Komt Saidi naar Twente?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Verdedigingsduo met Saidi en Majstorovic![]()
Mentaliteit die hier (Mijnsteek Oost) in de regio past.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:51 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag hij naar Ajax komen.
Een echte sloper achterin![]()
Alsof Roda hem kan kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Zijn naam is hardnekkig aanwezig in het Kerkraadse geruchtencircuit.
Al lijkt me dit meer een gerucht voor het rijk der fabeltjes!
quote:
Alhoewel Nol Hendriks heeft aangegeven zijn beurs nog 's willen te trekken voor een goeie speler, blijf ik erbij dat dit een gerucht voor het fabeltjesrijk is!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Zijn naam is hardnekkig aanwezig in het Kerkraadse geruchtencircuit.
Al lijkt me dit meer een gerucht voor het rijk der fabeltjes!
Ja precies maar in het premiership zou ie wel tot zijn recht komenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Wel een speler voor een Premiership, met een beetje pech gaat ie deze zomer weg! Zou zonde zijn voor Twente.
Kan heel goed kloppen, ik kwam zijn naam na het EK dan ook niet meer tegen in opstellingen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Jakobsson had toch al bedankt voor Zweden? Stond me iets van bij, na het EK.
In de oefenwedstrijd tegen Noorwegen vanavond staat ie in de basisquote:Op maandag 6 juni 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Tegen Malta was ie niet nodig. Die hebben geen goede spitsen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:27 schreef Moody het volgende:
Schandalig. Als ik hem was zou ik links en rechts een elleboogje uitdelen op de training
Dat bedoel ik! Lekker beuken met Carew.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
In de oefenwedstrijd tegen Noorwegen vanavond staat ie in de basis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |