Wat ik vind? Slecht idee.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
natuurlijk, maar ik zal toch nooit een brommer kopen ofzo, alleen nu op vakantie zou het dan handig kunnen zijn... Kees, wat vind jij?
Zelfs mijn broertje vind dat jij er een rotzooitje van maakt ... en dat zegt watquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Scheikunde is ***:
1. veel boeken
2. de tekst snap je, de vragen slaan dan nergens op... begin toch te snappen waarom we een gids hebben...
3. moet nog twee paragrafen maken
4. is vaag
Maar ben dus druk aan het werk, met Queen op
Misschien handig om te weten voor degenen zonder gids...quote:Noffels says:
Gids heb ik dus niet.
HaQDaQ | zin in vakantie ... says:
ja idd, normaal zou de leraar dat opvangen
das handig...
Noffels says:
Staat daar wat nuttigs in dan?
ik zal ff vragen of ma dit snapt, misschien dat die kan uitleggen
Noffels says:
nouja, een beetje hoe je het moet aanpakken
Noffels says:
Oh, das wel handig om er bij te hebben dan..
bijvoorbeeld bij opdracht 2, dat er bij het dipoolmoment een minimale ladingsscheiding moet zijn, namelijk 0,40...
dat ddelta EN moet dus minimaal 0,40 zijn, anders is er geen polaire binding... dat is handig om te weten en staat NERGENS in het boek, en heb je dus wel weer nodig
Nou, je merkt wel hoe blij we met ons scheikunde boek / leraar zijn... allebij slecht, dus dat is niet handigquote:HaQDaQ | zin in vakantie ... says:
handig zo'n goede leraar en boek
Noffels says:
Vooral de leraar in dit geval.
het boek ook hoor
Noffels says:
Die zou gewoon uit moeten leggen.
Noffels says:
Mwa, dat kan er nog wel mee door.
'ik ben een natuurkunde les boek'
'in de natuurkunde zijn er theorieen om verschijnselen te beschrijven, zo is er de derde wet van newton, die beschrijft dat massa massa aantrekt'
'vraag: hoe lang duurt het als ik van tien meter hoog spring, tot ik het water raak'
dat is zegmaar wat het boek doet
Noffels says:
en met de gids erbij snap je er 'iets' meer van, maar nog lang niet alles
Noffels says:
Goed, echt heel helder is het ook niet
Volgens mij valt er ook nog wel wat te leren van de docent Nederlands.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:27 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nou, je merkt wel hoe blij we met ons scheikunde boek / leraar zijn... allebij slecht, dus dat is niet handig
The Dukes of Hazard!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://videos.onestopwebhosting.com/Videos/GeneralLee.mpeg
Ongelofelijk.![]()
Ooit van niet-drukgevoelige knopjes gehoord... handig zou dat zijnquote:Ook positief is de gebruikersinterface die werkt met drukgevoelige knopjes.
Was ik dus net van plan... wil alleen 1 dingetje aan Ruben vragen, voor de rest gewoon chillen iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, volgens mij erger je je momenteel aan alles wat je tegen komt. Doe wat nuttigs; stap op de fiets en begeef je richting Cel 4 en neem een biertje, zal helpen.
Mijn certificaat is alleen in Nederland geldig, er staat ook in geen enkele andere taal in dat het een brommercertificaat is dus...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee slimmerik, als je voor 1 juni 1980 geboren bent mag je voor 13 euro een brommercertificaat kopen op het postkantoor, indien je daarna geboren bent en je wil een brommercertificaat moet je 16 of ouder zijn en je moet een examen naar behoren afleggen.En die is dus in Nederland en in Griekenlang geldig, en waarschijnlijk wel (bijna) heel Europa. Snappie?
Ik moest naar Alkmaar en niet zeuren, op vakantie ga ik niet fietsenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:03 schreef errrrr het volgende:
Hmm... ik lees dat een brommercertificaat halen bijna 30 euro kost, en het kan in Den Helder als het goed is, alleen theorie-examen... nouja, beetje overdreven om dat allemaal te doen omdat we daar 'misschien' een brommertje gaan huren... dan maar fietsen hoor
Nu toch echt scheikunde
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004809.htmlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://videos.onestopwebhosting.com/Videos/GeneralLee.mpeg
Ongelofelijk.![]()
En snap je scheikunde nou?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Juist, uitgewerkt.
Hij is ondertussen alweer aan het werk, volgens mij.quote:
grrr, hoe moet ik 'm dan ooit wat vragen?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hij is ondertussen alweer aan het werk, volgens mij.
quote:Algemene indruk: 5 Stranden: 6 Uitgaansleven: 2 Cultuur: 1 Omgeving: 7 (gem. 4.2 )
Mooi eiland, maar vanwege de aardbeving in de 50er jaren weinig authentiek. Geen pittoreske dorpjes. Laganas is afschuwelijk! Druk, toeristisch en een overload aan Engelsen (hoogseizoen). Een echte kermis. Boottochten om het eiland zijn wel mooi. Voor de echte originele Griekse sfeer hoef je niet te gaan.
quote:Algemene indruk: 9 Stranden: 8 Uitgaansleven: 8 Cultuur: 9 Omgeving: 10 (gem. 8.8 )
Wij zijn er in oktober 2004 geweest.
Prachtig mooi groen eiland, hadden scooters gehuurd voor drie dagen, en hebben zo ongeveer het hele eiland verkent.
We gaan hier zeker nog een keer terug.
quote:Algemene indruk: 9 Stranden: 9 Uitgaansleven: 7 Cultuur: 8 Omgeving: 9 (gem. 8.4 )
Zeer prachtig eiland, het helblauwe water, het scheepswrak, de kliffen,...
Hebben heel het eiland doorkruist met de auto, zeker doen!
Nog prachtige niet-toeristische stranden!
Eilandrondvaart is schitterend.
Een echte aanrader!
quote:Algemene indruk: 8 Stranden: 7 Uitgaansleven: 7 Cultuur: 7 Omgeving: 10 (gem. 7.8 )
Wij zijn in de zomer van 2003 naar Zakynthos geweest.Een fantastisch mooi eiland!!!Erg groen en nog niet zo toeristisch.
Lekker een paar scooters huren of een jeepje en dan het eiland verkenne.Prachtige natuur.Zijn er zelfs nog slangen tegen gekomen.
Alleen hadden wij de pech dat er een heel slecht app.hadden.Pigi.Nooit doen!
Staat nu volgens mij ook niet meer in de boeken.
Zeker zo mooi als Corfu.
Als je toch nog een beetje touristisch wil zitten moet je naar Laganas gaan.Gezellig maar niet te druk.
Uhm ja, die zijn er genoegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ooit van niet-drukgevoelige knopjes gehoord... handig zou dat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom net uit bad![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Best wel geinig zo'n laptop geval, straks maar even een netwerkkabel naar buiten gooien, kan ik fok checken, buiten leren en in de zon zitten tegelijk!
Tja en dat scheikunde moeilijk zou zijn wisten we vantevoren al wel hansje.. Wat goede uitleg, dus niet: "Ja, dat moet je zien, begrijp je" en "Als ik dat ene doe bij dat andere ding, dan krijg je weer dat ene ding" uitspraken :Waarom snap ik jou niet en waarom is dat een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom net uit bad"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Is winamp nog steed 'de' music player voor Windows?
Staat op m'n laptop, en was ik vanplan zo te houden...quote:Op zondag 15 mei 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat moet jij opeens met Windows?
Mooi... ik heb even wat kleine kritiekpunten aangestipt, maar verder heel mooiquote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef MrAli het volgende:
Hey Hans, de poll op de Cel 4 site werkt dus nu wel, en je moet maar even in het gastenboek kijken voor de uitleg van het probleem, wat heel erg simpel was.
Alles Object Orientated?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi... ik heb even wat kleine kritiekpunten aangestipt, maar verder heel mooi
Nu de foto's en de leden en het inlogsysteem nog
Dat is het adres ook niet snuggerre.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
http://mrali.mine.nu/~mrali/cel4/ is nog leeg
Dat trage kutding?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Staat op m'n laptop, en was ik vanplan zo te houden...
Handig voor msn met webcam bv en kan ik elke dag een e met streepje erop vandaan jatten
Zal even kijken.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi... ik heb even wat kleine kritiekpunten aangestipt, maar verder heel mooi
Nu de foto's en de leden en het inlogsysteem nog
Nee natuurlijk niet, voor zoiets simpels is dat totaal niet nodig, en wie bedoel je precies met 'je'?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Alles Object Orientated?
En ga nou niet zeiken dat je dat niet snapt, want dat doe je wel
Dat snapte ik iddquote:Op zondag 15 mei 2005 18:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is het adres ook niet snuggerre.dat /~mrali moet je weghalen, het is de account cel4 dus dan snap je het wel denk ik.
quote:Dat trage kutding?
Hans, van jou zou ik het niet weten Aliquote:Op zondag 15 mei 2005 18:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, voor zoiets simpels is dat totaal niet nodig, en wie bedoel je precies met 'je'?
Je bedoelt dat zelfs jij dan nog overzicht kan houden?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hans, van jou zou ik het niet weten Ali
En OOP is altijd handig - of iig, dat is mijn ervaring ermee.
Hmm okey, je zei toch net dat je wat aan de poll had gedaan?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zelfs jij dan nog overzicht kan houden?
En nee, ik heb niks aan die site gedaan, op een paar dingen commentaar na...
Helaas voor jou heb ik ook al een bekenning binnen Nielsquote:Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Verdomme, ik begin dat gezeik nu echt zat te raken... Nu begint ook Marco te zeuren dat ik "die kaarten wel had verstuurd" en dat als hij en bv. Rick ze hadden verstuurd "ze wel een beter idee zouden hebben bedacht"
grr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |