Gefixt, tevens laatste discussiepunt erbij gezet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef exec het volgende:
Eventjes de links fixe
En het gaat wel lekker snel zo met die delen... Zitten we straks nog op de langste topicreeks van fok!
Als we deel 100 halen zijn we slecht bezig
idd, natuurlijk zitten er wanhopigen op ... er zit gewoon vanalles op, gewoon zoals in het echte leven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef TGT het volgende:
Ja goed bezig... Waar hadden we t over.
Ow ja in principe PetitLapin vinnik dat je wel gelijk hebt. Als je aan huis vast zit ivm kids. En lange dagen werkt.. Tja dan is zo'n site natuurlijk wel een uitkomst.
Ja. Maar in de kroeg is niet iedereen op zoek naar een relatie, zeker de helft komt er ook gewoon om lol te maken met vrienden. Op een datingsite is dat niet zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zei trouwens in het laatste topic nog:
In de kroeg kom je ook genoeg wanhopige mensen tegen denk ik ..
Zoals een vriend van mequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Daar kom ik nooit, dus dat weet ik niet. Maar ik had al 1 delen geleden gezegd dat ik tijdens een etentje een kansloze single tegen kwam die een vrouw probeerde te 'versieren'. Dus ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
dus als je weet dat die ene die daar zit waar je een oogje op hebt op zoek is naar een relatie, dan wil je hem niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar in de kroeg is niet iedereen op zoek naar een relatie, zeker de helft komt er ook gewoon om lol te maken met vrienden. Op een datingsite is dat niet zo
Als het klikt kan je dat toch samen willen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus als je weet dat die ene die daar zit waar je een oogje op hebt op zoek is naar een relatie, dan wil je hem niet..., want dat is wanhopig of zo
![]()
Mannen die per se op zoek zijn naar een relatie zijn meestal sowieso niet erg aantrekkelijk. Een leuke man die gewoon lol heeft en je aanspreekt zonder gelijk te willen trouwen is een stuk leukerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus als je weet dat die ene die daar zit waar je een oogje op hebt op zoek is naar een relatie, dan wil je hem niet..., want dat is wanhopig of zo
![]()
Ik denk dat de mensen op een datingsite wel gerichter daarheen komen maar het is echt niet zo dat mensen zwaar wanhopig op zoek zijn omdat ze irl niemand kunnen krijgen ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar in de kroeg is niet iedereen op zoek naar een relatie, zeker de helft komt er ook gewoon om lol te maken met vrienden. Op een datingsite is dat niet zo
Waarom is een kledingverkoper vervelend die je alles aan loopt te praten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
Vraag: Waarom zijn wanhopige mannen niet aantrekkelijk
sommige vooroordelen gaan blijkbaar nooit wegquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, natuurlijk zitten er wanhopigen op ... er zit gewoon vanalles op, gewoon zoals in het echte leven.
ik dacht dat de vooroordelen over internetdating al lang achter ons lagen, vooral door mensen die constant zelf op het internet zitten ... maar ja ...
wanhopig = opdringerig begrijp ik?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom is een kledingverkoper vervelend die je alles aan loopt te praten?
Die binnen 2 seconde bij je staat en bij alles zegt dat het je zo beeldig staat.
Ze zijn gewoon vaak irritant.
Ik erger me er al aan als ik die gasten in de kroeg zie.
Vind het zielig voor de dames
Dat lijkt me wel.quote:
Ik denk dat de groep die voor de lol komen kleiner is hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen op een datingsite wel gerichter daarheen komen maar het is echt niet zo dat mensen zwaar wanhopig op zoek zijn omdat ze irl niemand kunnen krijgen ofzo.
Een hoop mensen zetten ook gewoon voor de lol hun profiel neer en zien wel wat eruit komt.
Ja wel een stuk kleiner dan de mensen die voor de lol in de kroeg komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep die voor de lol komen kleiner is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |