ook een goeie: Loopt er momenteel iemand 8er je aan...
Een ex met een reboundvriendjequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Oeh ook een goeie: Loopt er momenteel iemand 8er je aan...
vind ik altijd zo triest hé, een ex met reboundvriend/in die meer aandacht heeft voor jou dan voor zijn/haar nieuwste veroveringquote:
Haha, het is echt treurig jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik altijd zo triest hé, een ex met reboundvriend/in die meer aandacht heeft voor jou dan voor zijn/haar nieuwste verovering
Ja ken ik. Heb r zelf ook last van.. Ja en nog een heel mooi meisje. Slank, lang haar, prachtig koppie, wil dolgraag de wildste dingen met me doen en ze is......quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik altijd zo triest hé, een ex met reboundvriend/in die meer aandacht heeft voor jou dan voor zijn/haar nieuwste verovering
Ah, die van mij is net 18quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja ken ik. Heb r zelf ook last van.. Ja en nog een heel mooi meisje. Slank, lang haar, prachtig koppie, wil dolgraag de wildste dingen met me doen en ze is......
16![]()
dus ze verklaart jou haar liefde, en zegt smoorverliefd te zijn op een anderquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Haha, het is echt treurig jaVorige week nog mij de liefde verklaart (het is een half jaartje uit) en nu een vriendje waarbij ze elke dag is en ze enorm verliefd op is.
Ow wat ben ik blij dat het uit is.![]()
Ow help...als ik dat zeg vind je meteen weer iemand die niet bij mijn genialiteit pastquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus ze verklaart jou haar liefde, en zegt smoorverliefd te zijn op een ander![]()
tja ... ( waarom is het uitgeraakt eigenlijk...)
Ik: Hoi, heb jij een vriendquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef PieterCK het volgende:subtiel proberen er achter te komen of ze een relatie heeft en zo
Jij bent toch slimmer dan iedereenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ow help...als ik dat zeg vind je meteen weer iemand die niet bij mijn genialiteit pastIk was veel slimmer dan zij namelijk.
Hhhm subtiel, in de kroeg probeer ik er meestal met z'n 10 minuten te weten want anders ken je nog door hoppen haha }:Oquote:
dan moet ze wel ont-zet-tend dom geweest zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ow help...als ik dat zeg vind je meteen weer iemand die niet bij mijn genialiteit pastIk was veel slimmer dan zij namelijk.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan moet ze wel ont-zet-tend dom geweest zijn![]()
Ook domme mensen hebben gelukkig wel een kans op een relatie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan moet ze wel ont-zet-tend dom geweest zijn![]()
Kom even weer lief zijn tegen elkaar..quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ook domme mensen hebben gelukkig wel een kans op een relatie.
* WM kijkt Petitlapin aan![]()
Elke dag moet de rel toch weer ff worden gebouwd... Ik geniet er van en moedig het aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Vraag me toch af wat bejaarden met een relatie hier uberhaupt in dit topic doen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet bejaard. Ik heb alleen heel veel ervaring in het single zijn
voor zover ik weet is hier nog nooit een rel geweestquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef TGT het volgende:
[..]
Elke dag moet de rel toch weer ff worden gebouwd... Ik geniet er van en moedig het aan.
Hhm nee valt nog mee, maar je mag beginnen als je wilquote:
We kunnen ook rellen over de mensen die andere mensen negeren op msnquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Je hebt hier af en toe 'relletjes' tussen de zielige mensen en de mensen die die zielige mensen zielig vinden. Kan gebeuren, houd je scherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |