abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27105597
*discussie is reeds dmv msn voortgezet
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:11:49 #102
117419 Esrem
Imagination...
pi_27110539
Zodat we het hier weer over trance kunnen hebben
I'll tame you, when you run away. I'll save you.
I'll break you, when you fall away. I'll kill you!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:28:47 #103
105311 Xantra
Cinematographer
pi_27111051
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef Tomaz het volgende:

Ach, eenduidig, ik wil graag een goede beslissing maken. En zoals het er voor mij nu uit ziet ga ik denk ik voor stemmen. Mijn bron is referendumplaza.nl
eeeey Tom, wij zijn het eens

dat wilde ik nog even melden over dit onderwerp
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:34:44 #104
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27111218
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef Esrem het volgende:
Zodat we het hier weer over trance kunnen hebben
Goed plan... trance = oke

ik stem voor
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_27112487
Gister de eerste A State of Trance CD van Armin weer eens geluisterd, het blijft een juweeltje

Offtopic: Net m'n rijbewijs gehaald!
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:44:46 #106
36461 Joppy
geen colaboy
pi_27115462
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef da_rippah het volgende:
Gister de eerste A State of Trance CD van Armin weer eens geluisterd, het blijft een juweeltje

Offtopic: Net m'n rijbewijs gehaald!
Gefeliciteerd
Let the beat control your body!
pi_27115930
Dank je

Misschien hoort dit meer thuis in 't DJ topic, maar ach, de connectie met trêns is er hè

Ik zit er trouwens steeds meer aan te denken om te gaan sparen voor mix apparatuur. Ik mix nu best vaak achter mn computer, maar dat gaat erg vervelen na een tijdje. Er zit niet echt een uitdaging meer in als je begrijpt wat ik bedoel. Van echt "zelf" mixen is niet echt sprake.

Daarom zit ik te denken aan 2 cd spelers (vinyl is ook wel leuk, maar ik denk vooral economisch en ik zie mezelf niet 5-6 platen per maand kopen) en een mid-range mixertje. Het zal overigens nog wel ff duren voordat ik die cash bij elkaar heb hoor ;-) Van Tomaz en MM_X weet ik dat ze draaitafels hebben, nog meer mensen in dit topic? En zijn er nog mensen die advies hebben verder?
pi_27116508
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef da_rippah het volgende:
Dank je

Misschien hoort dit meer thuis in 't DJ topic, maar ach, de connectie met trêns is er hè

Ik zit er trouwens steeds meer aan te denken om te gaan sparen voor mix apparatuur. Ik mix nu best vaak achter mn computer, maar dat gaat erg vervelen na een tijdje. Er zit niet echt een uitdaging meer in als je begrijpt wat ik bedoel. Van echt "zelf" mixen is niet echt sprake.

Daarom zit ik te denken aan 2 cd spelers (vinyl is ook wel leuk, maar ik denk vooral economisch en ik zie mezelf niet 5-6 platen per maand kopen) en een mid-range mixertje. Het zal overigens nog wel ff duren voordat ik die cash bij elkaar heb hoor ;-) Van Tomaz en MM_X weet ik dat ze draaitafels hebben, nog meer mensen in dit topic? En zijn er nog mensen die advies hebben verder?
Gefeli he!

Economisch gezien zou ik low budget beginnen. Heb ik ook gedaan. 2 cdj-20jes van gemini en een goedkope mixer was mijn eerste "boot". Muziekjes downloaden en mixen maar! Ideale manier om erachter te komen of je het echt fantastisch vind en meer geld wilt uitgeven aan tt's of cdj's.
pi_27116548
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:28 schreef Xantra het volgende:

[..]

eeeey Tom, wij zijn het eens

dat wilde ik nog even melden over dit onderwerp
Damn, het eens zijn met Xantra, dat komt ook niet vaak voor!
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:46:50 #110
105311 Xantra
Cinematographer
pi_27118786
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef da_rippah het volgende:
Dank je

ik ben begonnen met 2 pioneer cdj-100s en een stanton mixer, wel redelijk prijzig, anderhalf jaar later een stanton draaitafel gekocht en toen begon ik het dj-en eigenlijk een beetje te begrijpen (heb de basisdingen zoals cue-en ook nooit kunnen leren van iemand) toen nog een technics sl-1200 gekocht, afgelopen half jaar me 2 cd-players weer verkocht en een 800 voor teruggekocht en dat is me setje, cd-s van 2002 tot 2003 gedraaid (zoiets) ben nu anderhalf jaar met plaatjes bezig

tja, volgens mij hou je wel van draaien en goede trance, dus als ik jou was zou ik voor een draaitafel en cd-player gaan
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:50:13 #111
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27121001
Even een tvp, ik ben de laatst tijd weer helemaal into trance, draai ISOS4 ( ) helemaal grijs en loop ook weer bergen afleveringen van ASOT te downloaden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_27122937
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef Xantra het volgende:

[..]

ik ben begonnen met 2 pioneer cdj-100s en een stanton mixer, wel redelijk prijzig, anderhalf jaar later een stanton draaitafel gekocht en toen begon ik het dj-en eigenlijk een beetje te begrijpen (heb de basisdingen zoals cue-en ook nooit kunnen leren van iemand) toen nog een technics sl-1200 gekocht, afgelopen half jaar me 2 cd-players weer verkocht en een 800 voor teruggekocht en dat is me setje, cd-s van 2002 tot 2003 gedraaid (zoiets) ben nu anderhalf jaar met plaatjes bezig

tja, volgens mij hou je wel van draaien en goede trance, dus als ik jou was zou ik voor een draaitafel en cd-player gaan
Noem eens een paar redenen voor het kopen van een draaitafel? Buiten dan, dat het er vet uitziet.
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:59:14 #113
16743 hp22
Bagger.
pi_27122959
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Even een tvp, ik ben de laatst tijd weer helemaal into trance, draai ISOS4 ( ) helemaal grijs en loop ook weer bergen afleveringen van ASOT te downloaden
Houden zo
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:01:10 #114
105311 Xantra
Cinematographer
pi_27123014
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:58 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Noem eens een paar redenen voor het kopen van een draaitafel? Buiten dan, dat het er vet uitziet.
ik vind het draaien met vinyl leuker, ook het kopen ervan enzo, het heeft charme
pi_27123520
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

ik vind het draaien met vinyl leuker, ook het kopen ervan enzo, het heeft charme
Ja dat vind ik ook wel, maar ik ben gewoon bang dat ik te weinig geld voor andere dingen over houd als ik steeds vinyl ga kopen. En in het begin sta je daar met je 3 plaatjes Het wordt pas leuk als je steeds alle nieuwste tracks meteen in de mix kunt gooien...

Maar inderdaad hebben TT's wel meer charme ja. Het enige is dat ik nog nooit een draaitafel heb aangeraakt en dus waarschijnlijk sneller zal wennen aan een cd-speler dan een TT. Ik ben zo bang dat ik zonder het ooit geprobeerd te hebben TT's besteld en er vervolgens achter kom dat het me helemaal niet ligt ofzo.

[ Bericht 18% gewijzigd door da_rippah op 18-05-2005 18:23:56 ]
pi_27124765
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wel, maar ik ben gewoon bang dat ik te weinig geld voor andere dingen over houd als ik steeds vinyl ga kopen. En in het begin sta je daar met je 3 plaatjes Het wordt pas leuk als je steeds alle nieuwste tracks meteen in de mix kunt gooien...

Maar inderdaad hebben TT's wel meer charme ja. Het enige is dat ik nog nooit een draaitafel heb aangeraakt en dus waarschijnlijk sneller zal wennen aan een cd-speler dan een TT. Ik ben zo bang dat ik zonder het ooit geprobeerd te hebben TT's besteld en er vervolgens achter kom dat het me helemaal niet ligt ofzo.
Als je maar wil krijg je 't toch wel onder de knie! Oefening baart kunst. Ook ik vind vinyl veel meer charme hebben. Het is echt zo'n geweldige feeling. Heb er ook een cdj-800 bij voor de nieuwste releases, maar draai liever vinyl. En ja, dat is veel duurder, maar je kunt rustig aan beginnen met een paar plaatjes kopen en dan gaan oefenen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:47:38 #117
117419 Esrem
Imagination...
pi_27126605
Ik draai ook, met vinyl en dat vink toch wel het mooist. Maar wat je ook kan doen is 1 TT en 1 cd speler kopen. Beide goedkoop ofzo. Ik wist ook niet echt of ik het leuk zou blijven vinden, maar ben wel meteen voor goede spullen gegaan en heb er geen spijt van.
I'll tame you, when you run away. I'll save you.
I'll break you, when you fall away. I'll kill you!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:31:25 #118
36461 Joppy
geen colaboy
pi_27128066
Ik heb 2 oude draaitafels van een vriend over kunnen nemen, met een pakket wat oudere hardtrance. Leuk om een beetje mee te oefenen. Maar graag zou ik nieuw vinyl aan willen schaffen, maar dat blijft natuurlijk niet bij een eenmalige aankoop, en dat kan ik me op dit moment gewoon niet veroorlofen. Wel zit ik er aan te denken om een (of 2) goedkope cd-speler aan te schaffen.
Die vriend van me draait voornamelijk (oude) hardcore. En in die platen zit een flinke handel, hij heeft zijn nu al flinke collectie kunnen bekostigen met het slim handelen in oude hardcore platen
Let the beat control your body!
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:39:44 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27140892
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:47 schreef Esrem het volgende:
Ik draai ook, met vinyl en dat vink toch wel het mooist. Maar wat je ook kan doen is 1 TT en 1 cd speler kopen. Beide goedkoop ofzo. Ik wist ook niet echt of ik het leuk zou blijven vinden, maar ben wel meteen voor goede spullen gegaan en heb er geen spijt van.
*meldt*
Dat heb ik dus gedaan. Maar heb niet meteen het goedkoopste genomen. Dit was ook niet echt nodig aangezien ik al regelmatig bij Tomaz aan het mixen was. Ik vond dat zo vet dat ik op een dag toch maar wat aangeschaft heb . Heb dus 1 draaitafel en 1 CDJ-800.

Vinyl is het (mooist) !!!! Al moet ik wel zeggen dat het draaien met een CDJ800 ook schitterend is en daar draai ik dan ook de nieuwe releases mee. In het begin was ik bang dat ik weinig platen zou gaan kopen maar dit valt toch erg mee. Koop regelmatig mijn plaatjes maar niet zoveel als Tomaz bijvoorbeeld .

Platen die ik gekocht heb vervelen me ook niet echt snel moet ik zeggen.... minder dan ik verwacht had. Ik vind mijn set een ideaale keuze eigenlijk, dus denk er eens over na

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_27154907
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef jackson het volgende:

[..]

*meldt*
Dat heb ik dus gedaan. Maar heb niet meteen het goedkoopste genomen. Dit was ook niet echt nodig aangezien ik al regelmatig bij Tomaz aan het mixen was. Ik vond dat zo vet dat ik op een dag toch maar wat aangeschaft heb . Heb dus 1 draaitafel en 1 CDJ-800.

Vinyl is het (mooist) !!!! Al moet ik wel zeggen dat het draaien met een CDJ800 ook schitterend is en daar draai ik dan ook de nieuwe releases mee. In het begin was ik bang dat ik weinig platen zou gaan kopen maar dit valt toch erg mee. Koop regelmatig mijn plaatjes maar niet zoveel als Tomaz bijvoorbeeld .

Platen die ik gekocht heb vervelen me ook niet echt snel moet ik zeggen.... minder dan ik verwacht had. Ik vind mijn set een ideaale keuze eigenlijk, dus denk er eens over na

[afbeelding]
Ziet mijn oog daar een guestlist van 5 dj's in a row liggen?!

Het komt er weer aan he deze zomer!
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:02:22 #121
16743 hp22
Bagger.
pi_27156322
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ziet mijn oog daar een guestlist van 5 dj's in a row liggen?!

Het komt er weer aan he deze zomer!
Er ligt ook een TE kaartje volgens mij dus dat kan kloppen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_27157600
Even twee recente vocale toppers:

Faithless ft Estelle - Why Go? (Redanka Vocal Mix)
Way out West - Don't Forget Me (Riley & Durrant Remix)

pi_27159207
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:39 schreef jackson het volgende:

[..]

*meldt*

[afbeelding]
Wat heeft je die setup in totaal gekost? En wat is het precies voor merk / type? (mixer, TT) Ziet er wel goed uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door da_rippah op 19-05-2005 19:02:21 ]
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:15:58 #124
105311 Xantra
Cinematographer
pi_27159903
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Even twee recente vocale toppers:

Faithless ft Estelle - Why Go? (Redanka Vocal Mix)
Way out West - Don't Forget Me (Riley & Durrant Remix)

faithless is erg vetjes ja,
maar die riley & durrant remix
doe mij die andere remixen maar
pi_27160106
Jongens en meisjes, vergeet niet in te tunen op A State of Trance zodadelijk!

Streams:
quote:
Nu is Global DJ Broadcast bezig

Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix)

[ Bericht 11% gewijzigd door da_rippah op 19-05-2005 19:52:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')