Vrouwen in bikini en dikke deunenquote:The summer is here and so the Dutch TV Station TMF has decided to throw a 3 day pool party in the centre of Amsterdam. During this pool party Armin van Buuren will record his 200th episode of 'A State of Trance'. Fresh FM will broadcast the recording a week later.
TMF will construct a pool and "fill it up" with girls in bikini's on the Museumplein, right in the centre of Amsterdam.
So come down to the Museumplein in Amsterdam this Thursday between 19:00 and 21:00 and see Armin. Entrance is FREE!
Knetters! Vette shit zegquote:
*Meldt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:51 schreef m-kay het volgende:
Ik ben er denk ik wel bij! Meeting!
Nu NRG is heerschend.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:10 schreef VrijeVal het volgende:
yow, wat vinden jullie van Nu Nrg - Free Fall ??
goe he... ??
Die heeft ie alleen aan op zondag-avond in Amsterdamquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:02 schreef swopfile het volgende:
Ik ga alleen als m-kay ook in bikini gaat!![]()
Helemaal grijs gedraaid die plaat, heerlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:10 schreef VrijeVal het volgende:
yow, wat vinden jullie van Nu Nrg - Free Fall ??
goe he... ??
*afmeldt...quote:
Esrem volgens mij welquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:44 schreef da_rippah het volgende:
Okay, dus zover ik nu weet is de Fok! delegatie als volgt vertegenwoordigd:
* hp22
* jackson
* marciemarcs
* tomaz
* da_rippah
m-kay ?
swopfile ?
esrem ?
MM_X ?
Xantra ?
Dan ben ik er niet bij. 8)quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb het over de Armada Ibiza Kickoff he
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb het over de Armada Ibiza Kickoff he
En vangen die dromen heh !quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
In search of sunrise 4 heb ik gekocht. Lekker ceedeetje. Relaxed op te luisteren, volgens mij verveelt deze cd niet zo snel. De nummers zijn niet direct extreem herkenbaar. Vaker is het zo dat een nummer meteen herkend in het gehoor ligt. Bij deze cd heb ik dat dus niet
Nu luisteren weer. Wegdromen
Whoohoo... vanavond ... euhm...quote:
Hij was niet de enige.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:14 schreef Xantra het volgende:
je hebt wel een paar vrouwen met mooie borsten gezien zie ik![]()
nah Tiësto blijft de meesterquote:
Ik hoop dat ie daar snel vanaf stapt. Het leek alsof ie het gisteren al geen ruk aan vond, en in de studio vanmiddag zat ie d'r ook maar een beetje bij. Terecht overigens...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef Tomaz het volgende:
Haha, die dikke ke van sixpack was er ook! En wat is die Renate toch lekker!
Btw, nieuwtje van het mtv/tmf front: Armin wordt daar soort van huis-dj...![]()
Wat ik begrepen heb van 2 vrienden die daar werken, is dat hij juist meer gaat doen daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daar snel vanaf stapt. Het leek alsof ie het gisteren al geen ruk aan vond, en in de studio vanmiddag zat ie d'r ook maar een beetje bij. Terecht overigens...
Begin plaat van Passiva zonder al te veel te verklappen is een samenwerking met Hydriodquote:Op zondag 5 juni 2005 06:08 schreef Tomaz het volgende:
Wooo! Eargasm achter de kiezen! Zelf geopend tot 23:00. Maar hoogtepunt van de avond: Passiva! Wil absoluut niet slijmen ofzo, maar Galen draaide zo zuiver en zo lekker gedurende z'n hele set! Hoogtepunt van de avond voor mij: een plaat waarvan ik de naam nog niet mag noemen denk ik..., maar hij komt wel uit over een tijdje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |