Die 'vieze trekjes' passen veel beter bij een harde verdediger dan bij een aanvaller....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Het is gewoon een goede voetballer, maar net als Zlatan heeft ie soms van die vieze trekjes!
Daar is ie te goed en te ambitieus voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef Cart_man het volgende:
Fan.
Zie ik graag bij Feijenoord, zal nooit gebeuren, helaas.
Fan (också)=k*t in het Zweeds. Bedoel je dat?quote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:32 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Fan (också)=k*t in het Zweeds. Bedoel je dat?
Je doet je signature eer aanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Naccie het volgende:
Eikel.
Behalve als ie bij je eigen club speelt.
Komt Saidi naar Twente?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Verdedigingsduo met Saidi en Majstorovic![]()
Mentaliteit die hier (Mijnsteek Oost) in de regio past.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:51 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag hij naar Ajax komen.
Een echte sloper achterin![]()
Alsof Roda hem kan kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Zijn naam is hardnekkig aanwezig in het Kerkraadse geruchtencircuit.
Al lijkt me dit meer een gerucht voor het rijk der fabeltjes!
quote:
Alhoewel Nol Hendriks heeft aangegeven zijn beurs nog 's willen te trekken voor een goeie speler, blijf ik erbij dat dit een gerucht voor het fabeltjesrijk is!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef DarkShine het volgende:
Zijn naam is hardnekkig aanwezig in het Kerkraadse geruchtencircuit.
Al lijkt me dit meer een gerucht voor het rijk der fabeltjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |