Mijn jongste zoon, ik zei al dat hij verbaal gelijkenissen met de zoontjes van Lynette vertoont...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kinderen kunnen echt dodelijk uit de hoek komen...![]()
Lief hè, kinderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon, ik zei al dat hij verbaal gelijkenissen met de zoontjes van Lynette vertoont...
Na (helaas) een paar sterfgevallen achter elkaar in de familie zegt hij gortdroog tegen mijn moeder: "Nou ben jij de volgende."
![]()
Geweldig was dat! Het is dan wel humoristisch, maar aan de andere kant heeft die scene ook een zieke twist. Bree wordt weer met iets geconfronteerd wat ze moeilijk kan verteren, dus huppa, schoonmaak impuls! Ge-wel-dig gevonden!quote:
Opwinding, heet dat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:12 schreef MadGuy het volgende:
Je zag hem bijna van de bank en het bed afdruipen van ingehouden opgewondenheid!![]()
![]()
Van die psychologische kant heb ik het nog niet bekeken...!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Geweldig was dat! Het is dan wel humoristisch, maar aan de andere kant heeft die scene ook een zieke twist. Bree wordt weer met iets geconfronteerd wat ze moeilijk kan verteren, dus huppa, schoonmaak impuls! Ge-wel-dig gevonden!
Ik heb nog nooit Melrose Place gezien, en als fanatiek Bree-fan vind ik dat nu eigenlijk best jammer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef Tokay het volgende:
Goede aflevering gisteren.
Begin ook steeds meer waardering te krijgen voor het acteerwerk van Marcia Cross (Bree) en Doug Savant (Tom Scavo). Het kostte even tijd hun Melrose Place-karakters uit mijn hoofd te zetten, blijkbaar.
In Melrose Place speelde ze Kimberly, een gestoorde manipulatieve vrouw, die als arts in een ziekenhuis werkte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb nog nooit Melrose Place gezien, en als fanatiek Bree-fan vind ik dat nu eigenlijk best jammer...
EDIT: een Bree-fan, is dat een soort Bree-zer?![]()
Geen idee, wat moet ermee aan de hand zijn dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:20 schreef Marietje_34 het volgende:
Misschien is het al eens gevraagd, maar wat is er met de neus van Teri Hatcher aan de hand?
Bedankt! Hmmm, Marcia in zo'n rol... had ik nou maar wel gekeken, vroeger...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
In Melrose Place speelde ze Kimberly, een gestoorde manipulatieve vrouw, die als arts in een ziekenhuis werkte. (...)
Haar neus ziet er zo typisch uit, alsof ze een mislukte nose job heeft gehad ofzo. Aan de ene kant ziet ie er heel anders uit dan aan de andere kant, nooit opgevallen? Is altijd het eerste wat me opvalt bij haar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Geen idee, wat moet ermee aan de hand zijn dan?
Klopt, ik denk wel dat ze wat aan plastic surgery heeft gehad. Ze had ook altijd een ronder gezicht, tenminste wat ik me herinner in Lois & Clark.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haar neus ziet er zo typisch uit, alsof ze een mislukte nose job heeft gehad ofzo. Aan de ene kant ziet ie er heel anders uit dan aan de andere kant, nooit opgevallen? Is altijd het eerste wat me opvalt bij haar.
Op de TWoP forums wordt Bree dan ook standaard Kimberbree genoemd, en heeft niemand het over Tom Scavo, maar gewoon over Gay Matt. Melrose Place gaat diep. Je blijft toch ook verwachten dat Bree opeens haar pruik van haar hoofd trekt en heel Wisteria Lane opblaast of zoiets gezelligs. Overigens vond ik Marcia Cross vreselijk in MP, maar in DH is ze echt mijn favoriete karakter. De scenes tussen haar en Rex zijn echt spetterend.quote:Begin ook steeds meer waardering te krijgen voor het acteerwerk van Marcia Cross (Bree) en Doug Savant (Tom Scavo). Het kostte even tijd hun Melrose Place-karakters uit mijn hoofd te zetten, blijkbaar.
Dan kan je lang wachten..er komt nog een tweede serie afleveringen na de eerste 24(?)..ze kunnen de mysteries dus nog lekker lang rekkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:32 schreef phileine het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van die lang uitgeplozen geheimen die wij als kijker dan wel kennen, maar de personages zelf niet. Zoals die verstopte armband in Mike z'n schuur en dat Susan niets weet van zijn duistere kant etc. etc. Hoop dat dat allemaal snel uit de wereld is.
Television without pity.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef Tokay het volgende:
Wat bedoel je met TWoP-forums, phileine?
Fout. Er komt geen Will & Grace, dat was een vergissing van Net5.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef Little_Acorn het volgende:
Leuk! Vanaf volgende week na DHW nieuwe afleveringen van Will & Grace. De ouderwetse dinsdagavond televisieavond is weer (eventjes) terug!
Cool gemaakt!quote:
quote:
Mja, dan is er na vanavond dus officieel echt niets meer op TV (behalve Charmed, maar dat vind ik de laatste tijd nog amper leuk).quote:
* Wombcat heeft 't niet zo op lekkere negers (vanwege dat 'ie man is vooral)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef DarkElf het volgende:
ach misschien is dit! wat
met die lekkere negeruit SATC
Najaar..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:31 schreef Tokay het volgende:
Jammer zeg!Dat is nou echt de enige serie die ik elke week trouw volg.
Wanneer worden de vervolguitzendingen dan uitgezonden??
Yepz, met de start van het nieuwe televisieseizoen. En dan wordt serie twee er wel meteen achteraan geplakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Najaar..
September is de planning toch?
Wie weet?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz, met de start van het nieuwe televisieseizoen. En dan wordt serie twee er wel meteen achteraan geplakt.
Stond vorige week (of de week ervoor) in VARA TV Magazine aangekondigd...quote:
Dat wordt dus: voorlopig de TV uitquote:
Op zich klopt het wel met het einde van het Nederlandse televisieseizoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:04 schreef oZner het volgende:
Rare actie van net5 om midden in seizoen 1 al vast te stoppen met "seizoen 1" (volgens net5 dan)....
Goed idee! ER wordt toch ook weer herhaald geloof ik deze zomer, hoe meer hoe beter!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:15 schreef trueblue het volgende:
Kunnen ze dan niet nu DH gaan herhalen? Dat lijkt me nog best leuk
Zijn we iig niet DH-loos deze zomer.
Bovendien zijn er volgens mij genoeg mensen die de serie niet gevolgd hebben, maar dat door alle lovende kritieken nu wel willen doen.
Feel Something?quote:
Zoals vermeld; vanaf september gaat het weer verderquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:19 schreef Da.Rock het volgende:
wat laatset aflevering?
Arme Bree, een man die naar de hoeren gaat, niet vies is van harde sm en een zoon die t met jongens doet. Allemaal niets mis mee natuurlijk maar past niet in Ms Perfect haar plaatjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Leuke aflevering. Ben erg benieuwd naar de reactie van Bree op het nieuws dat haar zoon op jongens valt.
Was leuk gedaan idd, dat Susan die twee jongens betrapt in het zwembad!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:24 schreef DarkElf het volgende:
haha die zoon van Bree!
vind het echt een hele leuke serie, en scherpe teksten ook
Voilgens mij was dat de politie-agent die achter dat raam stond te kijken toen Susan werd verhoord..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:35 schreef Nokia3310 het volgende:
AAAAAAAAH ik kan hier echt niet tegen!
Met wie zat die oude man trouwens te praten in dat restaurant? Moeten we die vent kennen of komt dat pas in latere afleveringen? Ik ben veel te nieuwsgierig om 3 maanden te wachten, grrrr
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat 1 van die inspecteurs was die Susan aan het ondervragen waren..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:35 schreef Nokia3310 het volgende:
AAAAAAAAH ik kan hier echt niet tegen!
Met wie zat die oude man trouwens te praten in dat restaurant? Moeten we die vent kennen of komt dat pas in latere afleveringen? Ik ben veel te nieuwsgierig om 3 maanden te wachten, grrrr
Oh... Ik zag het niet goed, maar ik dacht dat het Mike was. De hond die hij heeft was toch immers van z'n vrouw?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:38 schreef Samson het volgende:
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat 1 van die inspecteurs was die Susan aan het ondervragen waren..
Hmm... dit was dus pas aflevering 15 van de 24... Ik moet zeggen dat ik niet bepaald zin heb om een hele zomer te wachten. Daar is de serie veel te leuk voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:40 schreef dronkeykong het volgende:
En dan vinden ze het gek dat mensen al de afleveringen uit amerika downloaden...
Hehe iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:50 schreef ToXiCitY het volgende:
Hij is de gevangenisdirecteur in The Shawshank Redemption.
Je reactie (en die van velen denk ik), geeft aan hoe goed de serie is ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:51 schreef flubub het volgende:
Ik vind Zach echt eng hoor... die jongen moeten ze de rest van zn leven opsluiten :p
Bij de ex van de dochter van Bree in bed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:10 schreef Lethe het volgende:
Ja en waar was Julie op het laatst??
Oopsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:11 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bij de ex van de dochter van Bree in bed.
Ah ok, thanks. Had mijn lenzen niet in dus had het inderdaad niet goed gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat 1 van die inspecteurs was die Susan aan het ondervragen waren..
Hij wilde de zoon van Bree met alle plezier uit zijn lijden verlossen, zei hij, terwijl hij een schietbeweging maakte met zijn hand. Echt doodeng.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef Aventura het volgende:
Waarom werd Julie boos op Zach, dat heb ik ff gemist!
ja echt een ontzettend gestoord jong, krijg de kriebels van hem *ril*quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij wilde de zoon van Bree met alle plezier uit zijn lijden verlossen, zei hij, terwijl hij een schietbeweging maakte met zijn hand. Echt doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |