Alleen zegt er niemand wat, en als het een breezah was dan zouden wel vragen of ik wilde neuken ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dta krijg je als je breezah sites maakt![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alleen zegt er niemand wat, en als het een breezah was dan zouden wel vragen of ik wilde neuken ofzo.
Stel je voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
aangezien ik een MS beheerder ben bevalt dat klikken me wel
Heb al genoeg te onthouden, smiley´s onthouden is niet mijn ding![]()
Degaus en het werkte perfectquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Probleem doe zich alleen voor als hij de monitor op de zijkant kantelt...
Vage monitor
klein beetje maar hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
Of was dat beetje late reactie
denk je serieus dat ik al die smilies wist ??quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke zijn er nieuw dan? Ze waren er allemaal al, alleen waren ze niet allemaal klikbaar.
Ik zie overigens alleen 1 sinterklaas en niet de 2 met pieten.
Pciesquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
denk je serieus dat ik al die smilies wist ??
grapjas
Is er al meer dan een jaar.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je bent beetje traag van begrip
eindelijk iemand die begrijpt dat ik nooit grapjes maak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef mschol het volgende:
denk je serieus
Tsja, ik heb nog steeds moeite met het onthouden van de cijfercode van mijn locker in het sportcentrum hier. Daarom had ik thuis een textbestandje met al die codesquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Godlike02 het volgende:
Heb al genoeg te onthouden, smiley´s onthouden is niet mijn ding![]()
Ik vond de SC ook een beetje flauw in het begin hoor. Daarom ben ik ook pas vanaf deel 8 begonnen met posten.quote:
welk deel kwam ik dr bij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond de SC ook een beetje flauw in het begin hoor. Daarom ben ik ook pas vanaf deel 8 begonnen met posten.![]()
Ik reageerde op een post van je, dus je was er eerder bijquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
welk deel kwam ik dr bij?
Jij kan dat vast snel vinden
sssssssssssssssssssssssssst!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef SHERMAN het volgende:
Nerd.
Je hebt gewoon een scriptje gemaakt dat je een smsje ontvangt wanneer dit topic bij de 250 reacties komt.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef SHERMAN het volgende:
Nerd.
Je hebt gewoon een scriptje gemaakt dat je een smsje ontvangt wanneer dit topic bij de 250 reacties komt.
quote:
We zijn pas bij de 266ste post oid, dus we zijn er nog niet. En jump gaat toch altijd vroeg naar bed dus misschien maak je nog een kansquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Staat al klaar zeker !
is ie me weer te snel af....
you just qualified for the most annoying smilie post of the yearquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef devzero het volgende:En Jo0lz, niet te veel die smileys voor je zinnen zetten he
je lijkt wel een cloon van oversight/overzichie
en dat willen we toch niet
of wel soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |