Nu wel, keb ff de ramen en t dashboard schoongemaakt, verder nog ff uitgezogen, eigenlijk moet ik de stoelbekleding ook nog schoon schrobben, maar dan krijg ik zo'n natte kont straksquote:
Even bijlezen; heb je wat te doen vanavondquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
En daar ben ik weer.
6 delen gemist ofzo.
.
No wayquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even bijlezen; heb je wat te doen vanavond
We hebben nog een uurquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik dacht dat jullie de 50 wouden halen vandaagMaar morgen ben ik er weer, dan gaan we er overheen
Veel plezier met het plaatsen van ruim 23 posts per minuutquote:
Eitje. Krijg alleen telkens zo'n meldingquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier met het plaatsen van ruim 23 posts per minuut
Hey ja, dat is chillquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Eitje. Krijg alleen telkens zo'n melding![]()
hee, sinds wanneer staan die nieuwe smileys standaard erin?![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey ja, dat is chillEn eerder zag je ze niet als je quote, alleen maar als je gewoon poste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker nuttige postquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Check de edit![]()
Later!
Online OP is weer up to date
Ik heb je in de online OP gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:47 schreef deodupke het volgende:
Ik loop op het moment stage bij: aggeggi.com in Sydney Australiaben al 2,5 maandjes bezig, nog 2 te gaan, doe hier... onderzoekje naar welke opensourcepakketten ze het beste kunnen gaan gebruiken bij een project wat ze gestart zijn.. en moet daarbij wat requirements zelf proggen en wat trainingen verzorgen...
Neej ik ben ook aangekomenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:20 schreef Ballicious het volgende:
Ben ik alleen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Neej ik ben ook aangekomen
laatste dag van de week
ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:12 schreef Ballicious het volgende:
Ik verveel me dood, daarbij ben ik strontverkouden. Hoofpijn, kop vol met snot. Kutzooi
Maknixquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Shit, ik ben vergeten een andere foto neer te zetten.
Morgen moet ik naar schoolquote:
We zijn toch al gewend aan die rotkop van jouquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Shit, ik ben vergeten een andere foto neer te zetten.
De stagiairs van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij en hoef vandaag maar tot half 2![]()
Verschil moet er wezen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De stagiairs van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest zijn
Dat zeker anders wordt het zo saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |