Gezeik!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:51 schreef SHERMAN het volgende:
Damm, kut filmpjes.
Neem van de week wel wat nieuws op en dan zonder email adres ofzo.
Blijkbaar niet he.quote:
Word documentenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als je nou een beetje aan de kabel wrikt dan? wordt het beeld dan weer normaal ??
Waarom zou je uberhaupt je monitor op zijn kant leggen
Niet zo zeiken, ze gaat zo weer uit de kleren als ik het vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je maakt ons eerst lekker
dan laat je ons een nacht wachten
En nu blaas je het helemala af![]()
Omgquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Word documentenMaar naarmate ik hem kantel word hij langzamerhand paars, dus het is niet da kabel oid
Dat is dus wel een leuke serie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nou maar hopen dat ik snel thuis ben kan ik weer verder gaan met kijken van joan of arcadia
Jeeej.quote:
Probleem doe zich alleen voor als hij de monitor op de zijkant kantelt...quote:
Van mij mogen al die extra smileys weg van die balk.quote:
ik vind em persoonlijk wel leuk, af en toe nogal slecht te verstaan maar nog prima te volgen...quote:
Ik vind ze liefquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Van mij mogen al die extra smileys weg van die balk.
Aaaaw goddie... als je wil kan ik wel wat pr0n voor je downen en dan naar je sturenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je maakt ons eerst lekker
dan laat je ons een nacht wachten
En nu blaas je het helemala af![]()
Misschien ook maar is een aflevering gaan kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em persoonlijk wel leuk, af en toe nogal slecht te verstaan
Geef mij maar gewoon een optie bij opties welke je wilt zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind ze liefvooral deze vin ik mooi, wordt waarschijnlijk mijn favo
of
(eerder moest ik de img tags copy pasten, nu nie meer
)
Joan of Arcadia ? Vond ik niet zo goed, sterker nog, ik houd niet / geloof niet in god.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Misschien ook maar is een aflevering gaan kijken.
* mschol vinkt optie all aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een optie bij opties welke je wilt zien.
Geloof er ook niet in hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Joan of Arcadia ? Vond ik niet zo goed, sterker nog, ik houd niet / geloof niet in god.erger me dood aan de reclames - dus vind ik de serie ook niets
Precies, zodat je in je profiel kan aangeven welke smilies je wilt kunnen gebruikenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een optie bij opties welke je wilt zien.
ik geloof ook niet in god hoor, maar ik vind de setting van de serie wel grappig verzonnen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Joan of Arcadia ? Vond ik niet zo goed, sterker nog, ik houd niet / geloof niet in god.erger me dood aan de reclames - dus vind ik de serie ook niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |