Huilie!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef Cochese het volgende:
[..]
Da's een mening, en iedereen heeft er een...
Ik vraag me alleen af waarom jij die van jou komt ventileren als je het toch al een zaadnummer vindt. Sterker nog, je leest de hele thread door, KNEUS!!!
Volgens mij post jij wel vaker nietszeggende dingetjes, yes?!
Well u just called me a huilie...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
Huilie!
Als ik het een zaadnummer vind, mag ik toch mijn mening geven?
Ja.
Oké, dan doe ik dat toch. [afbeelding]
P.S.
Schelden mag niet![]()
Dat mag je niet zeggen, anders wordt Cochese boos.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:01 schreef Ondergrond het volgende:
Verschrikkelijk noobig kutnummer.
Vooral de mensen die je nu op straat opeens hoort bleren: "Watkuburt".
Sorry. Ben al wegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:39 schreef nipeng het volgende:
Doe eens normaal tegen elkaar mensen.
Is geen FatboySlim nummer, die sample is veel ouder! Enfin, ik zie de parallel sowieso niet... vergezocht enzo...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, ik hoor net dat het gebaseerd is op Star 69 van Fatboy Slim. Klopt dus wat ik dacht.
http://www.lyricsfreak.com/f/fatboy-slim/53299.html
Ja, hij zal ook wel een sample gebruikt hebben idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:56 schreef Cochese het volgende:
[..]
Is geen FatboySlim nummer, die sample is veel ouder!
Komnou, de gesproken/gezongen tekst is precies hetzelfde metrum!quote:Enfin, ik zie de parallel sowieso niet... vergezocht enzo...
Daar mag je hier niet om vragen dus laat dat voortaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef mikeonline het volgende:
wie heeft het nummer voorjekijkendoorlopen van hun voor me ?
Een jambek (zo schrijf je het volgens mij) gebruiken wij hier in de buurt (twente e.d.) gewoon voor een kneus.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:03 schreef Lukaso het volgende:
ikkuh, kom maar op msn
weet iemand wat een "sjembek" is? en heeft iemand nog een link naar een site met een straattaalwoordenboek ofzow? al eerder voorbij zien komen volgensmij maar weer vergeten...
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:20 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Een jambek (zo schrijf je het volgens mij) gebruiken wij hier in de buurt (twente e.d.) gewoon voor een kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |