Gefixt, tevens laatste discussiepunt erbij gezet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef exec het volgende:
Eventjes de links fixe
En het gaat wel lekker snel zo met die delen... Zitten we straks nog op de langste topicreeks van fok!
Als we deel 100 halen zijn we slecht bezig
idd, natuurlijk zitten er wanhopigen op ... er zit gewoon vanalles op, gewoon zoals in het echte leven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef TGT het volgende:
Ja goed bezig... Waar hadden we t over.
Ow ja in principe PetitLapin vinnik dat je wel gelijk hebt. Als je aan huis vast zit ivm kids. En lange dagen werkt.. Tja dan is zo'n site natuurlijk wel een uitkomst.
Ja. Maar in de kroeg is niet iedereen op zoek naar een relatie, zeker de helft komt er ook gewoon om lol te maken met vrienden. Op een datingsite is dat niet zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zei trouwens in het laatste topic nog:
In de kroeg kom je ook genoeg wanhopige mensen tegen denk ik ..
Zoals een vriend van mequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Daar kom ik nooit, dus dat weet ik niet. Maar ik had al 1 delen geleden gezegd dat ik tijdens een etentje een kansloze single tegen kwam die een vrouw probeerde te 'versieren'. Dus ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
dus als je weet dat die ene die daar zit waar je een oogje op hebt op zoek is naar een relatie, dan wil je hem niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar in de kroeg is niet iedereen op zoek naar een relatie, zeker de helft komt er ook gewoon om lol te maken met vrienden. Op een datingsite is dat niet zo
Als het klikt kan je dat toch samen willen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus als je weet dat die ene die daar zit waar je een oogje op hebt op zoek is naar een relatie, dan wil je hem niet..., want dat is wanhopig of zo
![]()
Mannen die per se op zoek zijn naar een relatie zijn meestal sowieso niet erg aantrekkelijk. Een leuke man die gewoon lol heeft en je aanspreekt zonder gelijk te willen trouwen is een stuk leukerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus als je weet dat die ene die daar zit waar je een oogje op hebt op zoek is naar een relatie, dan wil je hem niet..., want dat is wanhopig of zo
![]()
Ik denk dat de mensen op een datingsite wel gerichter daarheen komen maar het is echt niet zo dat mensen zwaar wanhopig op zoek zijn omdat ze irl niemand kunnen krijgen ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Maar in de kroeg is niet iedereen op zoek naar een relatie, zeker de helft komt er ook gewoon om lol te maken met vrienden. Op een datingsite is dat niet zo
Waarom is een kledingverkoper vervelend die je alles aan loopt te praten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
Vraag: Waarom zijn wanhopige mannen niet aantrekkelijk
sommige vooroordelen gaan blijkbaar nooit wegquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, natuurlijk zitten er wanhopigen op ... er zit gewoon vanalles op, gewoon zoals in het echte leven.
ik dacht dat de vooroordelen over internetdating al lang achter ons lagen, vooral door mensen die constant zelf op het internet zitten ... maar ja ...
wanhopig = opdringerig begrijp ik?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom is een kledingverkoper vervelend die je alles aan loopt te praten?
Die binnen 2 seconde bij je staat en bij alles zegt dat het je zo beeldig staat.
Ze zijn gewoon vaak irritant.
Ik erger me er al aan als ik die gasten in de kroeg zie.
Vind het zielig voor de dames
Dat lijkt me wel.quote:
Ik denk dat de groep die voor de lol komen kleiner is hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen op een datingsite wel gerichter daarheen komen maar het is echt niet zo dat mensen zwaar wanhopig op zoek zijn omdat ze irl niemand kunnen krijgen ofzo.
Een hoop mensen zetten ook gewoon voor de lol hun profiel neer en zien wel wat eruit komt.
Ja wel een stuk kleiner dan de mensen die voor de lol in de kroeg komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep die voor de lol komen kleiner is hoor.
Dat dikgedrukte van je geeft al aan wat voor 'wanhopige' profielen daar op staan. Als mensen veelteveel werken, een scheiding hebben meegemaakt (kind over bijv.) of niet uitgaan...dan wil ik niets met die mensen te maken hebben. Bedankt voor het omstrepen van het beeld dat ik al hadquote:misschien sta je er gewoon niet bij stil dat sommigen in een situatie zitten dat ze op niet veel plekken komen waar je een partner kan tegenkomen
je werkt van 08.00 tot 22.00, of je hebt al kinderen en je moet daar dus het hele weekend voor thuis zijn. Je zit gewoon niet graag in de kroeg of uitgaansplekken.
om het profiel maar op een persoon te houden die het in het echte leven niet 'durft' of 'zou kunnen', vind ik echt bekrompen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte van je geeft al aan wat voor 'wanhopige' profielen daar op staan. Als mensen veelteveel werken, een scheiding hebben meegemaakt (kind over bijv.) of niet uitgaan...dan wil ik niets met die mensen te maken hebben. Bedankt voor het omstrepen van het beeld dat ik al had
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
Vraag: Waarom zijn wanhopige mannen niet aantrekkelijk
Waarom denk je? Onzekere mannen én vrouwen kunnen we missen als kiespijn. Dat is geen relatiemateriaal.quote:wan·ho·pig (bn.)
1 zonder enige hoop => desperaat, handenwringend, het water /staat/komt/ mij tot de lippen, met de moed der wanhoop, radeloos, vertwijfeld
2 wanhoop veroorzakend, hopeloos
Pciesquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als jij single bent dan werk je misschien ook meer dan wanneer je een relatie hebt.
Kinderen, tja. en Niet willen uitgaan, wat is daar mis mee??
Om mensen dan gelijk als wanhopig te bestempelen??? Je bedoelt: het zijn niet jouw type mensen, dat is heel wat anders dan wanhopig !
Ik bash nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:41 schreef TGT het volgende:
Dit gaat zo echt een lekkere rel worden zeg. Van singles topic naar datingsite-userbashtopic
Je voelt je gewoon teveel aangesproken. Snap ik wel, immers jij begrijpt regelmatig een datingsite, maar dat is niet het punt. Ik begon met een spraakmakende stelling, lekker provocerend zodat het tenminste reacties uitlokte. En dat lukte blijkbaar, want de mensen die dus zichzelf als 'wanhopiger' ervaren staan op de puntjes van hun tenen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als jij single bent dan werk je misschien ook meer dan wanneer je een relatie hebt.
Kinderen, tja. en Niet willen uitgaan, wat is daar mis mee??
Om mensen dan gelijk als wanhopig te bestempelen??? Je bedoelt: het zijn niet jouw type mensen, dat is heel wat anders dan wanhopig !
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Ripley het volgende:
Mannen die per se op zoek zijn naar een relatie zijn meestal sowieso niet erg aantrekkelijk. Een leuke man die gewoon lol heeft en je aanspreekt zonder gelijk te willen trouwen is een stuk leuker
Ik ben het is eens met Frenkiequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik vind het ook niet erg mannelijk om op zoek te zijn naar een relatie.
Ga gewoon doen wat je leuk vind, en dan komt er vanzelf wel een vrouw bij. Of niet, maar dan doe je tenminste dingen die je leuk vindt!
Ik elke zaterdag en 1x p/maand wel naar een groter feest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is er mis met niet elk weekend uitgaan. Ik ga nu ongv 1 a 2x per maand uit en 1x in de 2 maanden naar een houseparty.
Wat mij betreft niksquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is er mis met niet elk weekend uitgaan. Ik ga nu ongv 1 a 2x per maand uit en 1x in de 2 maanden naar een houseparty.
Ik pleit voor meer broederschap, als singles oner elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik bash niet![]()
Ik snap andere standpunten ook, alleen klein verschil van mening.
Zo zie je maar weer dat jongere singles ook datingsites bezoeken. Of ze nu wanhopig zijn of niet het gebeurd. De tijd dat je raar aangekeken wordt als je verteld dat je elkaar kent van internet of dit geval datingsites is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
En jij gaat me niet vertellen dat jongere mensen graag op zoek zijn naar workaholics, mensen met een verleden + kind en niet uitgaan. Ik niet in ieder geval, we hebben het toch wel over jongere singles hier, niet over wanhopige ouderen.
Ik voel me niet aangesproken maar ik vraag me af waar je die onzin vandaan haalt dat alle mensen op een datingsite wanhopig zijn en kinderen hebben en workaholics zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon teveel aangesproken. Snap ik wel, immers jij begrijpt regelmatig een datingsite, maar dat is niet het punt. Ik begon met een spraakmakende stelling, lekker provocerend zodat het tenminste reacties uitlokte. En dat lukte blijkbaar, want de mensen die dus zichzelf als 'wanhopiger' ervaren staan op de puntjes van hun tenen.
En jij gaat me niet vertellen dat jongere mensen graag op zoek zijn naar workaholics, mensen met een verleden + kind en niet uitgaan. Ik niet in ieder geval, we hebben het toch wel over jongere singles hier, niet over wanhopige ouderen.
Hier dus ook, die vrouw loop ik vanzelf wel een keer tegen. En zo niet, mjah pech vermaak me wel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik elke zaterdag en 1x p/maand wel naar een groter feest.Spreek ik mn vrienden tenminste weer, lekker dansen etc...dat is de reden, niet om vrouwen te scoren.
Niks, ik ga ook niet meer elke week drie keer. Maar goed, dat is ook iets wat iedereen zelf moet wetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daar kwam Petitlan mee, niet ik. Maar vrij veel jongeren? Ik ken in mijn directe omgeving niemand die date via datingsites, zoveel zullen het er niet zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken maar ik vraag me af waar je die onzin vandaan haalt dat alle mensen op een datingsite wanhopig zijn en kinderen hebben en workaholics zijn
Het zijn juist vrij veel jongeren die je op datingsites treft.
Nee maar je hoeft toch niet meteen te daten. Je kan toch ook gewoon ingeschreven staan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gauw vertel dat ik date via internet, je wordt er toch wel een beetje raar door aangekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Daar kwam Petitlan mee, niet ik. Maar vrij veel jongeren? Ik ken in mijn directe omgeving niemand die date via datingsites, zoveel zullen het er niet zijn.
Volgens mij gaf petitlapin alleen maar een paar redenen waarom je op zo'n site terecht zou komen. In mijn geval is dat omdat ik niet vaak uitga (misschien 1 keer per 2 maanden ofzo) en verder nergens dames tegenkom. Is dat dan wanhopig? of is dat je kansen vergroten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Daar kwam Petitlan mee, niet ik. Maar vrij veel jongeren? Ik ken in mijn directe omgeving niemand die date via datingsites, zoveel zullen het er niet zijn.
En niet iedereen is wanhopig op zo'n site. *zucht, lezen blijft lastig. Ik zeg dat veel mensen wanhopig zijn.
Je kan ook het woord wanhopig door kansloos of nerds vervangen
Ik vind van wel, maar dat vond ik ook al toen ik nog een vriendin had etc...dat is niet veranderd sinds mijn single bestaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:52 schreef Frenkie het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Een bar, kroeg, dancing zonder mensen van het andere geslacht is niks aan. Er moet wel wat te bekijken zijn, wat te flirten etc.
Door een offtopic onderwerp waardoor het weer zo'n duf topic wordt? Neverquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
mooi weer he buiten!
De zomer zal wel snel beginnen.
(ja ik probeer het onderwerp te verleggen. Alles is toch wel gezegd?)
Dude tis hier baggerkak. Ga jij nog dates scoren in de nabije toekomst?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
mooi weer he buiten!
De zomer zal wel snel beginnen.
(ja ik probeer het onderwerp te verleggen. Alles is toch wel gezegd?)
Niet dat ik weet!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Dude tis hier baggerkak. Ga jij nog dates scoren in de nabije toekomst?
Een beetje moeite ga je toch ook niet dood van?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, laten we allemaal zeggen dat we een date willen en we wel zien hoe...het moet toch komen aanwaaien he![]()
Juist! Vooral geen moeite voor doen. Dat is voor paupers.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, laten we allemaal zeggen dat we een date willen en we wel zien hoe...het moet toch komen aanwaaien he![]()
Ik wil een date, en ik zie wel hoequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan doe je net of je je vriendin niet kentquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga iiig vrijdag weer uitdas de normale manier toch (o wacht ik was niet half single
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |