Dan pak je de fiets of de benenwagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:45 schreef Youp het volgende:
bhfh kloon?wat nou als je naar de winkel moet en de buurvrouw kan niet mee?
achterlijk idee...
ja heel fijn... ik moet onderdelen halen 20km verderop voor weet ik veel wat... buurvrouw wilt u even meegaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dan pak je de fiets of de benenwagen.
In de states hebben ze ook al een systeem waar je alleen maar op een 'lane' mag rijden als je met 2 of meer personen in de auto zit, dit is gewoon wat rigoreuzer
Dat hadden ze een paar jaar geleden in Nederland ook: de carpoolstrook. Maar dat werkte dus niet, want die is alweer afgeschaft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
In de states hebben ze ook al een systeem waar je alleen maar op een 'lane' mag rijden als je met 2 of meer personen in de auto zit, dit is gewoon wat rigoreuzer
20 km man dat kan toch makkelijk met de fiets. Bouw je zo'n aanhangwagentje om je onderdelen in te doen....of je koopt een bakfiets...nog gezond voor je ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:48 schreef Youp het volgende:
[..]
ja heel fijn... ik moet onderdelen halen 20km verderop voor weet ik veel wat... buurvrouw wilt u even meegaan?
zo'n ondoordacht stompzinnig plan kan zelfs bhfh niet bedenken
Zoiets hebben ze ooit al geprobeert toch? Gingen er mensen met opblaaspoppen rijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan doe je het toch met zn 3enquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben het niet met je eens.
Punt.
// edit.
Voorbeeld.
Ik heb een vriend en die woont ergens boven Amsterdam.
Nou wil ik daar naartoe met de auto, maar omdat jouw regel dan zou gelden moet ik iemand meenemen.
Maar dat wil ik niet, want ik wil alleen zijn met mijn vriendje!!
.
20 km. Daar doe je minimaal een uur over met de fiets, lullo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
20 km man dat kan toch makkelijk met de fiets. Bouw je zo'n aanhangwagentje om je onderdelen in te doen....of je koopt een bakfiets...nog gezond voor je ook.
time is moneyquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
20 km man dat kan toch makkelijk met de fiets. Bouw je zo'n aanhangwagentje om je onderdelen in te doen....of je koopt een bakfiets...nog gezond voor je ook.
Heb jij ze wel allemaal op een rijtjequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nou als je naar de tandarts moet dan zoek je 1 die dichter bij je in de buurt zit, of je gaat met het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:47 schreef Karina het volgende:
Zo'n debiel idee heb ik in jaren niet meer gehoord. Als ik naar de tandarts moet, zeker een collega meevragen? Of als ik bij mijn vriend op bezoek ga, neem ik gezellig mijn moeder mee.
Maar ik heb niet altijd zin in een trioquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:51 schreef Youp het volgende:
[..]
dan doe je het toch met zn 3enik zie geen probleem
Ga vooral je gang. De rest van de mensheid leeft liever op zijn eigen manier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
De zogenaamde carpool strook die ons al 62 miljoen gulden in 1993 gekost heeft, en niet werkte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |