Als je t niet leuk vind, waarom reageer je dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Verdient dit k*t programma een fan-topic?
Zwaar onrealistisch en dramatisch geacteerd snollenprogramma.
De hele straat pleegt overspel, en er woont een prostitue van 70 jaar.
Nee maar wat er in die straat gebeurd slaat alles.quote:
Je houd er van of nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee maar wat er in die straat gebeurd slaat alles.
Wat er in 1 aflevering gebeurd, gebeurt er in een hele maand in heel Nederland niet.
Ik zie het als een soort Fabeltjeskrant voor volwassen vrouwen, vrouwen zonder zelfvertrouwen.
tjonge, overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat er in 1 aflevering gebeurd, gebeurt er in een hele maand in heel Nederland niet.
Ik zie het als een soort Fabeltjeskrant voor volwassen vrouwen, vrouwen zonder zelfvertrouwen.
En die vlieger gaat niet op voor andere series?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Of wou je beweren dat het idee achter het verhaal niet de zelfvertrouwenloze dames aan te spreken, die zich proberen terug te vinden in 1 van die stuntelige personages?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die vlieger gaat niet op voor andere series?
It's teevee, mèn...
wat is nou helemaal je probleem?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Of wou je beweren dat het idee achter het verhaal niet de zelfvertrouwenloze dames aan te spreken, die zich proberen terug te vinden in 1 van die stuntelige personages?
welnee, alsof die Lynette een stereotype is, ze is net zo karikaturaal als de andere dames, alleen op ander vlak, en een beetje afwisseling en overzicht (de 1 aflevering lijntjes) is best okayquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lynette blijft zoals iemand in het vorige topic al meldde van dit 1 aflevering-lijntjes houden...Ze zit er duidelijk in om de herkenbaarheid van de huisvrouwelijke kijkster te bevredigen...
Ik heb geen probleem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is nou helemaal je probleem?
als je er geen reet aanvindt, kijk dan niet
en post er dan ook niet over.
Ze is geen stereotype, maar duidelijk wel diegene met de verhaallijntjes over bang zijn dat je man vreemdgaat, sleur in een relatie, kleine kinderen opvoeden etcquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:41 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, alsof die Lynette een stereotype is, ze is net zo karikaturaal als de andere dames, alleen op ander vlak, en een beetje afwisseling en overzicht (de 1 aflevering lijntjes) is best okay
Dat hebben die andere dames ook, Bree heeft gedoe met man en zijn vreemdgaan en 1 ongehoorzame kid, die Latina hittepetit gaat zelf vreemd en wilt juist weer geen kids en Susans probs draaien ook enkel om een ventquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is geen stereotype, maar duidelijk wel diegene met de verhaallijntjes over bang zijn dat je man vreemdgaat, sleur in een relatie, kleine kinderen opvoeden etc
Hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah alleen het nadeel is na 21 afleveringen dat er totaal geen vaart in zit bij Lynette..ze beleeft van alles maar het helpt haar niet in het grote plaatje...
Duh! De tuinman is mijn reason for livingquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet
De anderen leveren genoeg stof om op te waaien.
Lynette is met al haar gestress een welkom rustpunt
Trouwens, even heeeeeeeeeel wat anders, wat ik zo leuk vond aan dat gefiezelevoos van Gabrielle met John de Tuinmohn is dat hij haar zo braaf Mrs. Solis bleef noemen... heel sexy ook eigenlijk wel
....
En om te kijken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
Maar toch even de moeite nemen om te posten, Sjakie01...
Inderdaad, een verkapte tvp.
Ja, de laatste aflevering is 31 mei...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer op Net5 de zomerstop gaat beginnen?
t/m aflevering #15 dus...quote:
Ja, ik zit daar ook steeds naar te kijken. Ze heeft van die rare ogen alsof ze ieder moment in huilen uit kan barsten of dronken is of zo. Volgens mij heeft ze een soort mislukte oogcorrectie gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef DarkElf het volgende:
vindt teri hatcher trouwens niet echt mooi oud worden
nog even en ze heeft ook zo'n afgetobd hoofd als Lynette
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef Copycat het volgende:
Euh.. misschien omdat het vorige topic vol was, Dandilion.
oh, ik vind haar juist mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef DarkElf het volgende:
vindt teri hatcher trouwens niet echt mooi oud worden
nog even en ze heeft ook zo'n afgetobd hoofd als Lynette
Veel mooier idd, dat wijf die met die tuinman was mag er ook wezen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind haar nu mooier dan in haar Superman tijd. Meer geleefd, meer echt en niet zo'n poppetje.
Waarom eigenlijk? Vanwege het televisieseizoen in Nederland of omdat ze anders de VS in halen ofzo?quote:
300 posts in een topic daarna is hij volquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:00 schreef Dandilion het volgende:
Vol? hmm hoe dan? Is er maar een maximaal aantal blz beschikbaar ofzo?
Ben nog niet zo heel erg lang actief op de fok site...
No problemoquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:15 schreef Dandilion het volgende:
Oww okee dank je wel voor je uitleg
Dat vind ik ook. En nog niet zo belachelijk aan gesleuteld als je tegenwoordig ook veel ziet in die seriesquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind haar nu mooier dan in haar Superman tijd. Meer geleefd, meer echt en niet zo'n poppetje.
Het onrealistische eraan vind ik dat die Macy soms zelfs meerdere mannen per dag ontvangt, die zich keurig netjes aan de voordeur komen melden, en dat niemand in de straat dat door heeft!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Zwaar onrealistisch [...]
[...] er woont een prostitue van 70 jaar.
Jep, maar dat verhoogt ook weer het komische elementquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het onrealistische eraan vind ik dat die Macy soms zelfs meerdere mannen per dag ontvangt, die zich keurig netjes aan de voordeur komen melden, en dat niemand in de straat dat door heeft!!
Je moet volgens mij de serie ook niet te serieus nemen, het is gewoon een leuk stukje entertainmentquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep, maar dat verhoogt ook weer het komische element
Tuurljik, maar het moet wel een béétje kloppen natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:54 schreef wendy-tje het volgende:
Je moet volgens mij de serie ook niet te serieus nemen, het is gewoon een leuk stukje entertainment
Nope..quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat seizoen 2 meteen erachteraan werd gedaan.
Ik gok herhalingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef amaranta het volgende:
balen. maar wat komt er voor in de plaats? tot september dus?
Ik hoop het! Ik heb de laatste 2 afleveringen gemist!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
ik gok op herhalingen van Desperate Housewives
Dat zou meesterlijk zijn!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
ik gok op herhalingen van Desperate Housewives
Toen mijn vriend nog met een stel jongens in een huis woonde, kwam er weleens een vriend over de vloer, die dan speciaal kwam om met zn meisje te .......quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Tarak het volgende:
Zou jij er wat van zeggen, als andere mensen onverwacht liggen te vrijen in je eigen huis?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef amaranta het volgende:
Mrs Solis, will u marry me?
HAHAHA hij noemt haar Mrs Solis....
ik moet bijna huilen
Paul Young.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo ijverig zitten leren dat ik nu dus gewoon een half uur gemist heb![]()
Noujah, verder geen ramp, kwam er gisteren trouwens wel achter dat de moordenaar van Ms. Huber (weet zn naam zo niet) als zeer jonge luitenant speelt in Platoon
Is goed hoor! Wij zullen af en toe wel "Ja", "Inderdaad" en "mmmmm" zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:04 schreef amaranta het volgende:
Sorry dat ik dit topic volspam, maar ik zit hier alleen, en heb niemand om tegen te praten.
Die jongen heeft z'n zusje op hele jonge leeftijd vermoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:06 schreef amaranta het volgende:
IK WIL NU WETEN WIE DANA IS!
NET 5, ZENDT NU ALLE AFLEVERINGEN UIT!
'wil je met me trouwen, mrs. Solis?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef amaranta het volgende:
Het Zach-Dana-Susan probleem is inderdaad erg subtiel opgelost...
En die knakker John. Die blijft haar Mrs en You noemen. Je kan toch niet trouwen met iemand die je niet bij de voornaam noemt.....
Het werd vertaald als Uquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef inasras het volgende:
you is best normaal om te zeggen hoor... dat is zowel jij als u..
Nee dana is niet juliequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Dandilion het volgende:
Is Dana Julie???????
en net na de laatste reclame wat is er gebeurd? wat heb ik gemist? was ff te lang weg van de namelijk, heeft lynettes man verteld dat ie een affaire heeft gehad> tegen zijn pa confessed?
Ik denk niet dat Zach en zijn vader bloedverwanten zijn, gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Wat een emo aflevering.
Lynette's man heeft alleen verteld dat-ie een geheim had...
Overigens. Het wordt nu heel verwarrend in het Dana-Zach lijntje. Is Dana Zach?
On a more serious note: Waarom zei Zach 'pap' zo met nadruk?
Ik denk ook dat Dana misschien Zack is.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Wat een emo aflevering.
Lynette's man heeft alleen verteld dat-ie een geheim had...
Overigens. Het wordt nu heel verwarrend in het Dana-Zach lijntje. Is Dana Zach?
On a more serious note: Waarom zei Zach 'pap' zo met nadruk?
Hmmm...... dat zou kunnen ja..... maar dat weten we nog niet....er is in NL nog niets over gezegd...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Zach en zijn vader bloedverwanten zijn, gok ik zo.
Dat kan ook een fout zijn van de vertalers...quote:
Dat is idd zo geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef amaranta het volgende:
Mrs Solis, will u marry me?
HAHAHA hij noemt haar Mrs Solis....
ik moet bijna huilen
Nee, als je een echte fan bent ,dan weet je dat hij U zei. Hij noemt haar constant mevrouw, zou wel erg vreemd zijn als hij ineens jij zou zeggen....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:40 schreef inasras het volgende:
[..]
Dat kan ook een fout zijn van de vertalers...
misschien is de vader van zach niet de echte vader van zach..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |