Nu wel, keb ff de ramen en t dashboard schoongemaakt, verder nog ff uitgezogen, eigenlijk moet ik de stoelbekleding ook nog schoon schrobben, maar dan krijg ik zo'n natte kont straksquote:
Even bijlezen; heb je wat te doen vanavondquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
En daar ben ik weer.
6 delen gemist ofzo.
.
No wayquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even bijlezen; heb je wat te doen vanavond
We hebben nog een uurquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik dacht dat jullie de 50 wouden halen vandaagMaar morgen ben ik er weer, dan gaan we er overheen
Veel plezier met het plaatsen van ruim 23 posts per minuutquote:
Eitje. Krijg alleen telkens zo'n meldingquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier met het plaatsen van ruim 23 posts per minuut
Hey ja, dat is chillquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Eitje. Krijg alleen telkens zo'n melding![]()
hee, sinds wanneer staan die nieuwe smileys standaard erin?![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey ja, dat is chillEn eerder zag je ze niet als je quote, alleen maar als je gewoon poste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker nuttige postquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Check de edit![]()
Later!
Online OP is weer up to date
Ik heb je in de online OP gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:47 schreef deodupke het volgende:
Ik loop op het moment stage bij: aggeggi.com in Sydney Australiaben al 2,5 maandjes bezig, nog 2 te gaan, doe hier... onderzoekje naar welke opensourcepakketten ze het beste kunnen gaan gebruiken bij een project wat ze gestart zijn.. en moet daarbij wat requirements zelf proggen en wat trainingen verzorgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |