Is goed... Denk dat ik vant weekend wel weer in de gelegenheid ben...quote:Als je zin hebt om een keer in de stad een hapje te gaan eten dan moet je t maar laten weten. Je hebt mijn nummer!
Moedemorgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is goed... Denk dat ik vant weekend wel weer in de gelegenheid ben...
stressdag?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Moedemorgenop deze stressdag...
Alles goed
Ja heb op een huis een bod gedaan en weet straks/ vandaag of ik het heb of niet..quote:
Vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat spoken jullie toch allemaal uit op een gemiddelde dag??
weet niet hoe ik een plaatje importeerquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
heej mijn ultra coole button staat niet in de OP
Werkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deel 45 al????
In 5 weken tijd ofzo????
[img] link naar plaatje [/img]quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
weet niet hoe ik een plaatje importeer![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
weet niet hoe ik een plaatje importeer![]()
![]()
Tuurlijk weet ik t wel...quote:
quote:
Tja wel met boodschappen doen. Ik heb altijd over als ik eten kook voor mezelf. Maja, je maakt er t beste van he. Volgende dag dus gewoon kliek vreten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
soit, ik moet wel een beetje research doen vandaag hier
eerst een goeie kop koffie![]()
misschien een soort stelling: heel de samenleving is gebaseerd op koppeltjes/gezinnetjes. Alles is hierop voorzien. Als single is het leven dan ook best KUT![]()
Oneens natuurlijk... We hebben jongerenreizen gericht op singles, datingsites, datingmeetings, uitgaansgelegenheden etc etcquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een soort stelling: heel de samenleving is gebaseerd op koppeltjes/gezinnetjes. Alles is hierop voorzien. Als single is het leven dan ook best KUT![]()
Tegenwoordig wel ja. Alles is erop ingesteld dat je met z'n tweeen bent. en natuurlijk kan je het wel alleen af maar echt makkelijker is het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
soit, ik moet wel een beetje research doen vandaag hier
Je kan ook vrienden kopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja wel met boodschappen doen. Ik heb altijd over als ik eten kook voor mezelf. Maja, je maakt er t beste van he. Volgende dag dus gewoon kliek vreten.
je noemt jongerenreizen, maar wat als je tussen dertig en veertig bent ... en datingsites, alsof je MOET een relatie hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oneens natuurlijk... We hebben jongerenreizen gericht op singles, datingsites, datingmeetings, uitgaansgelegenheden etc etc
Neemt ook een cup of Joe![]()
Eigenlijk zou de stelling dus moeten zijn: Rond je 35e verwacht de samenleving dat je een partner hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je noemt jongerenreizen, maar wat als je tussen dertig en veertig bent ... en datingsites, alsof je MOET een relatie hebben. En single-reizen kosten ook meer dan als je met twee bent, jammer
in Brussel is er ook al een groot huisvestingsprobleem omdat er steeds meer singles zijn. Er zijn te weinig appartementen, te veel mensen die een heel kot voor hen alleen hebben. Straks gaan ze die singles gedwongen laten samenwonen met vreemden.
ach, we drinken er een goeje zjat koffie op![]()
Als je tussen de 30 en 40 bent dan hebben we altijd nog onze geliefde poolse bruidjes. En volgens mij zijn die deze week in de bonusquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je noemt jongerenreizen, maar wat als je tussen dertig en veertig bent ... en datingsites, alsof je MOET een relatie hebben. En single-reizen kosten ook meer dan als je met twee bent, jammer
in Brussel is er ook al een groot huisvestingsprobleem omdat er steeds meer singles zijn. Er zijn te weinig appartementen, te veel mensen die een heel kot voor hen alleen hebben. Straks gaan ze die singles gedwongen laten samenwonen met vreemden.
ach, we drinken er een goeje zjat koffie op![]()
Da's idd een probleem. Je houd altijd een hoop over als je alleen eetquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja wel met boodschappen doen. Ik heb altijd over als ik eten kook voor mezelf. Maja, je maakt er t beste van he. Volgende dag dus gewoon kliek vreten.
Als man zijnde 35, als vrouw zijnde 28... Mannen worden nl mooi oud, vrouwen gaan uitdijenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de stelling dus moeten zijn: Rond je 35e verwacht de samenleving dat je een partner hebt.
Vroeg wakkerquote:
Kennelijk niks waardoor we van onze single-status af komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deel 45 al????
In 5 weken tijd ofzo????
Jij wordt tenminste anaal uitgewoond door WM...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Kennelijk niks waardoor we van onze single-status af komen
Oh.. Ik netquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vroeg wakkerben al 2 uur aan het werken..
En die @#%$#@#$^#$#$^#@$@#$@# makelaar heeft nog steeds niet gebeld.
Mwahquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Kennelijk niks waardoor we van onze single-status af komen
het probleem is dat als al je vrienden een partner en kinderen hebben, ze uiteraard niet meer met jou op reis gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je tussen de 30 en 40 bent dan hebben we altijd nog onze geliefde poolse bruidjes. En volgens mij zijn die deze week in de bonus....
Maar als single hoef je toch niet alleen op vakantie. Je bent toch niet alleen als je single bent? Vrienden bestaan ook nog.... Sterker nog---> de meesten hebben maar 1 partner, terwijl je een hele hoop vrienden kan hebben... Dus wordt de vakantie nog goedkoper dan als je met je partner gaat...
Rustig joh! Dat doen ze altijd. Ze bellen waarschijnlijk pas aan t end van de dag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vroeg wakkerben al 2 uur aan het werken..
En die @#%$#@#$^#$#$^#@$@#$@# makelaar heeft nog steeds niet gebeld.
Ja daar heb je gelijk in...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het probleem is dat als al je vrienden een partner en kinderen hebben, ze uiteraard niet meer met jou op reis gaan.
als man is dat misschien nog te doen, maar als vrouw ga je toch niet lekker alleen op reis met vriendin zonder partner of kinderen, zeker niet als die nog klein zijn.
Toptipquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's idd een probleem. Je houd altijd een hoop over als je alleen eet
Je kan wel minder koken, maar dan hou je altijd wel ingredienten over omdat het niet kleiner verkocht word
Gelukkig hebben we daar de webchef voor![]()
www.webchef.nl typ daar gewoon je overgebleven ingredienten in, en je krijgt verschillende bijpassende recepten. Soms wel eens leuk om te doen
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mij wordt vanaf m'n 20ste al regelmatig gevraagt of ik al een vriendin heb...., en raar gekeken als ik 'nee' antwoord
Dat belooft wat voor zaterdag!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Horoscoop Veronica gids: U ontmoet een kanjer via Internet
zijn er eigenlijk ook poolse bruidegommen eigenlijk... anders is het wel weer vet oneerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in...
Toch maar de poolse bruidjes dan?
Nou dan heb ik al tig keer gebeld..quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:48 schreef TGT het volgende:
[..]
Rustig joh! Dat doen ze altijd. Ze bellen waarschijnlijk pas aan t end van de dag.
Weet ik eigenlijk niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk ook poolse bruidegommen eigenlijk... anders is het wel weer vet oneerlijk
Die zogenaamde 'samenleving' kan wat mij betreft de boom in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:40 schreef TGT het volgende:
Rond je 35e verwacht de samenleving dat je een partner hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |