noja, sony en online was ook bagger, hdtv wordt in nederland toch niet ondersteund en cd's konden toch alleen maar kapot gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo loopt elke keer zo achter met keuzes, eerst waren ze te laat met cd's, toen waren ze te laat met online gamen en nu zijn ze te laat met HD tv ondersteuning. Ze zijn stom, dom en idd te arrogant omdat ze denken dat hun visie de beste is.
Maar God, wat hou ik van Nintendo
Minimaal 128.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ben wel benieuwd wat ze gaan brengen met hun revolution................en hoeveel verschillende Mario's er dit keer uit gaan komen...........................
Volgens mij ging het over de Super Nintendo CD. De PS bestond al een tijdje toen de N64 uitgebracht werd (32bit -> 64bit).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Sony PlayStation is ontstaan DANKZIJ Nintendo?
Sony en Nintendo hebben samen gekeken of een CD-drive geen betere oplossing was voor de N64.
het was voor de snes als ik het goed hadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de Super Nintendo CD. De PS bestond al een tijdje toen de N64 uitgebracht werd (32bit -> 64bit).
Voor de rest heb je volkomen gelijk.
zegt ie ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het was voor de snes als ik het goed had
Nou, dat kwam natuurlijk door de games en niet door de marketing. Als Nintendo zichzelf probeert te branden als een producht voor iedereen moet dat eerst met games gebeuren en dan pas met marketing imo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef YourMaster het volgende:En wie er de beste marketingpositie had weet ik niet. Had nintendo niet al veel meer het imago van kinderspeelgoed terwijl Sony zich in de markt heeft weten te zetten als ding voor iedereen. Ik heb het gevoel dat Nintendo nou een beetje hetzelfde gaat proberen te doen. De playstation is voor mensen die graag hoeren doodschieten, en Nintendo gaat zichzelf proberen te branden als een product voor iedereen.
Maar ik denk niet dat mensen zich zo snel laten overtuigen door Nintendo.
Ja, hallo. Inmiddels is Nintendo sterk veranderd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:21 schreef Notorious het volgende:
Nintendo was gewoon te arrogant. Met hun dreamteam onzin. Ze hebben een N64 game geweigerd van een developer omdat het niet goed genoeg was volgens hun. En de game was al af... tegenwoordig heten ze Rockstar North.
Dus mocht je je afvragen waarom GTA op alles komt behalve een Nintendo console dan is dat je antwoord. Rockstar North haat Nintendo vanwege hun arrogantie.
Je smilie versterkt je punt heus niet hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat vind ik ZO een bullshit. Voor een andere manier van spelen heb je geen next gen nodig, voor betere graphics wel. Bovendien vind ik dat de manier van spelen bepaald wordt door de software ontwikkelaar, niet door de nieuwe hardware. Nieuwe hardware STAAT voor betere graphics en meer mogelijkheden met betrekking tot multimedia integratie, verder voor niets. Next gen gaat helemaal niet tegenvallen, de developpers gaan hoogstens tegenvallen, en daar valt nog geen reet over te zeggen.
Sorry hoor, maar dit is echt een uniek domme opmerking.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
op het moment vind ik het weinig toevoegen aan een PC, die ik toch al heb.
mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt een uniek domme opmerking..
Nee, het heeft te maken met de idealen van Nintendo, die inderdaad toch een geweldvrij en familievriendelijk ding neer wilde zetten. Bloed weglaten uit spellen en grof taalgebruik weren is gewoon jezelf met een imago in de markt neerzetten. Mario schiet nou eenmaal geen hoeren neer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, dat kwam natuurlijk door de games en niet door de marketing. Als Nintendo zichzelf probeert te branden als een producht voor iedereen moet dat eerst met games gebeuren en dan pas met marketing .
Je kan ook uitleggen waarom.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt een uniek domme opmerking..
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:08 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de idealen van Nintendo, die inderdaad toch een geweldvrij en familievriendelijk ding neer wilde zetten. Bloed weglaten uit spellen en grof taalgebruik weren is gewoon jezelf met een imago in de markt neerzetten. Mario schiet nou eenmaal geen hoeren neer.
Moet dat nog?quote:
Hij bedoelt dat consoles niet beter zijn dan PCs kwa hardware en mogelijkheden, niet kwa hoeveelheid games erop komen, althans, zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet dat nog?.
Het feit alleen al dat meer dan 80% van de console games niet op de PC komen, zegt eigenlijk al genoeg....
Het gaat toch over games.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat consoles niet beter zijn dan PCs kwa hardware en mogelijkheden, niet kwa hoeveelheid games erop komen, althans, zo heb ik het begrepen.
ik vind van niet. ik koop een console niet voor een specifieke game, maar voor games in het algemeen. maar zolang spellen in het algemeen er beter uitzien op de PC, zie ik niet in waarom ik een console zou kopen. en ik snap niet waarom een console onder zou moeten doen voor een PC, qua graphics, en toch doen ze dat. Door de budget hardware die erin gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gaat toch over games.
Je koopt een console voor de games. Dan is enige (hardware) vergelijking met een PC toch compleet nutteloos.
Ach, ik was eerst ook PC-only.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik vind van niet. ik koop een console niet voor een specifieke game, maar voor games in het algemeen. maar zolang spellen in het algemeen er beter uitzien op de PC, zie ik niet in waarom ik een console zou kopen. en ik snap niet waarom een console onder zou moeten doen voor een PC, qua graphics, en toch doen ze dat. Door de budget hardware die erin gaat.
Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind PC graphics er vaak zo nep uitzien door de hoge resolutie. Dan heb ik vaak liever het meer 'geblurrede' van consoles.
Bovendien speelt het gewoon veel lekkerder op de bank voor de TV, vind ik dan.
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die hoge resolutie zorgt juist voor mooie graphics. Ik neem aan dat de ondersteunen van HDtv dan voor jou ook totaal geen rol speelt bij het uitzoeken van een next-gen console.
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef Cerbie het volgende:
En de hardware in een console heeft veel minder overhead, die kan best wat trager zijn om hetzelfde resultaat als een pc op het beeld te toveren
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch geen HDTV. Echt hele hoge resoluties vind ik er vaak weinig realistisch uitzien. Allemaal extreem strakke lijnen en zo. Ik baseer mijn uitspraken wel op PC games van enkele jaren geleden, recente games speel ik eigenlijk nooit op de PC. Misschien is het nu dus beter omdat men met meer polygonen kan werken of zo
Vergeet je besturingssysteem ook niet wat voor een grote overhead zorgtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat een bepaald console gewoon hetzelfde is. Als je voor een X360 ontwikkeld weet je precies waar je mee bezig bent maar als je voor PCs ontwikkeld moet je er voor zorgen dat het ook goed te spelen is op iets minder dan P4 3ghz met Geforce FX 680000 weet ik wat. Eigelijk kunnen de PCs van vandaag al heel makkelijk in de buurt komen van X360 graphics enzo, kijk maar naar die tech demos van ATi en Nvidia waar je echt goede specs voor nodig hebt.
Streep patches maar door met de komende consoles met grote harde schijven en internetverbindingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plus geen patches en upgrades en hardware conflicten en drivers en shit
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Als je de resolutie heel hoog zet wordt het juist weer hoekiger. Dan moet het aantal polygonen en vooral de texture kwaliteit ook gigantisch omhoog. Zolang spellen dat niet hebben zit ik ook niet op HDTV te wachten.
Ja het kan wel retescherp worden, maar dat kan op mijn flatscreen ook, alleen het gaat erom dat de computerbeelden dan niet per se realistischer worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb een aantal HD TV's (en dan een aantal van die héél grote plasma TV's) in werking gezien en het is wel érg tof hoor. Ik zag het nut van HDTV niet in, maar nu welBizar scherp beeld, van 1 cm tot 100 m afstand en van elke hoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |