Alle CSI + Law and Order (behalve die oude, die zijn meestal niet zo...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geloof er ook niet in hoor.
Geef mij maar CSI of 24.
ik vind csi op z'n tijd wel leuk maar niet altijd...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geloof er ook niet in hoor.
Geef mij maar CSI of 24.
Ik zat dus ook meteen te kijken ofdie optie er was.quote:
Ik alleen die series, en af en toe een filmpje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Alle CSI + Law and Order (behalve die oude, die zijn meestal niet zo...)
Verder kijk ik (bijna) nooit geen tv.
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind csi op z'n tijd wel leuk maar niet altijd...
Ja met uitzondering van movies natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik alleen die series, en af en toe een filmpje.
enkel die serie, en lots and lots of moviesquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik alleen die series, en af en toe een filmpje.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zat dus ook meteen te kijken ofdie optie er was.![]()
Oef...ik heb mijn pc en tv kaart, meer hoef ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja met uitzondering van movies natuurlijk
Movies zijn cool. Alleen is mijn TV beneden gestorven, kan nu alleen maar op kleine tv'tjes kijken...
het is wel een goeie smoes om direct maar een nieuwe te kopen... Mooi breedbeeld oid...
tv op me kamer so no probs therequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oef...ik heb mijn pc en tv kaart, meer hoef ik niet.
Alleen is mijn tv kaart een beetje dood dus ik kijk tv beneden.
Weheh, ik was om 13.00 al thuis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
tv op me kamer so no probs there
ga zo richting huis(weer een dag school voorbij
)
Sorry, ik zal niet meer zo pestenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weheh, ik was om 13.00 al thuis.
En morgen kolderdag.
Word er net 2 keer gebeld en beide keren zegt er niemand wat.
De tv op mijn studeer / werkkamer is nu dus voor benenden geworden, omdat de grote (normale) tv stuk is. Is nu dus een gigantisch meubel met een mini sony tvquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oef...ik heb mijn pc en tv kaart, meer hoef ik niet.
Alleen is mijn tv kaart een beetje dood dus ik kijk tv beneden.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
Ik leef ook nog
Ja best welquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
Of was dat beetje late reactie
Nee had ik even geen zin inquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja best wel
Ik weet niet of je de rest van de draad gelezen heb....
Vorige baan moest er ook gewoon voor mijn koffie betaalt worden: 40 eurocent voor een bakje slechte koffie. Logisch dat bijna iedereen maar een apparaat op zijn eigen kamer had staan.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Aaaaw goddie... als je wil kan ik wel wat pr0n voor je downen en dan naar je sturen![]()
20Cent hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorige baan moest er ook gewoon voor mijn koffie betaalt worden: 40 eurocent voor een bakje slechte koffie. Logisch dat bijna iedereen maar een apparaat op zijn eigen kamer had staan.
Inderdaad, had ik ook gedaan hoor, gewoon lekker DE zelf zetten !quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorige baan moest er ook gewoon voor mijn koffie betaalt worden: 40 eurocent voor een bakje slechte koffie. Logisch dat bijna iedereen maar een apparaat op zijn eigen kamer had staan.
Welke zijn er nieuw dan? Ze waren er allemaal al, alleen waren ze niet allemaal klikbaar.quote:
Toch niet zo'n senseo ding hequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad, had ik ook gedaan hoor, gewoon lekker DE zelf zetten !
Tab 1: DIGquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
R&P SCwat volg jij allemaal wel niet.
aangezien ik een MS beheerder ben bevalt dat klikken me welquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke zijn er nieuw dan? Ze waren er allemaal al, alleen waren ze niet allemaal klikbaar.
Ik zie overigens alleen 1 sinterklaas en niet de 2 met pieten.
Ja dta krijg je als je breezah sites maaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
Damm ondertussen is er al 12 keer gebelt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |