Alles was lompquote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef Aventura het volgende:
Ben er ook niet kapot van. Ik wilde bijna een armband kopen (maliënkolder-achtig, best cool) maar die was 20 euro, en dat vond ik toch vrij veel, zeker aangezien hij wat te breed was voor mijn polsen. Kleding vind ik niet zo bijzonder. Wel vind ik de kleur blauw die ze bij sommige stukken gebruikt heeft, erg mooi. De jeansstukken vind ik maar lomp en stug, die zitten ws. niet lekker.
Debielquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Agrafes het volgende:
[..]
ah Lagerfield taferelen, en terecht, mooie kleding moet niet verneukt worden door vette mensen![]()
kwam omdat ze het in den middag weer aan gingen vullen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:01 schreef Aventura het volgende:
Oja, en in Den Haag waar ik was, liep het voor geen meter. Alles was er nog ruimschoots, en ik was daar 15:00. Wellicht zijn wij in NL minder modebewust dan in Gent
ik heb het echt niet alleen maar gekocht omdat het van Stella McCartney is, maar omdat ik het ook werkelijk mooie kleding vond. dat jij een te vadsig lichaam hebt dat het jou niet staat, moet je niet je frustraties om de mensen uiten die het wel passen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:55 schreef Skylar het volgende:
Vond eigenlijk niks mooi. Allemaal zo ruim, lijzig, niet echt flatteus en die tuliprokjes... die moeten verboden worden! Daar lijk je juist dik in. Dan moet je echt maatje 34 hebben. Die broeken waren ook verschrikkelijk, met van die nauwsluitende pijpjes.De meisjes en vrouwen die die kleding hebben gekocht, hebben dat alleen maar gedaan omdat het toevallig door stella McCartney is ontworpen, niet omdat het nou zo'n wonderschone, modieuze collectie is, maar ja, da's mijn mening. Ik zou het nooit kopen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb het echt niet alleen maar gekocht omdat het van Stella McCartney is, maar omdat ik het ook werkelijk mooie kleding vond. dat jij een te vadsig lichaam hebt dat het jou niet staat, moet je niet je frustraties om de mensen uiten die het wel passen.
en ik heb geeneens maatje 34.
Maatje 34 hebben voor die rokjes? Zolang je er een mooi figuur in hebt kan je dat soort rokjes best dragen volgens mij, en de juiste accecoires maken het al een stuk mooier. En trouwens, die broeken met nauwsluitende pijpjes zijn best handig als je laarzen draagtquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:55 schreef Skylar het volgende:
Vond eigenlijk niks mooi. Allemaal zo ruim, lijzig, niet echt flatteus en die tuliprokjes... die moeten verboden worden! Daar lijk je juist dik in. Dan moet je echt maatje 34 hebben. Die broeken waren ook verschrikkelijk, met van die nauwsluitende pijpjes.De meisjes en vrouwen die die kleding hebben gekocht, hebben dat alleen maar gedaan omdat het toevallig door stella McCartney is ontworpen, niet omdat het nou zo'n wonderschone, modieuze collectie is, maar ja, da's mijn mening. Ik zou het nooit kopen.
Ik heb geen vadsig lichaam, maar maatje 36/38. Dus ik zou die kleding best passen, maar het is gewoon een super lelijke collectie. Ik denk gewoon dat als niemand had geweten dat het van Stella McCartney was geweest, bijna niemand iets had gekocht. Jij hebt die kleding misschien best gekocht omdat jij het mooi vindt, maar ook om te zeggen. "Kijk eens van Stella McCartney!" En de eerst volgende keer dat je die kleding aan hebt, vermeld je dat heus wel een paar keer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb het echt niet alleen maar gekocht omdat het van Stella McCartney is, maar omdat ik het ook werkelijk mooie kleding vond. dat jij een te vadsig lichaam hebt dat het jou niet staat, moet je niet je frustraties om de mensen uiten die het wel passen.
en ik heb geeneens maatje 34.
Ik hoop dat Viktor & Rolf, Prada of Martin Margiela zich nooit zullen wagen aan zo'n H&M grapje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef Thisbe het volgende:
Slimme zet van Stella, ze kreeg geloof ik nog tot 2007 om eens een keer winst te maken. Met andere woorden: als ontwerper van haute couture vekoopt ze bijna niks, want niemand wil haar troep kopen! Maar de massa gelukkig wel![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:07 schreef Thermo het volgende:
En schatje.. wat heb je allemaal gekocht?![]()
bronquote:Vechten om designmode
Kooplustige dames stormen gehaast de roltrap af van een Amsterdams filiaal van de modeketen Hennes & Mauritz. Nog veertien andere winkels vormden gisteren het toneel voor een ware veldslag om de eenmalige collectie van de Britse ontwerpster Stella McCartney.
Om half tien, toen het winkelpersoneel de deuren opende, bestormden honderden vrouwen de H&M-winkels in de grote steden. Binnen enkele minuten veranderden deze in een complete chaos: kledingstukken lagen bezaaid over de vloer, pashokjes puilden uit en overal probeerden dames de juiste maat uit de handen van de concurrentie te rukken. "Het leek wel een slagveld", zegt de Amsterdamse Manon van Otegem op de stoep van het Haagse filiaal in de Wagenstraat. "Mijn vriendin en ik hebben weken geleden al tactisch bekeken welk filiaal van H&M het minst druk zou zijn.
We gokten op Den Haag, omdat we ervan uitgingen dat de Haagse dames helemaal geen tijd zouden hebben om op een gewone donderdagochtend te gaan winkelen. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Het is echt onbeschrijfelijk wat zich daarbinnen heeft afgespeeld, het leek wel oorlog."
bronquote:Stella McCartney verplettert H&M
Waar H&M vorig jaar al het toneel was van chaos en opwinding door een eenmalige lancering van de kledinglijn van Karl Lagerfeld, vandaag deed Stella McCartney dit vandaag nog eens dunnetjes over. Wellicht was de hysterie rond Stella’s creaties zo mogelijk nog groter dan die van haar voorganger een jaar geleden.
Om tien uur stipt opende H&M haar deuren en stormde de enorme horde fanatici, die zich al ruim een uur eerder rond de Kalvertoren verzameld had, massaal naar binnen. Alsof het om tien minuten gratis winkelen in Harrods ging. Overvolle roltrappen, gillende vrouwen en veel duw- en trekwerk rond de eens zo keurig ingerichte rekken was het resultaat. Binnen een kwartier was de strijd gestreden en konden zelfs de nieuw aangeleverde creaties de rekken nauwelijks meer vullen. Al was het maar omdat het dolle publiek niet kon wachten tot de kleding het magazijn uit was, en de rijdende trolleys al halverwege de winkel volledig werden geplunderd. En met plunderen bedoelen we ook echt plunderen. Alle zelfrespect en normen van fatsoen vergeten om maar een o zo gewilde creatie van Stella McCartney te kunnen bemachtigen.
Ik zocht laatst bij de h&m ook voor een spijkerbroek, maar ze leken zo klein te vallen dat ik dacht dat ik daar nooooit in zou komen, maar waar kijk jij dan? Bij die nieuwe jeans collectie ofzo? Ik wil ook een h&m spijkerbroekquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Skaai het volgende:
Maar ik treurde niet echt heel erg om die broek, want in de gewone collectie van H&M kan ik 9 van de 10 keer wel slagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |