quote:Velen stonden versteld van hoe groot San Andreas was. Nou... San Andreas is niks vergeleken met wat komen gaat! Ik verwacht in veel toekomstige games inmens grote werelden met oneindige draw-distance en nagenoeg geen laadtijden. In plaats van losse levels denk ik dat steeds meer games uit één grote wereld gaan bestaan, de lineariteit steeds meer gaat verdwijnen en alles meer free-roaming gaat worden. Zo voelt alles veel meer als één geheel en worden games meer een beleving in plaats van een spelletje waarbij je van a naar b moet en dan van b naar c...
Nòg niet!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Steve-O het volgende:
1920x1080 pixels is wel leuk alleen hebben we in nederland niet van die TV's
Het is lang, maar gelukkig zijn veel developers nu al bezig aan titels voor de next-gen consoles!quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:25 schreef PandorasBox het volgende:
2.5 tot 3 jaar op een topper wachten is wel lang. Op sequels van toekomstige next-gen games moeten wel lang wachten... Maar ik heb wel geduld.
Ik ook!quote:*wacht al meer dan 2.5 jaar op Final Fantasy XII
Ik denk dat het nog héél lang gaat duren voordat die grens bereikt gaat worden!quote:Maar op een gegeven moment kunnen graphics niet meer mooier...
Dat denk ik ook. PC's zullen die grens wel als eerste bereiken, dunkt mij. PC's zullen volgens mij qua graphics altijd voorop lopen. Maar goed, PC gaming zal tot die tijd uitgestorven zijn. Misschien net 50 mensen die dan World Of Warcraft 3 achter hun PC spelen, 75 kan ook. De rest zit dan WOW 3 achter hun Ps4/Xbox3 te spelen.quote:Ik denk dat het nog héél lang gaat duren voordat die grens bereikt gaat worden!
PC's lopen niet altijd voorop natuurlijk. Na de introductie van de nieuwe consoles lopen ze weer even achter... en daarna zullen ze het wel weer inhalen. Een soort van golfbeweging dus. Maar ik denk ook dat er steeds meer games naar de pc zullen komen. Simpelweg omdat steeds meer developers heil zien in de console(markt). Dus dat is nog een punt wat ik verwacht van de nieuwe generatie: Meer developers die oorspronkelijk van de pc kwamen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:47 schreef PandorasBox het volgende:
Dat denk ik ook. PC's zullen die grens wel als eerste bereiken, dunkt mij. PC's zullen volgens mij qua graphics altijd voorop lopen. Maar goed, PC gaming zal tot die tijd uitgestorven zijn. Misschien net 50 mensen die dan World Of Warcraft 3 achter hun PC spelen, 75 kan ook. De rest zit dan WOW 3 achter hun Ps4/Xbox3 te spelen.![]()
Dat valt wel mee denk ik. Beeldtechnologie ontwikkelt zich enorm snel, fotorealistische 3D-graphics zullen snel werkelijkheid worden. Probleem is alleen de physics van de wereld, het kost enorm veel rekenkracht om alles zo op elkaar te laten reageren als in de echte wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat het nog héél lang gaat duren voordat die grens bereikt gaat worden!
Hmmm... ligt eraan wat er gerenderd wordt. Bij auto's bijvoorbeeld kunnen de huidige consoles al bijna fotorealistische plaatjes neerzetten en de komende generatie helemáál! Maar ik denk dat het nog wel wat generaties duurt voordat we een mens realtime fotorealistisch gerenderd zullen zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 02:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Beeldtechnologie ontwikkelt zich enorm snel, fotorealistische 3D-graphics zullen snel werkelijkheid worden.
Klopt.quote:Probleem is alleen de physics van de wereld, het kost enorm veel rekenkracht om alles zo op elkaar te laten reageren als in de echte wereld.
quote:It sounds relatively straightforward when you try and sum up the basics like we've just done, but it probably won't really seem like that to begin with, and here's why: from a control/camera perspective Capcom has pretty much ripped up the rule book, defying conventional wisdom about how you're supposed to do these things, and instead, as we said before, seems to have very much designed the game to look a certain way. First of all the graphic novel art style very much dictates the gameplay - simply by almost shoehorning the actual mechanics around it. It seems abundantly clear that directors Goichi Suda (Grasshopper Manufacture Inc.) and Shinji Mikami (Resident Evil) wanted to remove the camera control from the gamer, and in fact any real movement control at all.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:14 schreef P-Style het volgende:
Nòg niet!Ik denk dat met de komst van de nieuwe consoles de HDTV markt in Europa eindelijk een boost gaat krijgen!
Nou ja... wel meer dan dat natuurlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:56 schreef speknek het volgende:
Je verwacht dus eigenlijk gewoon meer van hetzelfde?
Denk nou niet dat vooràl de Revolution nieuwe aspecten gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:59 schreef Tware het volgende:
ja idd, je vergeet de nieuwe aspecten die nog niet onthult zijn van alle consoles: Vooral de Revolution schijnt een nieuwe manier om games te ervaren te introduceren...
De Nederlandse zenders moeten breedbeeld zoals het nu uitgezonden wordt (Pal-plus wat in principe nòg slechter is dan Pal) gewoon overslaan en meteen naar HDTV gaan!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef m021 het volgende:
Kom op man, de Nederlandse zenders hebben breedbeeld nog niet eens ontdekt.
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
Overigens is het grappig dat ik Killer7 noemde, want dat is in retrospect nog een soort speltype waar ik meer van ga verwachten de komende tijd. Het zal nooit echt populair worden, maar toch een trouw gevolg krijgen, net als in de film (en kunst) wereld: die van de hele obscure kunstwerkjes. Het gaat daarbij niet meer om standaard zaken zoals verhaal en besturing, maar om het opwekken van emoties, verwarring en toch interesse.
Uit een preview van Killer7:
Ik ken het probleem wel een beetje. Bij grote games ben ik eerlijk gezegd ook altijd bang dat ik dingen mis!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:49 schreef Steeven het volgende:
Ik zit niet te wachten op grotere werelden. Het probleem is dat ik altijd bang ben om iets te missen, belangrijk of onbelangrijk. Het wordt al gauw onoverzichtelijk. We spreken dan ook over een kwestie van smaak.
Edit - Ik kom later uitgebreid terug op mijn visie.
En wat verwacht jij van de nieuwe generatie, beste Cerbie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef Cerbie het volgende:
Beter, hoef je niet twee aparte topics te volgen.
Nee, dát zou een slimme zet zijn. Heeft eindelijk de helft van de bevolking een (PAL) breedbeeld tv, gaan de omroepen in HDTV uitzenden, kan iedereen wéér een nieuwe tv aanschaffen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:39 schreef P-Style het volgende:
De Nederlandse zenders moeten breedbeeld zoals het nu uitgezonden wordt (Pal-plus wat in principe nòg slechter is dan Pal) gewoon overslaan en meteen naar HDTV gaan!
Allereerst: je avatar ownedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef mikando18 het volgende:
Heeft iemand het gevoel dat Sony nu doet wat ze met de Dreamcast ook deden?
Hun nieuwste console zo proberen te hypen als het echte next-gen systeem door de xbox 360 xbox 1.5 te noemen, op deze manier wachtten mensen ook op de ps2 toendertijd en lieten ze de dreamcast vallen. Natuurlijk is MS wel heel anders dan SEGA toen was maar toch.
Kan toch niet... Wat nou als iemand geen internetaanlsuiting heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
. Met de 360 geloof ik dat een Live-abo zelfs verplicht is (houd me ten goede, ik weet het niet zeker), om zo de Xbox altijd op het net aangesloten te houden, en te controleren of hij niet omgebouwd is.
.
Dat weet jij, dat weet ik, maar weten zij in die ivoren toren dat ook? Als je kijkt naar Windows XP die over internet geactiveerd moet worden, Half Life 2 ook al. Ik denk dat de meeste gamers wel internet hebben, zeker in de VS. Maar nogmaals, ik weet het niet zeker, ik had het ergens opgevangen. Was onderdeel van hun plan om ombouwen en illegale kopieën tegen te gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan toch niet... Wat nou als iemand geen internetaanlsuiting heeft![]()
mario 25quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Deze revolutionaire technologie (wat dat ook moge wezen) zal het belangrijkste verkooppunt worden voor Nintendo. Een hoop consumenten zullen zien dat Nintendo 'iets' heeft wat de concurrentie (nog) niet heeft, en het daarom aanschaffen. Om de gamers te overtuigen zal Nintendo ook met een sterke titel-line-up komen, die ook daadwerkelijk de technologie zinvol gebruikt, zodat het niet vervalt tot een simpele gimmick. Ook ondersteuning voor deze techniek vanuit third-party ontwikkelaars zou een enorme boost in verkoopcijfers betekenen.
Ja en de ps3 krijgtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mario 25
mario party 22
Zelda 33
en metroid prime 6!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mario 25
mario party 22
Zelda 33
en metroid prime 6!
Inderdaad. Waar halen ze die arrogantie vandaan? (hoeveel procent marktaandeel heeft de Xbox t.o.v. de PS2?) Als Microsoft mijn sympathie wil, moeten ze juist hun UNDERDOG positie uitspelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Xbox360 presenteert zichzelf teveel als de absolute beste spelcomputer. Die marketingstrategie werkt in de VS natuurlijk fantastisch (Amerikanen vinden het heerlijk om over hun eigen superioriteit te horen), maar de argumenten die zij daar aandragen om een Xbox360 te kopen, zullen hier niet opgaan.
Zijn iig altijd goede games.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
mario 25
mario party 22
Zelda 33
en metroid prime 6!
Daar kan je gelijk in hebben. Vertel je er ook meteen bij dat Nintendo wel moeite doet er wat leuks van te maken? Zo komen ze met Mario Party 6 met een microfoon. Zo komen ze met Donkey Kong met die Bongo's. Het is niet super, maar leuker dan gewoon een nieuw deel waar alleen de graphics opgepoetst zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mario 25
mario party 22
Zelda 33
en metroid prime 6!
Daar heb je grotendeels gelijk in, hoewel MS en Sony ook risico's nemen met bv online gaming e.d. Het vreemde is wel dat juist Nintendo, die geen andere divisies tot haar beschikking heeft om verlies aan te vullen met nieuw geld, vaak wat nieuws probeert. Toch gaat dit utopische en verheerlijkende beeld niet altijd op, want de GBA was in theorie gewoon achterhaald al bij de release, en je ziet wat er nu kan op handheldgebied als we kijken naar de PSP. Dan is een dubbelscherm met touch screen wel geinig, maar het betekent ook dat wij als consument niet profiteren van iemand met een monopoliepositie (wanneer welquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:34 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben. Vertel je er ook meteen bij dat Nintendo wel moeite doet er wat leuks van te maken? Zo komen ze met Mario Party 6 met een microfoon. Zo komen ze met Donkey Kong met die Bongo's. Het is niet super, maar leuker dan gewoon een nieuw deel waar alleen de graphics opgepoetst zijn.
Ik vind Nintendo leuker dan Sony en MS omdat ze zichtbare pogingen wagen gameplay te defineren. Neem nou de Virtual Boy, het is geen succes geweest maar de poging is dapper en leuk. Het is altijd weer wachten op wat ze nu weer hebben bedacht.
Als je de nextgens neemt van Sony en MS, is hetzelfde alleen mooier en sneller. Zo zitten ze veilig en als voornamelijk kleinere bedrijfjes met iets leuks, nieuws of baanbrekends komen, kopiëren ze het genadeloos over.
Ach, de DS heeft ook touch screen, voice control etc, en is ook bc met de GBA. Dus dat hoeft weinig te zeggen. Daarnaast kan je voor de controllers ook wel wat vinden, bijv aparte controller ports voor de GC controllers ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef kepler het volgende:
een vraagje over de revolution: hoe revolutionair gaat het worden als het backwards-compatible moet zijn?
ze kunnen idd wel wat kleine dingen veranderen. Maar willen ze echt iets revolutionairs gaan doen (dus iets compleet anders) dan moeten ze dus de standaard controllers/hardware ernaast bij doen, wat dus weer extra geld kost.... Ik denk zelf dat Nintendo met de revolution niet iets heel vernieuwends gaat brengen, maar alles is mogelijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, de DS heeft ook touch screen, voice control etc, en is ook bc met de GBA. Dus dat hoeft weinig te zeggen. Daarnaast kan je voor de controllers ook wel wat vinden, bijv aparte controller ports voor de GC controllers ofzo.
Ach ja, MS gebruikte in de xbox360 commercial op mtv ook de woorden revolutionize the gaming industry..... van wat ik tot nu toe zie zie ik daar ook niks vanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ze kunnen idd wel wat kleine dingen veranderen. Maar willen ze echt iets revolutionairs gaan doen (dus iets compleet anders) dan moeten ze dus de standaard controllers/hardware ernaast bij doen, wat dus weer extra geld kost.... Ik denk zelf dat Nintendo met de revolution niet iets heel vernieuwends gaat brengen, maar alles is mogelijk tegenwoordigMisschien is het iets waar niemand nog over nagedacht heeft
nee maar dat verwacht ik ook niet van de PS3, en de Revolution zal misschien wel met iets nieuws komen. Maar een echte revolutie...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ach ja, MS gebruikte in de xbox360 commercial op mtv ook de woorden revolutionize the gaming industry..... van wat ik tot nu toe zie zie ik daar ook niks van
Verwacht ik ook niet, maar het is wel opvallend hoe weinig men er van weet, itt de ps3 en de xbox360.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:47 schreef kepler het volgende:
[..]
nee maar dat verwacht ik ook niet van de PS3, en de Revolution zal misschien wel met iets nieuws komen. Maar een echte revolutie...
ik wel. sony heeft ook niet voor niets de grootste games aanbod en marktaandeel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:47 schreef kepler het volgende:
[..]
nee maar dat verwacht ik ook niet van de PS3, en de Revolution zal misschien wel met iets nieuws komen. Maar een echte revolutie...
maar wat biedt de PS3 dan meer ten opzichte van de PS2, behalve betere graphics? Iedereen zit nu wel te zeuren dat de Xbox360 niet vernieuwend is, maar de PS3 word dat ook totaal niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:58 schreef Thief het volgende:
[..]
ik wel. sony heeft ook niet voor niets de grootste games aanbod en marktaandeel.
Wat de PS3 meer gaat bieden ten opzichte van de PS2, behalve betere graphics? Dàt heb ik opgesomd in de OP!quote:Op zondag 15 mei 2005 03:00 schreef kepler het volgende:
maar wat biedt de PS3 dan meer ten opzichte van de PS2, behalve betere graphics? Iedereen zit nu wel te zeuren dat de Xbox360 niet vernieuwend is, maar de PS3 word dat ook totaal niet.
maar dat geld voor alle consolesquote:Op zondag 15 mei 2005 09:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat de PS3 meer gaat bieden ten opzichte van de PS2, behalve betere graphics? Dàt heb ik opgesomd in de OP!
Idd te grappigquote:Op maandag 16 mei 2005 11:00 schreef BMH het volgende:
Die poll klopt niet echt. Iedere seconde komen er 50+ votes bij. Lijkt me wel erg sterk
Wel slim op zich. Lijkt nu net of X360 helemaal de bom gaat worden enzo, althans, dat vind 'de bezoeker' en dus de massa. Anderen zien de resultaten en gaan dus ook voor die Xbox 360quote:
Ach ja, als mensen verwachten dat er iets gebeurt, dan heeft dat gevolgen voor wat er gebeurt.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wel slim op zich. Lijkt nu net of X360 helemaal de bom gaat worden enzo, althans, dat vind 'de bezoeker' en dus de massa. Anderen zien de resultaten en gaan dus ook voor die Xbox 360
Diezelfde wijze man heeft in de jaren '70 ook voorspeld dat in elk huishouden een PC zou komen te staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Een wijs man heeft gezegd dat Microsoft in 2007 de marktleider wordt van gameconsoles. Diezelfde wijze man heeft in 1995 voorspeld dat het internet een hype was die binnen 3 jaar uit zou sterven. Deze man is Bill Gates.
Dat is nu al, zie mijn afkeer jegens GTA, Halo en Metroid Primequote:Op maandag 16 mei 2005 16:40 schreef speknek het volgende:
Is er trouwens iemand die, analoog aan de filmindustrie, verwacht dat de blockbusters af gaan doen bij de critici? Uiteindelijk gaan de oscars alleen nog maar naar de innemende producties waarin de karakters uitgediept worden en de emoties een rol spelen.. Producties die iets 'eigens' hebben, in tegenstelling tot de grote massa-films.
(of dit terecht is, is een hele andere discussie btw)
Je begint het wel iets vaker te zien namelijk, met spellen zoals PoP bijvoorbeeld, dat ze wel door de critici maar niet door het grote publiek gewaardeerd worden. Of blijft de wow-factor zaligmakend? Hebben we wel 'serieuze' game-critici?
En dat 640kb meer dan genoeg voor iedereen is.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Diezelfde wijze man heeft in de jaren '70 ook voorspeld dat in elk huishouden een PC zou komen te staan.
Een zeer wijze uitpraak! Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef speknek het volgende:
Als ik zo de beelden van Xbox360 en PS3 zie, kan ik me inmiddels wel wat voorstellen van de opmerking dat de toekomst niet meer om het verschil in graphics capaciteiten gaat, maar meer gewoon wat je ermee doet.
Het zal de komende genatie net zo gaan zoals in àlle generaties hiervoor. Er zal maar een handjevol ècht goeie games zijn, die de hardware ècht goed benutten voor alle aspecten van de game (dus niet alleen graphics). Wij als gamers moeten deze pareltjes er gewoon tussenuit zien te pikken. Deze generatie en die daarvoor is het me aardig gelukt!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:05 schreef speknek het volgende:
Volgens mij was het Satoru Iwata.
Overigens viel me bij de filmpjes van Killzone2 en dat andere tweede wereldoorlog schietspel al op dat de bestuurder veel te onrealistisch snel strafede, en ook wel een beetje leek te zweven. Of ik dat ook vind als ik van alle kanten wordt beschoten is een tweede natuurlijk.
Maar wat dat betreft ga ik me afvragen of het realisme niet teveel in de weg gaat lopen van game mechanics. Uiteindelijk zal denk ik maar een kleine groep games baat hebben bij nog realistischere beelden in de generatie hierna.
In principe moet het kunnen, maar de PS3 is natuurlijk wel meer dan een alleen cell-chip!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef Vitalogy het volgende:
Nu die cell chip ook in tvs en dergelijke komt he.
Zou het niet een goed idee zijn om een hdtv versie van de nieuwe xbox of ps3 op de europese markt uit te brengen. Een xbox 360 ingebouwd in een uh platte hdtv met windows media pc capaciteiten.
I would by that.
Mee eens. Hoewel ze allemaal net wat mooier zijn dan de huidige generatie. Ook zien ze er allemaal wat meer "high-tech" en "volwassener" uit dan hun voorgangers.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Overall kan ik eerlijk zeggen dat ik van geen van de 3 designs nou echt in m'n broek moet pissen. Allemaal hebben ze wat, maar hebben ze het niet helemaal.
Ik had ook niets anders verwacht van jou!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Revo het mooist...
Maar het is echt zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van jou!
De PS3 valt me zelf niet echt tegen het is meer de controller, ik vind de controller net een kromme dildo met knopjes. De Rev vind ik opzich ook niet echt heel er mooi, en de X-box 360 vind ik ook niet echt mooi... ach ik ben gewoon een zeikert denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Revo het mooist, dan de Xbox en dan de PS3![]()
Ik vind de controller van de PS3 juist wel stoer. Maar door die fotoshops van de PS3 als koelkast en tostiijzer vind ik het apparaat zelf een beetje vreemd vormgegevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De PS3 valt me zelf niet echt tegen het is meer de controller, ik vind de controller net een kromme dildo met knopjes. De Rev vind ik opzich ook niet echt heel er mooi, en de X-box 360 vind ik ook niet echt mooi... ach ik ben gewoon een zeikert denk ik
Dat is ook waar ja, en het nieuwe letterype van de letters "playstation 3" vind ik minder mooi, ze hadden beter naar de PS2 moeten kijken bij het ontwikkelen van de PS3. Maarja dan krijg je ook weer mensen die gaan zeuren dat Sony niet origineel is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de controller van de PS3 juist wel stoer. Maar door die fotoshops van de PS3 als koelkast en tostiijzer vind ik het apparaat zelf een beetje vreemd vormgegeven
Ja, de overeenkomst is dat ze allemaal een andere positie in de markt zullen hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef P-Style het volgende:
Iik heb deze topic geopend om next-gen gaming en eigenlijk dus vooral de overeenkomsten tussen de next-gen consoles te bespreken. Het was niet echt als een vs-topic bedoeld.
Rot op je PS3 fanboyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef P-Style het volgende:
Ik heb deze topic geopend om next-gen gaming en eigenlijk dus vooral de overeenkomsten tussen de next-gen consoles te bespreken. Het was niet echt als een vs-topic bedoeld.
Jawel hoor, haal maar een willekeurig 42" scherm bij de mediamarkt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Steve-O het volgende:
1920x1080 pixels is wel leuk alleen hebben we in nederland niet van die TV's
Ik gok ook dat de Jappen hem daarom lekker laten staan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoor trouwens niemand zeuren over het formaat van de PS3. Dat ding is bijna zo groot als de huidige XBOX, geloof ik..
viel mij ook op.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:05 schreef TC03 het volgende:
Opvallend dat alledrie een stijlvol uiterlijk hebben. Vergelijk ze maar eens stuk voor stuk met hun voorganger, nu zijn ze hebben ze allemaal een stuk duurder/chiquer uiterlijk...
Well, he may talk shitquote:Sony, Microsoft and Nintendo haven't disclosed the price they intend to charge for their new consoles. Microsoft's new Xbox may cost about $400, Sony's may cost about $300 and Nintendo's new console may cost $150 to $200, Enderle said.
Hij praat poep. Totáál geen waarde hechten aan dit soort berichten, want je hebt er werkelijk niks aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een of andere analist:
Well, he may talk shitWaar baseren ze die uitspraken op? Prijs van losse hardware onderdelen? Prijzen huidige generatie?
lijkt me heel sterk, want ik denk dat Microsoft wel inziet dat ze nu een inhaalslag kunnen maken op Sony en daarom de Xbox 360 niet te duur zal maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een of andere analist:
[..]
Well, he may talk shitWaar baseren ze die uitspraken op? Prijs van losse hardware onderdelen? Prijzen huidige generatie?
Als ze echt zo goedkoop worden dan ga ik echt een dansje doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een of andere analist:
[..]
poepquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een of andere analist:
[..]
No way dat Sony's überhaupt goedkoop zijn zijn de komende 3 jaren!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
poep
noway dat sony`s ding goedkoper gaat worden dan de xbox360
Bij de Midnight Show van Gamespot zeiden "ze" dat de nieuwe generatie consoles $300 moet kosten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een of andere analist:
[..]
Nou... wat een "experts".quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:56 schreef Vitalogy het volgende:
Bij de Midnight Show van Gamespot zeiden "ze" dat de nieuwe generatie consoles $300 moet kosten.
Motivatie. Het gaat ze alle drie er nu om de slag te slaan bij het grote publiek en die verwacht domweg dat een console $300 kost. De dagen van een $800 3do zijn voorbij, het maakt niet uit hoeveel features ze erin gooien, de prijs moet $300 zijn om die slag te slaan.
Aldus de experts.
Volgens mij is het wishful thinking. Maar er zit iets in.
Gamespot vind ik over het algemeen een erg goeie site, maar dit is gewoon onzin. Sony's console zal wel het duurst worden (op de een of andere manier kan Sony zich dit altijd permiteren) en ik verwacht niet dat 'ie goedkoper wordt dan $399,- in Amerika.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:15 schreef Vitalogy het volgende:
Jeff Gerstman en Greg Kasavin van Gamespot waren dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |