Zo, fok doet het eindelijk weer!
Armada Night was zeer geslaagd!
We konden om 10 naar binnen en het was nog heel rustig toen Brian Cross 'Say Hello' draaide, een fijne binnenkomer! Brian draaide boven verwachting, het was een stuk beter dan zijn set op de vorige AN. Wat ik wel slecht vond was dat hij afsloot met opnieuw 'Say Hello', zeker als je bedenkt dat hij de vorige keer 3x 'Crossroads' draaide
![]()
Het was tijd voor Remy die na een wat moeizame start heerlijk aan het draaien was. Veel onbekende platen voor mij en de boot ging flink los toen hij zijn remix draaide van 'Bad Deal'.
Harry Lemon heb ik meerdere malen gezien in de booth maar draaide om een onduidelijke reden niet zodat Armin 3 uur draaide, wat ik helemaal niet erg vond! Hij opende wederom (donderdag ook bij de pool party) met 'Love Theme Dusk' en veel superplaten kwamen voorbij zoals 'Silent Waves', 'Crush (Vandit Dub Mix)', 'Around You' en 'Rank 1 - Top Gear'.
Om half 4 was het tijd voor Perry, eindelijk eens op een tijdstip dat hij verdiend! Veel onbekende/nieuwe platen kwamen langs (waaronder de nieuwe Ava Mea heb ik me laten vertellen!) maar ook toppers als 'Sounds Rushing' en 'Find (Perry O'Neil Remix)'. Het publiek vond het fantastisch en hij was duidelijk zelf ook aan het genieten. Perry, HELD!
![]()
Pluspunten:
Visuals
Geluid
Publiek
Minpunten:
Publiek (ik zet het ook bij de minputen omdat er wat vreemde vogels tussen zaten..)
Temperatuur (het was beneden vaak echt té heet!)
[ Bericht 96% gewijzigd door hp22 op 04-06-2005 23:21:21 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"