Rudi, KOPUH!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Moody het volgende:
[..]
6 miljoen euro werd gespeculeerd, maar ik denk dat hij voor rond de 4 miljoen wel weg zal mogen....zijn contract loopt tot zomer '08
Dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef Moody het volgende:
Ik denk dat het gewoon ongelukkige acties waren die nogal worden gehyped door de media....
en Terecht alhoewel Jason Culina ook erg goed wasquote:Op maandag 16 mei 2005 22:42 schreef Moody het volgende:
Speler van het jaar van Twente en trouwens ook bij de top-5 in de VI
Het is een vriend van Zlatan.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:51 schreef manny het volgende:
ik hoop dat ie naar de serie A gaat en dat Zlatan hem het licht uit de ogen slaat..ik mag em niet zo.
En Kufo als goede 3de. daarna Touma en Niemeyer.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina en Majstorovic wat mij betreft gedeeld speler van het jaar.
Die 'vieze trekjes' passen veel beter bij een harde verdediger dan bij een aanvaller....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Het is gewoon een goede voetballer, maar net als Zlatan heeft ie soms van die vieze trekjes!
Daar is ie te goed en te ambitieus voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef Cart_man het volgende:
Fan.
Zie ik graag bij Feijenoord, zal nooit gebeuren, helaas.
Fan (också)=k*t in het Zweeds. Bedoel je dat?quote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:32 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Fan (också)=k*t in het Zweeds. Bedoel je dat?
Je doet je signature eer aanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Naccie het volgende:
Eikel.
Behalve als ie bij je eigen club speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |