Wederom.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Een heel subtiel schopje.
I do not know.... Aan mij lag 't niet......quote:
Door de eerste ronde wel ja.quote:
Thekla wie?!quote:
Dat jij een slechte smaak had wisten we natuurlijk al.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Thekla wie?!. Reuten toch?
.
Ik ken d'r alleen van naam..
Hij is aardig op weg uitgeschakeld te worden, dusseh..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
I do not know.... Aan mij lag 't niet......
Beev, mag ik straks de eer om Foppele er persoonlijk uit te trappen????
True, true..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat jij een slechte smaak had wisten we natuurlijk al.
hind?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
[..]
True, true..
Goddome mensen, stemmen! Iemand heeft jullie stem hard nodig..
Joh, de mooiste vrouwen zijn er toch al uit (Wytske, Sophie)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
[..]
True, true..
Goddome mensen, stemmen! Iemand heeft jullie stem hard nodig..
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, de mooiste vrouwen zijn er toch al uit (Wytske, Sophie)
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, de mooiste vrouwen zijn er toch al uit (Wytske, Sophie)
Ja, had ook wel voor 'em willen stemmen.. z'n tegenstandster vond ik alleen net wat te leuk.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:28 schreef Vamos het volgende:
Ernst-Paul Hasselbachsympathieke vent van Exp.Rob.
Tja Fokpubliek he? Als het maar tieten heeftquote:Op zondag 15 mei 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, had ook wel voor 'em willen stemmen.. z'n tegenstandster vond ik alleen net wat te leuk..
Dat denk ik ookquote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Vamos het volgende:
[..]
Tja Fokpubliek he? Als het maar tieten heeft![]()
Uiteindelijk zullen er alleen maar lekkere wijven en cabaretiers overblijven is mijn voorspelling. Tieten en humor. Ik gok ook dat humor het uiteindelijk gaat winnen omdat het tietenpubliek uiteindelijk toch iets in de minderheid zal zijn
Whehe, op zich heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef Vamos het volgende:
[..]
Tja Fokpubliek he? Als het maar tieten heeft![]()
Uiteindelijk zullen er alleen maar lekkere wijven en cabaretiers overblijven is mijn voorspelling. Tieten en humor. Ik gok ook dat humor het uiteindelijk gaat winnen omdat het tietenpubliek uiteindelijk toch iets in de minderheid zal zijn
quote:
Irene Moors heeft humor en Paul de Leeuw heeft tietjesquote:Op maandag 16 mei 2005 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul de Leeuw heeft geen humor en Irene Moors heeft geen tieten, waar hebben het nou over?
Paul de Leeuw zeker niet. Vroeger misschien, maar inmiddels kennen we zijn truukje wel en wekt ie bij veel mensen ergernis op. Dan geef ik de andere 'humor' kanshebbers als Heertje, Paul Groot, Acda en Jansen meer kans.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Verwachte finale
Paul de Leeuw - Irene Moors
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |