abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26912523
Na Karl Lagerfeld en Elio Fiorucci mag nu ook Stella McCartney een collectie ontwerpen voor het Zweedse modehuis.
quote:
Na het daverende succes van Karl Lagerfeld's collectie voor H&M kon het natuurlijk niet uitblijven. Menig ontwerper staat te trappelen om opnieuw alle fashionista's het hoofd op hol te brengen.
Deze keer mag de Engelse ontwerpster Stella McCartney chaos veroorzaken in de filialen van H&M. Zij zal voor het najaar van 2005 zo'n 40 verschillende kledingstukken ontwerpen en verkopen onder het label 'Stella McCartney for H&M'.

"Een eenmalige collectie voor H&M ontwerpen is één van de meest spannende en innovatieve manieren om mijn kleding bij een breder publiek te introduceren", aldus Stella McCartney.

De collectie is vanaf november in geselecteerde winkels in Europa en Noord-Amerika verkrijgbaar.
bron

Dus eerst de collectie van Elio Fiorucci die in juni in de winkels hangt en in het najaar de ontworpen collectie van Stella McCartney. Dat klinkt imo stukken beter.

andere H&M topics:
H&M by Karl Lagerfeld
Elio Fiorucci for H&M
De H&M
De H&M #2

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 13-09-2005 16:48:32 ]
pi_26913017
interessant!!!
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:17:39 #3
107521 Furia
snoopy weer
pi_26913043
Lijkt me idd een stuk beter dan dat van Karl Lagerfeld...
pi_26913770
Maar dat zijn alleen vrouwendingetjes toch?
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:29:46 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26915334
spannend!

Ik kan er niks aan doen, ik vind dit soort acties nog steeds geweldig....
pi_26920354
40 kledingstukken is nog best veel, hoeveel had karl lagerfeld dr?
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_26925303
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef myfairlady het volgende:
40 kledingstukken is nog best veel, hoeveel had karl lagerfeld dr?
Volgens mij minder in ieder geval.

Anyway, de press-release van de H&M:
quote:
STELLA McCARTNEY IN DESIGN COLLABORATION WITH H&M

Stella McCartney and H&M are happy to announce their collaboration for the autumn 2005 season. Stella McCartney will design a women's wear collection of around 40 items to be produced and distributed by H&M under the label 'Stella McCartney for H&M'.

Stella McCartney comments: 'Designing a one off collection for H&M is one of the most exciting and innovative ways to introduce my clothes to a broader range of women.'

Following the highly successful limited-edition collection designed by Karl Lagerfeld for autumn 2004, the 'Stella McCartney for H&M' line is a one-time collection that will be available at H&M stores in November. The collection will be sold in selected H&M stores across Europe and North America.

'We are thrilled to collaborate with Stella McCartney,' says H&M Head of Design, Margareta van den Bosch. 'Her designs are modern and cool yet classic and wearable. We have long admired her sense of tailoring and femininity. Consumer research further confirmed the strong appeal of her brand. We are looking forward to bringing our customers this unique collaboration this autumn.'

Stella McCartney launched her eponymous label in 2001 as a joint venture with Gucci Group. The brand already includes a successful range of women's ready-to-wear, accessories, fragrance, eyewear as well as an acclaimed performance range with adidas. The Stella McCartney brand is distributed in 43 countries and operates three flagship stores in London, New York and Los Angeles
bron

Dus alleen een collectie voor de dames, niets voor de heren.
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:53:15 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26925518
dus én veel kledingstukken én alleen voor vrouwen. Das mooi
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:54:04 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26925548
Ik las het, ben zeer benieuwd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26937833
Ja ik had het ook al gezien, ze heeft het hard nodig want haar bedrijf draait verlies.
-
-
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:47:31 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_26949425
Gaaf!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_26949719
Was leuk gevonden als er ook iets voor de heren is, H&M is leuk maar is niet echt veel voor de heren, dat is jammer.
pi_30544816
10 november hangt de collectie van Stella McCartney in de winkels .
pi_30562155
aanvulling op bericht van schatje
quote:
H&M collectie door Stella McCartney in de startblokken

Gera klik hier om dit artikel door te sturen naar een vriend of vriendin email naar vriend(in)

klik hier om re reageren op dit artikel reageer op dit artikel

De unieke kledingcollectie die is ontstaan uit een samenwerking tussen topdesigner Stella McCartney en H&M, Stella McCartney for H&M Autumn 2005, zal op 10 november worden gelanceerd. De langverwachte collectie zal vanaf deze datum in vierhonderd H&M winkels te koop zijn, verdeeld over 22 landen wereldwijd. De eenmalige collectie ademt de stijl van Stella McCartney: een combinatie van strakke getailleerde lijnen en een cool en vrouwelijk karakter.

De collectie bevat een mix van kleding voor overdag, geklede klassiekers, partykleding, lingerie en accessoires. De kleding is exclusief ontworpen voor H&M en alle items dragen het welbekende Stella McCartney signatuur, wat de kleding herkenbaar maakt en een absolute fashion must-have. In de collectie zien we strakke jeans met enkelritsjes, oversized sweaters, versierde vrouwelijke zijden tops, katoenen T-shirts met print, strak gesneden broekpakken, glanzende feestkleding en een losvallende regenjas met ceintuur terugkomen: allemaal karakteristieke Stella McCartney items die nu verkrijgbaar zullen zijn voor H&M klanten.

Betaalbare designerkleding
“Deze eenmalige collectie is absoluut de ‘best of’ Stella McCartney. Veel mensen komen naar mij toe en zeggen dat ze mijn designs prachtig vinden, maar onbereikbaar qua prijs: de samenwerking met H&M is dé manier om een breder publiek te bereiken. Meer mensen hebben nu de gelegenheid om mij en mijn ontwerpen beter te leren kennen”, aldus Stella McCartney over haar samenwerking met H&M. Haar kleding zal gepresenteerd worden door middel van een uitgebreide reclamecampagne, gefotografeerd door Mario Sorrenti en met Kate Moss als model.

Stella McCartney lanceerde haar eigen label in 2001 in een samenwerkingsverband met de Gucci groep. Het merk omvat ondertussen een succesvolle womens ready-to-wear lijn, accessoires, een parfum, een brillenlijn en de bejubelde sportlijn met Adidas. Stella McCartney is verkrijgbaar in 43 landen en de ontwerpster heeft flagshipstores in de steden Londen, New York en Los Angeles.

Stijlvolle mode voor iedereen
Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling bij H&M, is erg te spreken over de unieke samenwerking: “Stella’s kenmerkende combinatie van strakke getailleerde lijnen met een vrouwelijk karakter is een inspiratie voor de hele modebranche en veel modebewuste klanten. We zijn uitermate trots en gelukkig onze klanten dit seizoen Stella McCartneys coole, draagbare ontwerpen aan te kunnen bieden tegen H&M-prijzen.”
bron
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30647560
quote:
Dus alleen een collectie voor de dames, niets voor de heren.
Beetje jammer...

<MP>
pi_30647635
quote:
In de collectie zien we strakke jeans met enkelritsjes, oversized sweaters, versierde vrouwelijke zijden tops, katoenen T-shirts met print, strak gesneden broekpakken, glanzende feestkleding en een losvallende regenjas met ceintuur terugkomen
Niets tegen de H&M, maar dit klinkt walgelijk. Strakke spijkerbroeken met enkelritsjes???? Ik had tien jaar geleden een broek met ritsen bij de enkel Of was het nou 20 jaar geleden? Oversized sweaters doet me aan Amy uit The A-team denken en broekpakken zijn gewoon fout
pi_30647676
Can't wait
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_30648272
ze moeten serieus zoon actie houden maar dan óók voor mannen...
пусть всегда будет солнце
pi_30668673
In de collectie zien we:
strakke jeans met enkelritsjes
oversized sweaters
versierde vrouwelijke zijden tops
katoenen T-shirts met print
strak gesneden broekpakken
glanzende feestkleding
en een losvallende regenjas met ceintuur

Ik hoop dat die broekpakken mooi zijn. Ik heb nog steeds veel plezier van mijn Lagerfeld colbertje. Zit als gegoten, mooie snit en mooie details.
pi_30669409
Niks voor mannen
pi_30669434
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef Lu_uK het volgende:
Niks voor mannen
Als ik lees wat er vrouwen is, mag je daar blij mee zijn
pi_31518267
quote:
Stiekem Stella
Fashionscene heeft een primeurtje voor de ongeduldige Stella koopjesjagers. Wees een van de eerste om stiekem een kijkje te nemen in Stella´s H&M kast voor een kleine preview. Sit back and enjoy!
Neem gerust je tijd en kijk er maar goed naar, want als de deuren eenmaal open gaan op 10 november breekt de hel los! Uiteraard hebben wij al een inspectie achter de rug, wij hebben onze doelwitten gevonden. De satijnen jumpsuit en wikkeltop staan hoog op onze lijstje.

Nu kun je tenminste gericht rennen naar je favoriete kledingstukken, grijpen en naar de paskamers hollen. Dat scheelt weer! Klik snel hier voor de preview. (NMH)
bron

Het enige wat ik wel aardig vind is het groene en gele topje. Die jumpsuit vind ik ronduit vreselijk.
pi_31518517
Ik vind de wikkeltop en het jasje heel mooi zo op het eerste gezicht.
pi_31518915
Hmm, niet iets waar ik veel geld aan uit ga geven zie ik al
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31523289
Dat roze topje, de wikkeltop en de blazer vind ik mooi Vraag is alleen hoe het zit. Ik ga zeker weten een kijkje nemen bij de plaatselijke H&M.
pi_31527694
als ik op die foto moet afgaan denk ik ook dat ik het aan me voorbij laat gaan. niet mijn kleuren.. maar ik ga er toch wel even neuzen als het in de winkel hangt, misschien valt het in werkelijkheid mee .
pi_31853041
Nog wat foto's:

bron
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:26:40 #28
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31858950
Hier nog een linkje:
http://www.hm.com/uk/start/start/index.jsp

Vind het colbertje, de zwarte broek met wijde pijpen (die hierboven) en de "tulip dress" best leuk. Maar, zoals altijd bij H&M, moet ik eerst nog zien of het wel past. Is het trouwens bekend in welke maten de kleding verkrijgbaar is?
pi_31863315
ik vind die broek ook wel erg mooi, maar die zal me vast en zeker te kort zijn. het zwarte colbertje is ook mooi, maar daarvan moeten de mouwen dan wel lang genoeg zijn. verder is het niks voor mij, te tuttig, en ik ga er van zulk soort kleding veel te lijzig uitzien.
pi_31864871
Ik gok dat de 'printed tee' binnen no-time is uitverkocht, net als vorig jaar met dat shirt met Karl Lagerfeld z'n hoofd erop..

Ik vind de bikini en het satijnen setje wel leuk
amokaapjeeh O+
pi_31997206
Die drie dingen zijn ook de enige die ik leuk vind... En die wijde broek.

De rest is nogal vormloos
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_32006343
wat een foeilelijke dingen allemaal zeg! Stella McCartney is duidelijk niet mijn ontwerpster. Scheelt weer, hoef ik niet om 9 uur meteen als een gek door de H&M te rennen
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  zondag 6 november 2005 @ 11:19:34 #33
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_32018558
Dat bovenste plaatste van die 3 dat vind ik een hele leuke set. Maar die broek zal wel weer extreem strak zitten zodat ik er niet in pas. Eens kijken of ik iets later kan gaan werken, dan ga ik nog wel even kijken. Want 's avonds zal t wel allemaal al uitverkocht zijn neem ik aan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 6 november 2005 @ 11:23:22 #34
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_32018624
Hmm ik zie net dat er niks te kijken valt. de dichtsbijzijnde H&m waar ze t verkopen is Eindhoven. En dat is me toch even net iets te ver.

Dan maar geen stella mccartney.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Redactie Frontpage maandag 7 november 2005 @ 10:50:07 #35
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_32050278
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef MoChe het volgende:
ze moeten serieus zoon actie houden maar dan óók voor mannen...
Justem! Macca style!

Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  maandag 7 november 2005 @ 10:56:01 #36
107521 Furia
snoopy weer
pi_32050419
Ik heb t hele boeltje eens bekeken, maar het kon mij toch niet zo erg bekoren
  maandag 7 november 2005 @ 14:04:39 #37
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_32056017
Ik vind haar het stiekem wel heel leuk doen!
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:46 #38
8885 moralia
Grip op je zak
pi_32057420
Ik vind die kousen/overknees met veter boven op de benen erg leuk. Maar zijn die ook te krijgen? Dat vind ik nog het apartste van de hele collectie eigenlijk en viel me gelijk op.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  donderdag 10 november 2005 @ 09:33:23 #39
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32140140
De H&M gaat om 10.00 uur open. Maar eens even een kijkje nemen! Breng later wel verslag uit!
pi_32140831
En schatje.. wat heb je allemaal gekocht?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 10 november 2005 @ 10:21:08 #41
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32141124
Blegh - was na 2 minuten alweer weg! Houd er niet zo van graaiende vrouwen - zag een vrouw die letterlijk 5 broeken en 7 tops (in verschillende maten) in haar handen had.

Kijk misschien later op de dag, of anders morgen, nog even.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 13:02:38 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32145449
Ik ga zo even meegraaien in Amsterdam, kijken of het echt leuk is
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32152114
Op marktplaats worden de eerste dingen alweer aangeboden
amokaapjeeh O+
pi_32157541
Alles was hier (Gent) binnen het half uur weg. En ik kon maar om 15u gaan .
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 21:44:15 #45
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32160963
Ik vond het allemaal bagger kleding. En vooral bagger dat alles maar tot maat 44 ging . Het enige mooie kledingstuk was een broek en die was er dus niet 1 maat groter. Ook was er 1 soort 'overjurk', maar dan wel in drie verschillende kleuren. Das makkelijk ontwerpen . De accecoires vond ik ook matig, een sleutelhanger van plastic met STELLA was 10 euro , en een handtasje van het formaat mini en van metaal ging weg voor 40 euro. De rest van de kleding prijzen waren wel te doen, maar ik vond het al met al echt een hele matige collectie, dat terwijl ik van een ontwerper met zo'n behoorlijke naam toch wel wat meer had verwacht. Maar gelukkig verschillen de smaken en waren er een hoop vrouwen die wél blij met een Stella McCartney naar huis gingen.
Er werd in een filiaal in Amsterdam trouwens goed bijgehouden welke kleding stukken er snel werden verkocht, rond een uur of 3 vanmiddag hadden ze al een tweede lading in de schappen gehangen, en ze hadden van alle kledingmaten meerdere hangen.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32161687
Ik heb wel een 'opzich okaye' jas gezien van 150 euro. Maar 150 euro is weer zo duur voor H&M spulletjes en zó erg spetterend super gers gave jas was het echt niet
Whatever I want.
pi_32164669
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
Ik vond het allemaal bagger kleding. En vooral bagger dat alles maar tot maat 44 ging .
ah Lagerfield taferelen, en terecht, mooie kleding moet niet verneukt worden door vette mensen

kvind het wel een mooie collectie, en Stella is een lekker wijf
  donderdag 10 november 2005 @ 23:38:59 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32164940
Ben er ook niet kapot van. Ik wilde bijna een armband kopen (maliënkolder-achtig, best cool) maar die was 20 euro, en dat vond ik toch vrij veel, zeker aangezien hij wat te breed was voor mijn polsen. Kleding vind ik niet zo bijzonder. Wel vind ik de kleur blauw die ze bij sommige stukken gebruikt heeft, erg mooi. De jeansstukken vind ik maar lomp en stug, die zitten ws. niet lekker.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:01:03 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32165693
Oja, en in Den Haag waar ik was, liep het voor geen meter. Alles was er nog ruimschoots, en ik was daar 15:00. Wellicht zijn wij in NL minder modebewust dan in Gent
  vrijdag 11 november 2005 @ 07:56:50 #50
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_32170270
ik was gister in de H&M kalvertoren, amsterdam, rond 1300, want was het helemaal vergeten
wat een gekkenhuis
en heb ook niets leuks gezien eigenlijk
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:34:16 #51
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32170594
Was na mijn erg korte bezoekje, later op de middag de stad in geweest. Kwam toevallig bij een andere H&M en tot mijn verrassing waren ze net nieuwe kleding aan het binnenschuiven. Was wel lekker want het was helemaal niet zo druk en ze hadden behoorlijk veel kleding.

Vond het allemaal niet zo bijzonder, alleen de broeken vond ik best leuk. Heb gelijk maar twee maten meegenomen (ben aan het lijnen!).
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:24:11 #52
70004 niksan
net een beetje meer
pi_32176941
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef Aventura het volgende:
Ben er ook niet kapot van. Ik wilde bijna een armband kopen (maliënkolder-achtig, best cool) maar die was 20 euro, en dat vond ik toch vrij veel, zeker aangezien hij wat te breed was voor mijn polsen. Kleding vind ik niet zo bijzonder. Wel vind ik de kleur blauw die ze bij sommige stukken gebruikt heeft, erg mooi. De jeansstukken vind ik maar lomp en stug, die zitten ws. niet lekker.
Alles was lomp en dan die prijzen die je ervoor moet betalen

Ik durf te wedden dat de meeste mensen de kleding niet eens dragen, maar het alleen hebben gekocht om de naam
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 15:11:05 #53
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32180119
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Agrafes het volgende:

[..]

ah Lagerfield taferelen, en terecht, mooie kleding moet niet verneukt worden door vette mensen
Debiel
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:37:58 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32180976
Tis een kutopmerking van die user maar er zit een kern van waarheid in; de meeste ontwerpers hebben niet iemand met maat 44 voor ogen als ze kleding ontwerpen. Zo'n strakke broek staat toch heel anders bij zo iemand dan bij een meid met maat 36. En als je maat 44 hebt moet je sommige kleding ook niet willen dragen (om niet voor aap te staan).
Ik heb zelf maat 38 maar dan mét heupen, billen en borsten dus zelfs al pas ik wel alles, dan nog laat ik sommige outfits links liggen omdat ik weet dat het me niet zal staan. Hoe fashionable ook.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 15:46:42 #55
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32181199
Ik koop en pas het dus ook niet omdat ik weet dat die maat me niet staat, maar ik weet dat zwarte broeken met een maatje groter me weer wel staan.
Het is ook wel zo dat er altijd tot een bepaalde maat wordt ontworpen, want het grote gros van de meiden heeft nou eenmaal gemiddeld maatje 36 t/m 40.
Maar daarom is het wel stom en grijpen de maatjes 34 en maatjes 46 weleens mis.
Maar ik treurde niet echt heel erg om die broek, want in de gewone collectie van H&M kan ik 9 van de 10 keer wel slagen
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:49:36 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32181291
Da's waar, je hebt niet zo heel veel gemist denk ik
En ik denk inderdaad dat het ook doelgroep-mikken is, marktonderzoek zal wel hebben uitgewezen dat de doelgroep inderdaad maat 36 tot 40 heeft. Dat jij er buitenvalt is dus gewoon even pech.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 15:55:51 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32181473
Het shirtje wat ik wel aankreeg was toch te groot, en ik heb al pyjama's genoeg.
[/offtopic]
pi_32187678
Ik ben gister rond half 6 geweest en toen werd net een nieuwe lading opgehangen dus alles was er nog volop. Zwarte broek gepast maar die was veeeeeeeel te lang. De rest vond ik niet echt super dus niks gekocht (tenminste niet uit de Stella collectie).
pi_32187837
Best grappig: Zo'n ontwerpster doet een keer iets leuks voor de massa en nóg wordt er gezeken door bepaalde mensen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 23:02:53 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32192986
Haske leuk hoor dat ze dat doet, maar die massa hoeft niet allemaal dezelfde smaak te hebben. Gelukkig niet zeg, stel je voor dat we allemaal in een Stella McCartney jurk zouden rondlopen
pi_32193132
Uhu, maar ik doel er op dat hordes dolle huisvrouwen uit Meppel en Uden opeens de H&M bestormen en dan iets kopen wat ze normaal gesproken niet kunnen betalen. Dat doet een beetje af aan de exclusiviteit van zo'n merk natuurlijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32193381
Ik werd er niet koud of warm van eigenlijk.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32193434
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:01 schreef Aventura het volgende:
Oja, en in Den Haag waar ik was, liep het voor geen meter. Alles was er nog ruimschoots, en ik was daar 15:00. Wellicht zijn wij in NL minder modebewust dan in Gent
kwam omdat ze het in den middag weer aan gingen vullen.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_32193509
ik heb trouwens een heel mooi soort zijdes vestje klinkt raar als ik het zeg, maar hij was ook te zien op de catwalk, een sleutelhanger, en dan een simpel wit truitje met leuke print enn een super vette beige achtige trui met een grote baang onderaan zeg maar die strak zit zodat de rest van de trui beetje los hangt. ik wilde die trenchcoat ook nog hebben, maar hij was veeeeeel te groot voor me
pi_32194439
Vond eigenlijk niks mooi. Allemaal zo ruim, lijzig, niet echt flatteus en die tuliprokjes... die moeten verboden worden! Daar lijk je juist dik in. Dan moet je echt maatje 34 hebben. Die broeken waren ook verschrikkelijk, met van die nauwsluitende pijpjes. De meisjes en vrouwen die die kleding hebben gekocht, hebben dat alleen maar gedaan omdat het toevallig door stella McCartney is ontworpen, niet omdat het nou zo'n wonderschone, modieuze collectie is, maar ja, da's mijn mening. Ik zou het nooit kopen.
The sky is unlimited!
pi_32201391
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:55 schreef Skylar het volgende:
Vond eigenlijk niks mooi. Allemaal zo ruim, lijzig, niet echt flatteus en die tuliprokjes... die moeten verboden worden! Daar lijk je juist dik in. Dan moet je echt maatje 34 hebben. Die broeken waren ook verschrikkelijk, met van die nauwsluitende pijpjes. De meisjes en vrouwen die die kleding hebben gekocht, hebben dat alleen maar gedaan omdat het toevallig door stella McCartney is ontworpen, niet omdat het nou zo'n wonderschone, modieuze collectie is, maar ja, da's mijn mening. Ik zou het nooit kopen.
ik heb het echt niet alleen maar gekocht omdat het van Stella McCartney is, maar omdat ik het ook werkelijk mooie kleding vond. dat jij een te vadsig lichaam hebt dat het jou niet staat, moet je niet je frustraties om de mensen uiten die het wel passen.
en ik heb geeneens maatje 34.
pi_32204827
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Jett het volgende:

[..]

ik heb het echt niet alleen maar gekocht omdat het van Stella McCartney is, maar omdat ik het ook werkelijk mooie kleding vond. dat jij een te vadsig lichaam hebt dat het jou niet staat, moet je niet je frustraties om de mensen uiten die het wel passen.

idd al dat eeuwige gezever van dikke wijven, ga sporten of ga naar de hema ofzo
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 15:59:56 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32206408
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:55 schreef Skylar het volgende:
Maatje 34 hebben voor die rokjes? Zolang je er een mooi figuur in hebt kan je dat soort rokjes best dragen volgens mij, en de juiste accecoires maken het al een stuk mooier. En trouwens, die broeken met nauwsluitende pijpjes zijn best handig als je laarzen draagt . Hoef je die stukken pijp van andere broeken er niet in te prakken
pi_32207849
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Jett het volgende:

[..]

Ik heb geen vadsig lichaam, maar maatje 36/38. Dus ik zou die kleding best passen, maar het is gewoon een super lelijke collectie. Ik denk gewoon dat als niemand had geweten dat het van Stella McCartney was geweest, bijna niemand iets had gekocht. Jij hebt die kleding misschien best gekocht omdat jij het mooi vindt, maar ook om te zeggen. "Kijk eens van Stella McCartney!" En de eerst volgende keer dat je die kleding aan hebt, vermeld je dat heus wel een paar keer.
The sky is unlimited!
pi_32208107
Slimme zet van Stella, ze kreeg geloof ik nog tot 2007 om eens een keer winst te maken. Met andere woorden: als ontwerper van haute couture vekoopt ze bijna niks, want niemand wil haar troep kopen! Maar de massa gelukkig wel
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32208143
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef Thisbe het volgende:
Slimme zet van Stella, ze kreeg geloof ik nog tot 2007 om eens een keer winst te maken. Met andere woorden: als ontwerper van haute couture vekoopt ze bijna niks, want niemand wil haar troep kopen! Maar de massa gelukkig wel
Ik hoop dat Viktor & Rolf, Prada of Martin Margiela zich nooit zullen wagen aan zo'n H&M grapje.
pi_32214633
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:07 schreef Thermo het volgende:
En schatje.. wat heb je allemaal gekocht?

2 zijden topjes
topje met lange mouwen & print
t-shirt met print
spijkerjasje
vest met hoge kraag

Nog twee artikelen uit de pers:
quote:
Vechten om designmode

Kooplustige dames stormen gehaast de roltrap af van een Amsterdams filiaal van de modeketen Hennes & Mauritz. Nog veertien andere winkels vormden gisteren het toneel voor een ware veldslag om de eenmalige collectie van de Britse ontwerpster Stella McCartney.

Om half tien, toen het winkelpersoneel de deuren opende, bestormden honderden vrouwen de H&M-winkels in de grote steden. Binnen enkele minuten veranderden deze in een complete chaos: kledingstukken lagen bezaaid over de vloer, pashokjes puilden uit en overal probeerden dames de juiste maat uit de handen van de concurrentie te rukken. "Het leek wel een slagveld", zegt de Amsterdamse Manon van Otegem op de stoep van het Haagse filiaal in de Wagenstraat. "Mijn vriendin en ik hebben weken geleden al tactisch bekeken welk filiaal van H&M het minst druk zou zijn.

We gokten op Den Haag, omdat we ervan uitgingen dat de Haagse dames helemaal geen tijd zouden hebben om op een gewone donderdagochtend te gaan winkelen. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Het is echt onbeschrijfelijk wat zich daarbinnen heeft afgespeeld, het leek wel oorlog."
bron
quote:
Stella McCartney verplettert H&M

Waar H&M vorig jaar al het toneel was van chaos en opwinding door een eenmalige lancering van de kledinglijn van Karl Lagerfeld, vandaag deed Stella McCartney dit vandaag nog eens dunnetjes over. Wellicht was de hysterie rond Stella’s creaties zo mogelijk nog groter dan die van haar voorganger een jaar geleden.

Om tien uur stipt opende H&M haar deuren en stormde de enorme horde fanatici, die zich al ruim een uur eerder rond de Kalvertoren verzameld had, massaal naar binnen. Alsof het om tien minuten gratis winkelen in Harrods ging. Overvolle roltrappen, gillende vrouwen en veel duw- en trekwerk rond de eens zo keurig ingerichte rekken was het resultaat. Binnen een kwartier was de strijd gestreden en konden zelfs de nieuw aangeleverde creaties de rekken nauwelijks meer vullen. Al was het maar omdat het dolle publiek niet kon wachten tot de kleding het magazijn uit was, en de rijdende trolleys al halverwege de winkel volledig werden geplunderd. En met plunderen bedoelen we ook echt plunderen. Alle zelfrespect en normen van fatsoen vergeten om maar een o zo gewilde creatie van Stella McCartney te kunnen bemachtigen.
bron
pi_32218035
Ik zag alleen maar van die tent-truitjes. Niks sexy's. Wat heb je daar nou aan.
Nouja, het zal wel aan mij liggen, maar ik vond er helemaal niks aan.
Volgende keer beter hoop ik.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32339328
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Skaai het volgende:
Maar ik treurde niet echt heel erg om die broek, want in de gewone collectie van H&M kan ik 9 van de 10 keer wel slagen
Ik zocht laatst bij de h&m ook voor een spijkerbroek, maar ze leken zo klein te vallen dat ik dacht dat ik daar nooooit in zou komen, maar waar kijk jij dan? Bij die nieuwe jeans collectie ofzo? Ik wil ook een h&m spijkerbroek
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_32340102
Ik was vorige week ook in de Kalvertoren, maar pas om 2 uur s'middags, dwz. het grootste gedeelte was allang weg en wat er nog hing vond ik niet mooi. Bovendien ben ik een van die vadsige wijven met maat 38/40 die er toch niet modieus mogen bijlopen van bepaalde mensen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:56:43 #76
98634 Lempicka
Back to Life
pi_34005060
Ik heb twee weken geleden nog een leuk stella shirtje bemachtigd ib de uitverkoop.. t-shirt met print.. helemaal leuk!
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 12:11:20 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_34008593
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ik zocht laatst bij de h&m ook voor een spijkerbroek, maar ze leken zo klein te vallen dat ik dacht dat ik daar nooooit in zou komen, maar waar kijk jij dan? Bij die nieuwe jeans collectie ofzo? Ik wil ook een h&m spijkerbroek
Ze hebben ook een L.O.G.G collectie, daar heb ik wel eens spijkerbroeken gekocht.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 20 januari 2006 @ 20:25:46 #78
95752 crew  Chell
Kluns
pi_34289921
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Lempicka het volgende:
Ik heb twee weken geleden nog een leuk stella shirtje bemachtigd ib de uitverkoop.. t-shirt met print.. helemaal leuk!
Ik heb vandaag bij de H&M in Den Haag nog een Stella topje gescoord. Helft van de prijs en er hingen er nog tig (blauwe en gele)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')