Keeeeeeeeenkerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, kankeren mag. Maar als iemand daar wat over zegt ben je meteen arrogant en heb je geen zelfkritiek.
Typisch calimero-gedrag. Maar ja, provinciaaltje he..
Ten eerste herken ik helemaal niets van jouw ervaringenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:00 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Het was dan ook helemaal niet bedoeld als een "ijzersterke redenering", enkel en alleen als een verslag over mijn ervaringen met Amsterdammers.
Maar het is gewoon een feit dat ik in geen enkele andere Nederlandse stad zo hard die arrogantie van mensen heb gevoeld als in Amsterdam. (Overigens idem dito in Noord-Holland, wat voor Amsterdammers waarschijnlijk al geldt als "de provincie": zelfs in het onooglijke plaatsje West-Knollendam - nomen est omen - slaagden enkele mensen erin om me uit te lachen omdat ik met een ander accent sprak).
Nee, Rotterdammers en Hagenaars, altijd vriendelijk tegen mij geweest en nooit van die halve gare dubbelzinnige opmerkingen over het feit dat ik Vlaming ben.
Ga je nou echt de VS met NL en dus NY met Amsterdam vergelijken? Hoe schattig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:57 schreef Soul79 het volgende:
In Amerika heb je overigens precies hetzelfde: de provincialen (het hele gebied tussen Oost- en Westkust) zanikt ontzettend op New York als poel van verderf en verzameling arrogante mensen, terwijl de New Yorkers de andere Amerikanen een stelletje achterlijke boeren vindt.
O wat een heerlijk voorspelbare reactie. De reden dus dat ik die post plaatste, om te zien wie er als eerste zou happen. Jij dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ga je nou echt de VS met NL en dus NY met Amsterdam vergelijken? Hoe schattig.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
O wat een heerlijk voorspelbare reactie. De reden dus dat ik die post plaatste, om te zien wie er als eerste zou happen. Jij dus.
Hij heeft wel gelijk pikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Als dat jou niveau is, omg!
Voorruit, mag je ook het laatste woord wel.![]()
Je dekt je alvast in. Kom toch eens een keer uit die slachtofferrol gr8w8! Zolang provincialen en ongelukkige Amsterdammers zoals jij met hun minderwaardigheidscomplex zitten ten opzichte van de Grote Boze Stad, ja dan zullen in vergelijking daarmee Amsterdammers wel arrogant overkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Als dat jou niveau is, omg!
Voorruit, mag je ook het laatste woord wel.![]()
maar je blijft een bleg die gewoon niks te zoeken heeft in amsterdamquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:00 schreef Klemvast het volgende:
Nee, Rotterdammers en Hagenaars, altijd vriendelijk tegen mij geweest en nooit van die halve gare dubbelzinnige opmerkingen over het feit dat ik Vlaming ben.
En uit welk gehucht kom jij, provinciaaltje?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik word altijd zo schijtziek van die kut Amsterdammers die over de zeik gaan als je hun stad niet mooi vind. Stelletje micro nationalisten, overgewaardeerde Nederlanders zijn het. En maar prat gaan op alles wat uit Amsterdam kom, zoals homohaat, Job Cohen, racisme, de wallen en drugs. Daar zou ik ook trots op wezen zeg.
Ik vind Amsterdammers bij voorbaat irritant en de stad is een soort van nietzeggende stad zonder besef van enig cultuur of eigenwaarde. Alles moet wijken voor de toerist... Wat een pauper stad, werkelijk waar het meest beschamende stukje Nederland.
Kijk, meteen weer een Amsterdammer op zijn pik getrapt.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En uit welk gehucht kom jij, provinciaaltje?.
.
In Amsterdam? Dat is poep, dat slaat nergens op en is niet waar.quote:
*hap-hap*quote:Op maandag 30 mei 2005 14:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kijk, meteen weer een Amsterdammer op zijn pik getrapt.
Met andere woorden, Amsterdam de stad waar ik zo veel van houquote:Op maandag 30 mei 2005 14:07 schreef kume het volgende:
[..]
In Amsterdam? Dat is poep, dat slaat nergens op en is niet waar.
Amsterdam is leuk omdat:
Het overzichtelijk en niet te groot is
Er een grote diversiteit aan culturen is
Er veel gebeurt op het gebeid van cultuur
Er mooie historisch waardevolle bouw samen met moderne architectuur te vinden is
Het de hoofdstad van nederland is en dat merk je
Je in de zomer langs de grachten zo blij kan worden
Er veel parken zijn
Het niet Rotterdam, Eindhoven of Arnhem is
Ik woon op dit moment in Groningenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*hap-hap*.
Maar alsnog geen antwoord. Waar jij vandaan komt loopt het zeker over van cultuur?.
Mja, dat heb ik nou met Assen, Enschede, Apeldoorn, Emmen en Groningen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik woon op dit moment in Groningen.
Daarvoor in Enschede, Apeldoorn, Borne, Oldenzaal, Beilen, Emmen, Smilde, Assen en Nijmegen gewoond. Dus ja ik ben een provincaaltje, wat nog niet wegneemt dat ik Amsterdam een kutstad vind die zijn weerga niet kent.
Nou wat biedt Amsterdam meer dan elke andere willekeurige stad?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik nou met Assen, Enschede, Apeldoorn, Emmen en Groningen.
De rest ben ik nog nooit geweest.
Voor ieder wat wils, zeg maar..
laat ze maar lekker zeuren, ik heb lekker 2 dagenlang bij het ketelhuis zitten/liggen/staand gezopenen daarna bij hanny een patatje gehaaldquote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik nou met Assen, Enschede, Apeldoorn, Emmen en Groningen.
De rest ben ik nog nooit geweest.
Voor ieder wat wils, zeg maar..
Een degelijke Psyscene, leuke clubs, gebrek aan boeren, coffeeshops (en dan in grote mate, waardoor de keuze groter is dus), een mooi centrum, Vondelpark/Westerpark, Gasfabriek. Om maar wat te noemenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou wat biedt Amsterdam meer dan elke andere willekeurige stad?
Hannyquote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
laat ze maar lekker zeuren, ik heb lekker 2 dagenlang bij het ketelhuis zitten/liggen/staand gezopenen daarna bij hanny een patatje gehaald![]()
naja ik heb ook op de flat recht tegenover de gashouder gelegen en daar waaide je van het dak af, maar als je in het westerpark zit aan de kant van haarlemmerplein zit dan lig je wel uit de windquote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hanny!
!
Ik was er zaterdag, maar het waaide te hard om lekker te liggen.
Naar dat filmfestival met Japanse films geweest?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
laat ze maar lekker zeuren, ik heb lekker 2 dagenlang bij het ketelhuis zitten/liggen/staand gezopenen daarna bij hanny een patatje gehaald![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |