Yeeeeeeeeeey gezelligquote:
Is dat hetzelfde als Blaat ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:29 schreef Ballicious het volgende:
Fwirp
Hier is mijn stagebegeleider er voor de laatste 5 weken er nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn stagebegeleider is er vandaag en morgen niet
Collega heeft vakantie
Zit nu dus 2 dagen alleen op de Helpdesk
zit ook een kantoor van Rijkswaterstaat.. moeten daar paar klusjes doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Yeeeeeeeeeey gezellig![]()
Wat kom je doen eigenlijk ?
Hmm dat is ook makkelijk met het na laten kijken van je verslagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier is mijn stagebegeleider er voor de laatste 5 weken er niet
Weet je wat jij moet doen..............quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga maar eens in de OP kijken.
Ja daar komt ie nog een keer voor terug maar verder is ie er nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmm dat is ook makkelijk met het na laten kijken van je verslagen
Gezelligquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:30 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
zit ook een kantoor van Rijkswaterstaat.. moeten daar paar klusjes doen![]()
5 weken lang verplicht verlofquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daar komt ie nog een keer voor terug maar verder is ie er niet
verplicht verlof![]()
![]()
![]()
Hey je hebt uitgevonden hoe je moet quotenquote:
Wat gebeurt er? We zijn vriendelijk tegen elkaar. Zo houden knulquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen..............
ff in de OP gaan kijken
basisschool hij moest verplicht zijn vakantie dagen opmakenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
5 weken lang verplicht verlof![]()
Relaxed bedrijf
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat gebeurt er? We zijn vriendelijk tegen elkaar. Zo houden knul![]()
Balliciousquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey je hebt uitgevonden hoe je moet quoten![]()
Hmmm dan had hij dus een hoop vakantiedagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
basisschool hij moest verplicht zijn vakantie dagen opmaken
quote:
Ja hij dacht dat hij ze wel even kon laten uitbetalenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm dan had hij dus een hoop vakantiedagen![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:38 schreef Ballicious het volgende:
Another one bites the dust. 3fm
ik heb sky eropquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:38 schreef Ballicious het volgende:
Another one bites the dust. 3fm
I GOT TO BREAK FREE!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
.
Wat is jouw favo dan?
ik lees dit straks, want ik moet gaan
Bohemian natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
.
Wat is jouw favo dan?
ik lees dit straks, want ik moet gaan
Naar de bios dusssquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:47 schreef Ballicious het volgende:
Gaan jullie nog wat ondernemen in het weekend?
Kingdom of heavenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:47 schreef Geitje82 het volgende:
Wie weet er een goeie film die deze week in de bios draait?
Dat moet wel een stoere film zijn iddquote:
Welkomquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
Ow lekker is ditdeel 46 al weer en ik kom er nu pas achter dat dit topic bestaat
Ik ben dus ook stage loper. Ik zit een jaar lang (nog 7 weken te gaan) 4 dagen in de week bij een grote industriele bakkerij in Helmond. Mijn werkzaamheden.. ehmmm
wat aan m'n verslagen werken, wat faxen opruimen en werken in de proefbakkerij
Ik zal wat vaker in deze reeks proberen te posten !
Greetz Marcel
Het is je geraden vlegel. Hoi trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
Ow lekker is ditdeel 46 al weer en ik kom er nu pas achter dat dit topic bestaat
Ik ben dus ook stage loper. Ik zit een jaar lang (nog 7 weken te gaan) 4 dagen in de week bij een grote industriele bakkerij in Helmond. Mijn werkzaamheden.. ehmmm
Greetz Marcel
Goedendagquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
Greetz Marcel
Tuurlijk het is de hele dag gezellig hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:55 schreef Mr-Z het volgende:
De dag zal nu wel sneller om zijn![]()
hoop ik dan![]()
En je aantal posts zal ook aanzienlijk omhoog schietenquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:55 schreef Mr-Z het volgende:
De dag zal nu wel sneller om zijn![]()
hoop ik dan![]()
Ja dat werd ook eens tijd jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:56 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En je aantal posts zal ook aanzienlijk omhoog schieten
Goed werk 2 jaar geristreerd 317 postquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja dat werd ook eens tijd jaben eigenlijk niet zo'n slowchatter maar voor deze reeks maak ik mijn eerste uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |