Alle wat hardere acts bij elkaar gezet, zie ik. Wat een stom idee zeg. De kracht en de charme van Later... zijn juist dat je er de meest uiteenlopende muziekstijlen door elkaar ziet. Prachtig ook altijd om te zien hoe muzikanten op collega's uit een compleet andere hoek reageren. Zo zag ik ooit Yellowman met open mond staan kijken naar de verrichtingen van Jane's Addiction. Alsof-ie water zag branden.quote:
Tja. Er zijn inmddels iets van 6 of 7 'Later...' dvds. Ik heb er 2, Louder en nu dus ook Even louder. Als ze 7 dvd's hadden gemaakt met alle stijlen doorelkaar had ik er waarschijnlijk geen een gekocht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:12 schreef GLO het volgende:
Alle wat hardere acts bij elkaar gezet, zie ik. Wat een stom idee zeg. De kracht en de charme van Later... zijn juist dat je er de meest uiteenlopende muziekstijlen door elkaar ziet. Prachtig ook altijd om te zien hoe muzikanten op collega's uit een compleet andere hoek reageren. Zo zag ik ooit Yellowman met open mond staan kijken naar de verrichtingen van Jane's Addiction. Alsof-ie water zag branden.
Tja. Ik koop sowieso zelden muziek-dvd's. Maar als Later... alleen maar 'louder' bands zou uitzenden, zou ik er waarschijnlijk niet meer dan één keer naar gekeken hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. Er zijn inmddels iets van 6 of 7 'Later...' dvds. Ik heb er 2, Louder en nu dus ook Even louder. Als ze 7 dvd's hadden gemaakt met alle stijlen doorelkaar had ik er waarschijnlijk geen een gekocht.
Ik heb hem thuis op de computer maar opgeknipt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef Boeman het volgende:
[afbeelding]
dEUS - My Sister is my Clock
Heel apart werkje van de Superbelgen
De debuut-cd was natuurlijk W.C.S.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis op de computer maar opgeknipt...
Het is één track.
Dat was het (onbegrijpelijke) tussen-album na het debuut met Suds & soda.
25 minuten lang expermenteel gerommel van elk van de bandleden, maarja, dit album hoort er nou eenmaal ook bij, en ach , het is ook best wel leuk om aan te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis op de computer maar opgeknipt...
Het is één track.
Dat was het (onbegrijpelijke) tussen-album na het debuut met Suds & soda.
En nog leuker als je wat kan zappen, verzeker ik je.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
25 minuten lang expermenteel gerommel van elk van de bandleden, maarja, dit album hoort er nou eenmaal ook bij, en ach , het is ook best wel leuk om aan te horen
The infamous is echt een geweldig album, ben geen uitgesproken rapfan maar die draai ik toch zeer geregeld. New Forms en the chronic zijn natuurlijk klassiekersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Summoner het volgende:
Dr. De - The Chronic
Mobb Deep - The Infamous
Roni Size & Reprazent - Newforms
Ik mis nog een aantal klassiekers in m'n collectie, dus ik ben nog wel een tijdje zoet met het aanleggen van een goede basis voor een redelijke hiphop collectie. Gelukkig zijn die platen doorgaans vrij goedkoop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef bigshadow het volgende:
The infamous is echt een geweldig album, ben geen uitgesproken rapfan maar die draai ik toch zeer geregeld. New Forms en the chronic zijn natuurlijk klassiekers(The infamous eigenlijk ook wel )
Vergeet de geleende Shostakovich niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
25 minuten lang expermenteel gerommel van elk van de bandleden, maarja, dit album hoort er nou eenmaal ook bij, en ach , het is ook best wel leuk om aan te horen
Ik denk dat je iets als Dalek ook wel goed zal vinden trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:59 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik mis nog een aantal klassiekers in m'n collectie, dus ik ben nog wel een tijdje zoet met het aanleggen van een goede basis voor een redelijke hiphop collectie. Gelukkig zijn die platen doorgaans vrij goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |