Hallo!
Op dit moment ben ik met een studiegenoot bezig aan onze scriptie van international management. De resultaten van het onderzoek kunnen van groot belang zijn op de wetenschap, met name de psychologie en bedrijfswetenschappen. Er is namelijk nog zeer weinig onderzoek verricht naar wat het beeld, dat mensen hebben bij een bepaald merk, bepaalt. Vanwege een aantal redenen richt het onderzoek zich op de auto branche. Ik kan helaas niet veel meer over het onderwerp vertellen omdat dit uw antwoorden zou kunnen beïnvloeden.
Maar omdat er weinig kennis over is, en het onderzoek voor een ware doorbraak kan zorgen, moet het goed gegrond zijn. Vandaar dat wij heel veel respondenten nodig hebben. 3000 is het minimum. Het onderzoek moet representatief zijn voor de Nederlandse bevolking, dus wij vragen niet alleen autoliefhebbers om mee te doen. Het is uitermate belangrijk dat jong en oud, vrouw en man, kortom iedereen meedoet! Ik hoop daarom dat u ook mee wilt doen aan dit onderzoek. Het duurt ongeveer 10 minuten.
Het is wetenschappelijk onderzoek om nieuwe inzichten in de maatschappij te verwerven. Als u wilt zullen wij het onderzoek opsturen zodra dit klaar is. Wij zijn enorm dankbaar als u zou willen meehelpen.
Dus doe mee op:
www.auto-onderzoek.tkAlvast erg bedankt!
Sebastiaan en Ruben
PS. ik hoop dat dit niet wordt aangemerkt als spam. Het is tenslotte in dienst van de wetenschap en dus de maatschappij