quote:Op zondag 15 mei 2005 20:33 schreef errrrr het volgende:
Helaas voor jou heb ik ook al een bekenning binnen NielsSchijnheilige aap
Hallo.quote:
Misschien eens beschermers kopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Ponk het volgende:
Vandaag iets TE fanatiek van de hoge berg af gereden met mijn flowboard :
[afbeelding]
[afbeelding]
Het meest lullige was nog wel dat ik viel terwijl ik niks bijzonders deed, ik stond zelfs praktisch stil...En mijn knie voelt nu aan alsof ik er morgen niet meer op kan lopen...
![]()
Oja en nog goed nieuws ook, ik ben alweer oom geworden.
Ja, misschien, maar ik denk niet dat ik ze ooit zal dragen, zo'n idioot ben ik dan ook wel weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien eens beschermers kopen.Maar je leeft iig nog.
Ik ben idd ook niet iemand voor beschermers, dan maar een paar flinker schrammen ofzo, het geneest toch wel weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, misschien, maar ik denk niet dat ik ze ooit zal dragen, zo'n idioot ben ik dan ook wel weer.![]()
Het was tevens veel te mooi weer voor beschermende kleding.
quote:Officially you must drive on the right hand side of the road, however, the locals tend to drive in the middle of the road in the hope that you will give way!
Ach, moet morgen van 11 tot 4 werkenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:51 schreef -Mzraki- het volgende:
11 uur en drie kwartier gewerkt.
Van 9 tot 5 werken is voor MIETJES!. Ben nog niet eens zó moe,
.
Ik heb 'nee' gestemd, bespottelijk is het!quote:
Succes, ben je tegenwoordig een beetje aan het freelancen ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:33 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga zo maar naar Hotel Den Burg. Catering klus dinges iets.
Mijn vermoeden bevestigd, nu weet ik het iig van iedereen.quote:
Ik geloof dat we dat verhaal al gehad hebben, maar als het alles eenmaal klaar is zal je meteen van mening veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb 'nee' gestemd, bespottelijk is het!
Maarja, achter een password kan het toch weinig kwaad.
Carrière maken en bakken met geld verdienen noem je dat.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Succes, ben je tegenwoordig een beetje aan het freelancen ofzo?.
Congrats dude.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:21 schreef MAX_crazy het volgende:
Zo ik meld het hier maar ff dan krijg ik geen rare vragen meer zoals "heb je nou wat met er"
Maar heb dus nu sirueus weer wat met Marieke. Eigenlijk sinds vandaag maar het was de laatste tijd al iets aan worden natuurlijk (waren als het ware super kleffe goeie vrienden maargoed).
![]()
Ruben nu jij nog ff achter de vrouw aan he(good luck)
Denk het wel jah... prutsertjequote:Op maandag 16 mei 2005 15:28 schreef MrAli het volgende:
Uhm Hans, jij heb jij ooit eens een rarretje gestuurd met de foto's die gemaakt zijn in de tijd dat mijn pc nog niet helemaal in orde was, heb jij die nog?
Uhm, ja, per ongeluk verwijdert kwam ik net achter.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Denk het wel jah... prutsertje
Vandaag lekker gewerkt btw... vanaf elf uur tot half een achter de kassa, toen moest ik gaan afwassen in de koffieshop... dus tot we om kwart over drie dichtgingen aan een stuk door afgewassen (met af en toe kassa ertussendoor), en toen nog tot bijna 4 uur schoonmaken
... gelukkig kregen we om drie uur een hotdog, had echt honger... ze hadden een beetje weinig mensen, want ik was dus afwasser + kassa 3...
Verdient wel goed, 200%... en we kregen ook nog 5 euro 'extraatje'
Ja, nu maken ze fok nóg laagdrempeliger.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:
Ha, ze hebben hier nu ook icoontjes voor de UBB tags.
Tsja, het gemak dient de mens.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, nu maken ze fok nóg laagdrempeliger.
Ze kappen gewoon de hele leercurve voor de noobs af, nu kun je helemaal geen erkenning meer verdienen als meer ervaren fokker zijnde,.
Die moeten zichzelf maar meeslepen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees er mist iets in je lijstje...
dingen zoals: Leon, Hans, Niels en Niels
Het zijn maar 3 zinnetjes voor Ned. met logische notaties, dus dat valt ook wel mee. Succes iig.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:04 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, net terug van werk (half uurtje geleden). Wat een slavendrijvers zeg. Morgen loop ik mank op school rond. Wel 20 euro getipt, maar ik weet niet hoeveel ik nou verder heb verdiend. Ik zie het wel. Ik ga nu nederlands leren (m.b.v Keesch). En ik heb geen zin meer om te typen, want mijn handen zitten onder de ketchup. Stomme (doch lekkere) hotdog.
Is het al te laat voor een C&M profiel?quote:In 2-cloor-1-propanol is de spiegelbeeldisomerie het gevolg van een asymmetrisch centrum in het molecuul. Het asymmetrische centrum is hier een C-atoom. We spreken dan van een asymmetrisch C-atoom. Een asymmetrisch C-atoom draagt altijd vier verschillende atoomgroepen of atomen. In 1-propanol komt geen asymmetrisch C-atoom voor; voor elk van de C-atomen geldt dat tenminste twee van de vier atoomgroepen of atomen dezelfde zijn. Bij cis- en trans-2-chloor-cyclopropanol is geen asymmetrisch centrum aan te wijzen, maar toch vertonen de moleculen spiegelbeeldisomerie. Dit is het gevolg van de aanwezigheid van twee asymmetrische C-atomen in de moleculen. Ga dit na!
Heb je dat net voor de eerste keer in je boek gelezen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Is het al te laat voor een C&M profiel?
(Kijk even niet naar de typfouten, want ik had geenz in om het voor de 79e keer te lezen
Nee dat niet, maar het blijft allemaal vaagquote:Op maandag 16 mei 2005 22:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb je dat net voor de eerste keer in je boek gelezen?
Joram en ik hebben de stof net volledig doorgrondquote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Is het al te laat voor een C&M profiel?
(Kijk even niet naar de typfouten, want ik had geenz in om het voor de 79e keer te lezen
Oeh, en de samenvatting is?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Joram en ik hebben de stof net volledig doorgrond.
Check even m'n edit.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oeh, en de samenvatting is?![]()
Configuratie = toch dat je een binding moet verbreken om de isomeer te krijgen
en conformatie = dat je er kan komen met draaien van atoom(groepen)?
Een spiegeling valt datn toch onder configuratie?
Ahum dus welquote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Check even m'n edit.
Conformatie is geen wezelijk verschil, aangezien het draaibaar is gezien het ontbreken van een dubbele binding of ringvorm structuur. En er zijn onnoembaar veel variaties met hoek alfa. Dit heeft geen duidelijke invloed op de eigenschappen en is ook niet boeiend.
www.internetstad.nl/index.php/Vanderwaalsbindingquote:De vanderwaalsbinding ontstaat doordat moleculen elkaar aantrekken. Bij grote
moleculen is de vanderwaalsbinding sterk
http://www.schooltv.nl/pagina.jsp?n=39307quote:De onderlinge aantrekkingskracht tussen de moleculen noemen we de vanderwaalskrachten. De binding tussen moleculen door de vanderwaalskrachten wordt vanderwaalsbinding genoemd.
Goed, het zal best iets anders zijn in de m to the f biochemie, maar dit is scheikunde, en voor ons proefwerk is conformatie niet boeiend.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ahum dus wel
Conformatie is wel degelijk iets anders, ook al kan het vrij gemakkelijk in elkaar over gaan. Zie het voorbeeld van de 'sleutel', op de bladzijde met de vragen van paragraaf 3. In de biochemie zijn dat soort dingen volgens mij heel belangrijk...
Weet iemand btw nog wat een vanderWaals binding precies is?
Wat moest je precies doen? En je heb altijd recht op een pauze van zolang in de zoveel tijd, CAO checken.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:04 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, net terug van werk (half uurtje geleden). Wat een slavendrijvers zeg. Morgen loop ik mank op school rond. Wel 20 euro getipt, maar ik weet niet hoeveel ik nou verder heb verdiend. Ik zie het wel. Ik ga nu nederlands leren (m.b.v Keesch). En ik heb geen zin meer om te typen, want mijn handen zitten onder de ketchup. Stomme (doch lekkere) hotdog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |