Yeeeeeeeeeey gezelligquote:
Is dat hetzelfde als Blaat ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:29 schreef Ballicious het volgende:
Fwirp
Hier is mijn stagebegeleider er voor de laatste 5 weken er nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn stagebegeleider is er vandaag en morgen niet
Collega heeft vakantie
Zit nu dus 2 dagen alleen op de Helpdesk
zit ook een kantoor van Rijkswaterstaat.. moeten daar paar klusjes doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Yeeeeeeeeeey gezellig![]()
Wat kom je doen eigenlijk ?
Hmm dat is ook makkelijk met het na laten kijken van je verslagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier is mijn stagebegeleider er voor de laatste 5 weken er niet
Weet je wat jij moet doen..............quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga maar eens in de OP kijken.
Ja daar komt ie nog een keer voor terug maar verder is ie er nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmm dat is ook makkelijk met het na laten kijken van je verslagen
Gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
zit ook een kantoor van Rijkswaterstaat.. moeten daar paar klusjes doen![]()
5 weken lang verplicht verlofquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daar komt ie nog een keer voor terug maar verder is ie er niet
verplicht verlof![]()
![]()
![]()
Hey je hebt uitgevonden hoe je moet quotenquote:
Wat gebeurt er? We zijn vriendelijk tegen elkaar. Zo houden knulquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen..............
ff in de OP gaan kijken
basisschool hij moest verplicht zijn vakantie dagen opmakenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
5 weken lang verplicht verlof![]()
Relaxed bedrijf
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat gebeurt er? We zijn vriendelijk tegen elkaar. Zo houden knul![]()
Balliciousquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey je hebt uitgevonden hoe je moet quoten![]()
Hmmm dan had hij dus een hoop vakantiedagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
basisschool hij moest verplicht zijn vakantie dagen opmaken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |