Postivie discriminatie he, minstens één Marokkaan moet de derde ronde halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:59 schreef TheVulture het volgende:
(de enige twee Marrokanen tegen elkaar)
Je hebt echt een héle grote hekel aan 'em he?!quote:
eh ja. zie ook vorige post....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Je hebt echt een héle grote hekel aan 'em he?!.
Ja maar Martijn Krabbé is nog ergerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
Dizer!!!! Je stemt op Foppele!!!
doe normaal man![]()
niet..... Foppele is de ergste uit de hele lijst [los van het feit dat Krabbé in IHSEH best grappig is]quote:
wederom: niet... hij had niet terug mogen komen. doodgaan oke, maar dan wel achter de schermenquote:En het leuke aan Sander Foppele is dat hij doodgaat in ONM. Is toch een pluspunt![]()
Ik mag hem ook niet zo hoor.. als is Martijn Krabbé niet veel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh ja. zie ook vorige post....
ik kan er niks aan doen, vind 't zo'n enorme lamlul....
en ja 't is echt m'n missie geworden om iedereen te bekeren, tégen hem dus... hoe vermoeiend ook...
Hind is véél grappiger trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef mark_03 het volgende:
Hind Laroussi-Tahiri - Ali B (whehe, wat een loting, Ali B omdat ie zo grappig is en omdat iedereen toch wel op Hind stemt)
Ali B bij Jensen was echt hilarisch ... Hind durft er niet eens te komenquote:
Ze wordt niet uigenodigd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ali B bij Jensen was echt hilarisch ... Hind durft er niet eens te komen
quote:
quote:Johan Cruijff
Annemarie Postma
Paul Groot
Martijn Krabbé
Gordon
Chantal Janzen
Daphne Bunskoek
Angela Groothuizen
Yvon Jaspers
Paul de Munnik
Karin Bloemen
Jochem van Gelder
Marc-Marie Huijbregts
Sonja Barend
Vigo Waas
Floortje Dessing
Reinout Oerlemans
Edwin Evers
Jurgen Raymann
Eddy Zoëy
Jos Brink
Frans Bauer
Willeke Alberti
Ferry Somogyi
Ilse de Lange
Anouk
Winston Post
Wendy van Dijk
Thomas Acda
Ruud de Wild
Johnny de Mol
Jan Mulder
Isabelle Brinkman
John Kraaijkamp sr.
Humberto Tan
Ron Boszhard
Danny de Munk
Peter Heerschop
Peter Jan Rens
Famke Janssen
Jan Jaap van der Wal
Guus Meeuwis
Chris Zegers
Mies Bouwman
Mental Theo
Tygo Gernandt
Harm Edens
Jerney Kaagman
Trijntje Oosterhuis
Hind Laroussi-Tahiri
Philip Freriks
Jack Spijkerman
Barry Hay
Emile Ratelband
Paul de Leeuw
Tatum Dagelet
Tanja Jess
Henk Westbroek
Ellen ten Damme
Albert Verlinde
Bridget Maasland
Erik de Vogel
Jan Smit
Linda de Mol
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Asskicker14 het volgende:
En geef haar eens ongelijk.
Bah, ik kan mij voorstellen dat zij niet in zo'n smakeloze pauper tv-programma als Jensen wil verschijnen
Die keuzes zijn altijd lastig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef Yeahinho het volgende:
(een gave gast vs. een lekker wijf... moeilijk)
Inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ali B lol Mocro vs mocro , ooh hier ga ik geen vrienden mee maken
Wederom.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Een heel subtiel schopje.
I do not know.... Aan mij lag 't niet......quote:
Door de eerste ronde wel ja.quote:
Thekla wie?!quote:
Dat jij een slechte smaak had wisten we natuurlijk al.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Thekla wie?!. Reuten toch?
.
Ik ken d'r alleen van naam..
Hij is aardig op weg uitgeschakeld te worden, dusseh..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
I do not know.... Aan mij lag 't niet......
Beev, mag ik straks de eer om Foppele er persoonlijk uit te trappen????
True, true..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat jij een slechte smaak had wisten we natuurlijk al.
hind?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
[..]
True, true..
Goddome mensen, stemmen! Iemand heeft jullie stem hard nodig..
Joh, de mooiste vrouwen zijn er toch al uit (Wytske, Sophie)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
[..]
True, true..
Goddome mensen, stemmen! Iemand heeft jullie stem hard nodig..
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, de mooiste vrouwen zijn er toch al uit (Wytske, Sophie)
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, de mooiste vrouwen zijn er toch al uit (Wytske, Sophie)
Ja, had ook wel voor 'em willen stemmen.. z'n tegenstandster vond ik alleen net wat te leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:28 schreef Vamos het volgende:
Ernst-Paul Hasselbachsympathieke vent van Exp.Rob.
Tja Fokpubliek he? Als het maar tieten heeftquote:Op zondag 15 mei 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, had ook wel voor 'em willen stemmen.. z'n tegenstandster vond ik alleen net wat te leuk..
Dat denk ik ookquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Vamos het volgende:
[..]
Tja Fokpubliek he? Als het maar tieten heeft![]()
Uiteindelijk zullen er alleen maar lekkere wijven en cabaretiers overblijven is mijn voorspelling. Tieten en humor. Ik gok ook dat humor het uiteindelijk gaat winnen omdat het tietenpubliek uiteindelijk toch iets in de minderheid zal zijn
Whehe, op zich heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Vamos het volgende:
[..]
Tja Fokpubliek he? Als het maar tieten heeft![]()
Uiteindelijk zullen er alleen maar lekkere wijven en cabaretiers overblijven is mijn voorspelling. Tieten en humor. Ik gok ook dat humor het uiteindelijk gaat winnen omdat het tietenpubliek uiteindelijk toch iets in de minderheid zal zijn
quote:
Irene Moors heeft humor en Paul de Leeuw heeft tietjesquote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul de Leeuw heeft geen humor en Irene Moors heeft geen tieten, waar hebben het nou over?
Paul de Leeuw zeker niet. Vroeger misschien, maar inmiddels kennen we zijn truukje wel en wekt ie bij veel mensen ergernis op. Dan geef ik de andere 'humor' kanshebbers als Heertje, Paul Groot, Acda en Jansen meer kans.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Verwachte finale
Paul de Leeuw - Irene Moors
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |