OH ik zorg wel dat mijn buurt niet wakker wordt hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
alleen jou of heel het industrie terrein ?
It was fun.quote:
Grrr fucking scheepshoornquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
It was fun.(Alleen werkte niet alles zoals het had moeten werken.
)
Dat briefje kwam dus vanochtend door de brievenbus. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie die 'Johannes Paulus' is...quote:Kees
Kees die wil naar Griekenland,
En neemt een aantal jongens mee aan zijn hand.
Langs Rome en Florence,
Kees is helemaal in trance.
Ja wij vermaken ons wel,
Gelukkig voor jou, hebben we geen gebruik gemaakt van de bel!
Slaap Lekker
Johannes Paulus
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat briefje kwam dus vanochtend door de brievenbus. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie die 'Johannes Paulus' is...
Verdenk zelf trouwens Jakolien of Ariane ofzo. Verder heb ik namelijk geen idee wie zoiets zou doen..quote:
Gevonden in een topic over hotelzeepjes.quote:je sig!
Ah, de eerste foto's. Zijn er snel bij.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees, the pact is gathering!
http://rainbowdiablo.com/nuke/modules.php?-ingekort-.
CLK DTM, SLR, Carrera GT, Enzo, F40, 360, GT2, GT3,.
Ik heb er ook eenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat briefje kwam dus vanochtend door de brievenbus. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie die 'Johannes Paulus' is...
quote:Niels W
Zo, sint zat eens te denken
'wat zal ik die kleine bengel van eeen niels een schenken?'
Adobe Creative Suite Twee....
Of is Jildou soms een beter idee
Al is die al bezet,
daarom geen minder pret
Ook wij vermaken ons wel,
En gelukkig voor jou trokken we niet aan de bel!
Slaap lekker
Johannes Paulus
[..]
Bedankt hoor Ali,quote:Ruben
Ruben is helemaal into Claudia,
Maar daar kunnen we niet op rijmen.
Ook al heb je d'r nog nooit gezien,
Het is iig geen oude trien!
Ze schijnt je nogal leuk te vinden,
Misschien wordt het tijd om je te binden.
De eerste keer niet blijven slapen is wel slap,
Maar dat zijn we wel van je gewend.
Ja wij vermaken ons wel,
Slaap Lekker
Johannes Paulus
Oh, dan wordt het makkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:09 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik heb er ook een
[..]
wel leuk... maar heb al aardig vermoeden wie dat gedaan heeft
![]()
Ik heb er dus ook een gekregen.quote:Esmé
Lieve Esmé,
Mag ik ook mee?
Lekker naar Sint-Maarten
Gezellig, met Jacques, een potje kaarten
Of toch liever drie weken Griekenland
Maar dat is geen optie want Niels gaat ook mee!
Oh k*t, dit rijmt niet meer,
Hé kijk een beer!
Midzomernachtdroom was een waar succes,
Dat rijmde wel aan een stuk door!
Ja, wij vermaken ons wel,
Slaap Lekker
Johannes Paulus.
Helemaal niets dubieus aan, Ali weet alleen nog niet wat hij wel en niet op briefjes moet zetten, wat moeten m'n ouders er nu wel niet van denken?quote:
Wat is er eigenlijk met jullie huis aan de hand? Hadden jullie geen zin meer in banken, stoelen, tafels, kasten, schilderijen en versieringen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef SuUz2ko het volgende:
-knip-
quote:Marcus
Wat horen we toch allemaal over die Marieke?
Ben je WEER opnieuw aan het spieken?
Ja wij vermaken ons wel,
Gellukig voor jou, hebben we geen gebruik gemaakt van de bel!
Slaap Lekker
Johannes Paulus
He, nu je het zegt. Ik heb idd brommers gehoord vanochtend, maar ik dacht dat dat de buurjongen wel zou zijn. Dus ben maar verder gaan slapen... niet kijkend hoe laat het was ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef MAX_crazy het volgende:
En natuurlijk ook hier een briefje hoor. En vervelende brommers waar ik wakker van werd (maar weet ook wel wie dat waren denk)
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:28 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb er dus ook een gekregen.
Merci Ali und Niels?
quote:
Waarom heb ik niets ontvangenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef MAX_crazy het volgende:
En natuurlijk ook hier een briefje hoor.
Marcoquote:wel leuk... maar heb al aardig vermoeden wie dat gedaan heeft
![]()
Ik heb alleen maar last gehad van scheepshoorns, maar dat zou ook aan m'n open-raam gelegen kunnen hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:17 schreef MAX_crazy het volgende:
Ik probeerde ook lekker verder te slapen maar dat is lastig als ze voor je deur lopen te brullen... Daarna weer gewoon heerlijk verder geslapen.
Ja lul je eramar onderuitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:48 schreef NerdoNielso het volgende:
Waarom heb ik niets ontvangen![]()
Skil zou wel weer buiten de route gelegen hebben ofzo![]()
[..]
Dat hoorde ik ja, en hij is er nogal van overtuigt dat Ali en ik ze verstuurd zouden hebben...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:00 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ja lul je eramar onderuit... wan Thomas Boom heeft ook gewoon een briefje
![]()
quote:Hurn says:
Jij
[N]iels + verdomme Joh. Pau. ik wil ook een brief! says:
wat?
Hurn says:
briefje
Verdomme, jij ook al
quote:Henkie - nu zonder onvoldoendes en 71 tiende beter dan vorig jaar says:
de vorig paus is toch dood?
wtf?
Heb jij ook een briefje gekregen?
Henkie - nu zonder onvoldoendes en 71 tiende beter dan vorig jaar says:
hier thuis 2 zelfs
En iedereen verdenkt mij!quote:HaQDaQ | zin in vakantie ... says:
owja, bredankt voor de brief btw
HaQDaQ | zin in vakantie ... says:
2 uur
Verdomme, jij ook al een brief
HaQDaQ | zin in vakantie ... says:
was ie niet van jou?
Nee
Ik verdenk jou ook nogsteeds, dit soort dingen ben jij echt de man voor... Maar idd, Ali is ook een mogelijkheid, een pact, want van Claudia wist jij niks afquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En iedereen verdenkt mij!
*respect heeft voor J.P.*
quote:
Als ik het was geweest had ik gezegt:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb er dus ook een gekregen.
Merci Ali und Niels?
A: Ik heb niets op die 'brief' gezet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Helemaal niets dubieus aan, Ali weet alleen nog niet wat hij wel en niet op briefjes moet zetten, wat moeten m'n ouders er nu wel niet van denken?.
Voor je mij gaat verdenken, ik heb geen brommer, een ook geen scooter. Ik fiets altijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef MAX_crazy het volgende:
En natuurlijk ook hier een briefje hoor. En vervelende brommers waar ik wakker van werd (maar weet ook wel wie dat waren denk)
[..]
Ik heb nog steeds geen brommer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He, nu je het zegt. Ik heb idd brommers gehoord vanochtend, maar ik dacht dat dat de buurjongen wel zou zijn. Dus ben maar verder gaan slapen... niet kijkend hoe laat het was ofzo.
En dan verdenkt ie mij, handig. Ik ga een beetje midden in de nacht mijn bed uit, en dan ook nog eens naar Oudeschild om bij Thomas een briefje door de bus te doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:00 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ja lul je eramar onderuit... wan Thomas Boom heeft ook gewoon een briefje
![]()
Ook voor Hans ga ik midden in de nacht naar Oudeschild fietsen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:43 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ook nogsteeds, dit soort dingen ben jij echt de man voor... Maar idd, Ali is ook een mogelijkheid, een pact, want van Claudia wist jij niks af
Ik had er dus ook een, maar ligt nog beneden, ging over bier en vrienden die mij mee naar huis moesten slepen...
Maar ik heb vanacht nergens last van gehad (nouja, brommers, al weet ik niet meer of ik dat nou gedroomt heb of niet)... maar vanochtend werd ik wakker, stonk echt... ik snel te douchen, kom ik weer terug op mijn kamer, hangt er echt een mestlucht
Of de boeren zijn weer aan het mesten, maar volgens ma waren ze in Oudeschild bezig met het riool... lekker hoor
Op naar Leon, tent opzetten
Fijn weekend toegewenst.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:04 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga zo naar de overkant.
Een fijn weekend allemaal.
Tsjah, Leon had ook briefjes... en de groep die Leon, Sylve, Joost (die had er ook een) en Thomas en Ruben allebij goed genoeg kent, kom je toch uit op Ali en Niels B.. Aan gezien jij natuurlijk niet midden in de nacht naar Den Hoorn en Oudeschild gaat fietsen moet iemand met een scooter hebben meegeholpen... Rick of Niels dus... Niels B. alleen kan ook, maar dan slaat dat 'wij' nergens op... En hij vind het leuk dat wij niet weten wie het is EN hij spelt FlorAnce verkeerd (moet dus met een equote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Fijn weekend toegewenst.
Wat ga je doen? Toch niet vanwege dubieuze briefjes het weekend aan de overkant doorbrengen.?
Leon meerdere briefjes? Misschien is de dader wel een stille aanbidder van Leon.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsjah, Leon had ook briefjes... en de groep die Leon, Sylve, Joost (die had er ook een) en Thomas en Ruben allebij goed genoeg kent, kom je toch uit op Ali en Niels B.
Alsof ik wel midden in de nacht hiervoor mijn bed uit kom.quote:Aan gezien jij natuurlijk niet midden in de nacht naar Den Hoorn en Oudeschild gaat fietsen moet iemand met een scooter hebben meegeholpen... Rick of Niels dus...
Misschien om de aandacht op iemand anders / meerdere personen te richten.quote:Niels B. alleen kan ook, maar dan slaat dat 'wij' nergens op... En hij vind het leuk dat wij niet weten wie het is EN hij spelt FlorAnce verkeerd (moet dus met een e)... en die [b]d[/d] in Suuz' brief is ook wel weer typisch Niels...
Leon 1 en Sylve 1quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leon meerdere briefjes? Misschien is de dader wel een stille aanbidder van Leon.
Je weet maar nooit met jou...quote:[..]
Alsof ik wel midden in de nacht hiervoor mijn bed uit kom.
Tsjah...quote:[..]
Misschien om de aandacht op iemand anders / meerdere personen te richten.
Yepquote:Btw, ging jij nog naar Cel 4 vanavond? Gewoon tot een uur of 12 ofzo. Dat je niet richting de Koog ging had ik begrepen, maar kwam je nog wel even langs?
Leer het nou eens: Het is Silve!!!!!!quote:
Mwa, in Oostenrijk hebben Niels en ik idd heel wat rare toeren uitgehaald 's nachts, maar in Nederland slaap ik 's nachts liever hoor.quote:[..]
Je weet maar nooit met jou...
quote:[..]
Tsjah...
Mooizo!quote:[..]
Yep
Hmm, zullen we dan allemaal ons brommercertificaat gaan halen of huren we wel wat fietsen? (of gaan we gewoon lopen? / met de bus?)quote:5. Kan ik met mijn autorijbewijs een scooter huren in Griekenland?
Nee, het huren van een brommer of scooter tot 50cc in Griekenland vereist een brommercertificaat of een motorrijbewijs. Een brommercertificaat kunt u bij ieder postkantoor in Nederland aanvragen voor ongeveer ¤ 13,-. Houdt rekening met een levertijd van minimaal 2 weken. Personen die na 01 juni 1980 zijn geboren dienen voor dit certificaat een examen af te leggen bij het CBR. Boven de 50cc is een motorrijbewijs nodig.
Als jullie die gaan halen doe ik mee, die moet ik sowieso ook nog hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, zullen we dan allemaal ons brommercertificaat gaan halen of huren we wel wat fietsen? (of gaan we gewoon lopen? / met de bus?)
SILVE!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:16 schreef errrrr het volgende:
Leon 1 en Sylve 1
Ik heb hem alquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als jullie die gaan halen doe ik mee, die moet ik sowieso ook nog hebben.
Nee slimmerik, als je voor 1 juni 1980 geboren bent mag je voor 13 euro een brommercertificaat kopen op het postkantoor, indien je daarna geboren bent en je wil een brommercertificaat moet je 16 of ouder zijn en je moet een examen naar behoren afleggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem al![]()
Maar als ik voor 13 euro een ding heb wat ook in Griekenlang geldig is![]()
27 euro en een klein beetje meen ik, kan dat kloppen? Maar volgens mij moet je naar Alkmaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:03 schreef errrrr het volgende:
Hmm... ik lees dat een brommercertificaat halen bijna 30 euro kost, en het kan in Den Helder als het goed is, alleen theorie-examen... nouja, beetje overdreven om dat allemaal te doen omdat we daar 'misschien' een brommertje gaan huren... dan maar fietsen hoor
Nu toch echt scheikunde
natuurlijk, maar ik zal toch nooit een brommer kopen ofzo, alleen nu op vakantie zou het dan handig kunnen zijn... Kees, wat vind jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
27 euro en een klein beetje meen ik, kan dat kloppen? Maar volgens mij moet je naar Alkmaar.
En dan kan je wel zeggen het is overdreven, maar ik hoor van iedereen die het heeft en daarna zijn autorijbewijs heeft gehaald dat het wel een voordeel is als je je brommercertificaat al heb. En het kan nooit kwaad.
Zou Leon tellen als 'niet-minor', zodat we geen 'written authorisation' hoeven?quote:Minors travelling alone are required to produce a written authorisation to exit their country signed by their parents.
Neem eens een voorbeeld aan mij, sinds ik die rotzooi hier heb opgeruimd is er veel meer ruimte, als jij dat ook zou doen zou dat heel veel helpen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Scheikunde is ***:
1. veel boeken
2. de tekst snap je, de vragen slaan dan nergens op... begin toch te snappen waarom we een gids hebben...
3. moet nog twee paragrafen maken
4. is vaag
Maar ben dus druk aan het werk, met Queen op
Ach, gaat bestquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan mij, sinds ik die rotzooi hier heb opgeruimd is er veel meer ruimte, als jij dat ook zou doen zou dat heel veel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |