Was leuk gedaan idd, dat Susan die twee jongens betrapt in het zwembad!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:24 schreef DarkElf het volgende:
haha die zoon van Bree!
vind het echt een hele leuke serie, en scherpe teksten ook
Voilgens mij was dat de politie-agent die achter dat raam stond te kijken toen Susan werd verhoord..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:35 schreef Nokia3310 het volgende:
AAAAAAAAH ik kan hier echt niet tegen!
Met wie zat die oude man trouwens te praten in dat restaurant? Moeten we die vent kennen of komt dat pas in latere afleveringen? Ik ben veel te nieuwsgierig om 3 maanden te wachten, grrrr
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat 1 van die inspecteurs was die Susan aan het ondervragen waren..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:35 schreef Nokia3310 het volgende:
AAAAAAAAH ik kan hier echt niet tegen!
Met wie zat die oude man trouwens te praten in dat restaurant? Moeten we die vent kennen of komt dat pas in latere afleveringen? Ik ben veel te nieuwsgierig om 3 maanden te wachten, grrrr
Oh... Ik zag het niet goed, maar ik dacht dat het Mike was. De hond die hij heeft was toch immers van z'n vrouw?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:38 schreef Samson het volgende:
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat 1 van die inspecteurs was die Susan aan het ondervragen waren..
Hmm... dit was dus pas aflevering 15 van de 24... Ik moet zeggen dat ik niet bepaald zin heb om een hele zomer te wachten. Daar is de serie veel te leuk voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:40 schreef dronkeykong het volgende:
En dan vinden ze het gek dat mensen al de afleveringen uit amerika downloaden...
Hehe iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:50 schreef ToXiCitY het volgende:
Hij is de gevangenisdirecteur in The Shawshank Redemption.
Je reactie (en die van velen denk ik), geeft aan hoe goed de serie is ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:51 schreef flubub het volgende:
Ik vind Zach echt eng hoor... die jongen moeten ze de rest van zn leven opsluiten :p
Bij de ex van de dochter van Bree in bed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:10 schreef Lethe het volgende:
Ja en waar was Julie op het laatst??
Oopsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:11 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bij de ex van de dochter van Bree in bed.
Ah ok, thanks. Had mijn lenzen niet in dus had het inderdaad niet goed gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat 1 van die inspecteurs was die Susan aan het ondervragen waren..
Hij wilde de zoon van Bree met alle plezier uit zijn lijden verlossen, zei hij, terwijl hij een schietbeweging maakte met zijn hand. Echt doodeng.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef Aventura het volgende:
Waarom werd Julie boos op Zach, dat heb ik ff gemist!
ja echt een ontzettend gestoord jong, krijg de kriebels van hem *ril*quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij wilde de zoon van Bree met alle plezier uit zijn lijden verlossen, zei hij, terwijl hij een schietbeweging maakte met zijn hand. Echt doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |