Helaas voor jou heb ik ook al een bekenning binnen Nielsquote:Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Verdomme, ik begin dat gezeik nu echt zat te raken... Nu begint ook Marco te zeuren dat ik "die kaarten wel had verstuurd" en dat als hij en bv. Rick ze hadden verstuurd "ze wel een beter idee zouden hebben bedacht"
grr
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:33 schreef errrrr het volgende:
Helaas voor jou heb ik ook al een bekenning binnen NielsSchijnheilige aap
Hallo.quote:
Misschien eens beschermers kopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Ponk het volgende:
Vandaag iets TE fanatiek van de hoge berg af gereden met mijn flowboard :
[afbeelding]
[afbeelding]
Het meest lullige was nog wel dat ik viel terwijl ik niks bijzonders deed, ik stond zelfs praktisch stil...En mijn knie voelt nu aan alsof ik er morgen niet meer op kan lopen...
![]()
Oja en nog goed nieuws ook, ik ben alweer oom geworden.
Ja, misschien, maar ik denk niet dat ik ze ooit zal dragen, zo'n idioot ben ik dan ook wel weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien eens beschermers kopen.Maar je leeft iig nog.
Ik ben idd ook niet iemand voor beschermers, dan maar een paar flinker schrammen ofzo, het geneest toch wel weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, misschien, maar ik denk niet dat ik ze ooit zal dragen, zo'n idioot ben ik dan ook wel weer.![]()
Het was tevens veel te mooi weer voor beschermende kleding.
quote:Officially you must drive on the right hand side of the road, however, the locals tend to drive in the middle of the road in the hope that you will give way!
Ach, moet morgen van 11 tot 4 werkenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:51 schreef -Mzraki- het volgende:
11 uur en drie kwartier gewerkt.
Van 9 tot 5 werken is voor MIETJES!. Ben nog niet eens zó moe,
.
Ik heb 'nee' gestemd, bespottelijk is het!quote:
Succes, ben je tegenwoordig een beetje aan het freelancen ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:33 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga zo maar naar Hotel Den Burg. Catering klus dinges iets.
Mijn vermoeden bevestigd, nu weet ik het iig van iedereen.quote:
Ik geloof dat we dat verhaal al gehad hebben, maar als het alles eenmaal klaar is zal je meteen van mening veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb 'nee' gestemd, bespottelijk is het!
Maarja, achter een password kan het toch weinig kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |