Dat was ik eerst van plan inderdaad, maar voor de motivatie begin ik op een lager niveau -onder niveau eigenlijk de eerste paar maandenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij doet MBO, MBO+ en HBO in 32 maanden? maar goed, kun je MBO niet beter overslaan en via een toelatingsexamen direct met een HBO beginnen? bespaart je een hoop tijd.
Heeft mijn vriendin ook gehad bij meerdere buro's, eerst niet eens willen inschrijven en toen ze al weer een jaar werkte kwamen ze ineens met de een na de andere aanbieding.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar kun je niks tegen doen. Ik was eens bij TempoTeam hier in Den Bosch. Ze hadden een HBO-functie met Frans erbij. Ik heb mijn CV dus laten zien en gezegd dat ik HBO Frans heb gestudeerd en nog vond ze de functie moeilijk, blabla, 'ja het is wel ECHT HBO en je moet ECHT Frans spreken'. Ze hadden al veel mensen voorgesteld. Dan moet je vooral iemand met HBO studie Frans NIET voorstellen.![]()
![]()
Ik moet daar trouwens binnenkort nog een keer heen om stennis te schoppen.Ik heb er eigeniljk best wel zin in.
Ik krijg van die vervelende sms-jes met wat ze allemaal niet voor schitterende baantjes hebben. Terwijl ze me toen niet eens ergens aan het werk wilden helpen.
![]()
juist voor de motivatie (lees: uitdaging) zou ik niet te laag beginnen, anders zou je je wel eens kunnen vervelen en heb je kans op het vd baan gaan vd plannen...dan zou ik minimaal proberen te beginnen op MBO+quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
Voor de motivatie begin ik op een lager niveau, onder niveau eigenlijk de eerste paar maandenvoordat ze met allemaal vaktermen gaan gooien op een later niveau en ik de draad al kwijt ben in het begin. Ik heb al vanaf mijn 15'de niet meer geleerd en dat is Youssef's leeftijd lang geleden.
Ik ben ook op mijn 15de gestopt met leren, maar toch zit ik er nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was ik eerst van plan inderdaad, maar voor de motivatie begin ik op een lager niveau -onder niveau eigenlijk de eerste paar maandenvoordat ze met allemaal vaktermen gaan gooien op een later niveau en ik de draad al kwijt ben in het begin. Ik heb al vanaf mijn 15'de niet meer geleerd en dat is Youssef's leeftijd lang geleden.
Klinkt bekend, maar ik heb genoeg aan mijn hoofd om eerst maar even laag in te zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist voor de motivatie (lees: uitdaging) zou ik niet te laag beginnen, anders zou je je wel eens kunnen vervelen en heb je kans op het vd baan gaan vd plannen...dan zou ik minimaal proberen te beginnen op MBO+is toch niet al te lang en kun je even wennen aan het 'leren'
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef Youssef het volgende:
Ik ben ook op mijn 15de gestopt met leren, maar toch zit ik er nog![]()
Ja. hier is het druk met vergaderingenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef hollander172 het volgende:
't gaat niet rap hier he?
Iedereen druk?
Financiele ondersteuning van de Amerikaanse suprematie en oorlog in Irak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
Heb gisteren overigens nog wel:
[afbeelding] Motowash
[afbeelding] Degrease & Engine Cleaner
[afbeelding] Brake & Contact Cleaner
gehaald.Ben ik nu dom
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef hollander172 het volgende:
't gaat niet rap hier he?
Iedereen druk?
Ach het hele leven is nutteloos dus een beetje fokken maakt dat niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:21 schreef Youssef het volgende:
Er wordt teveel tijd verspilt in FokMC, ik ga nu ook maar weer eens wat nuttigs doen
ga jij eens je handen wassenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:21 schreef Youssef het volgende:
Er wordt teveel tijd verspilt in FokMC, ik ga nu ook maar weer eens wat nuttigs doen
als je het allemaal niet gaat gebruiken wel jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding] Motowash
[afbeelding] Degrease & Engine Cleaner
gehaald.Ben ik nu dom
Hmzzzzz betekend dit dat ik gewone remmenreiniger als contact reiniger kan gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
gehaald.Ben ik nu dom
Alle schroefjes en boutjes die je losdraait.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef Youssef het volgende:
En voor wat voor specifiek onderdeel gebruik je de koperpasta dan![]()
![]()
En daar ben je nu al achter?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
Alle schroefjes en boutjes die je losdraait.
Het zorgt zowel voor wat smering van je schroefgat, waardoor je schroefdraad veel minder snel beschadigt , als het niet kunnen verroesten van je bouten waardoor je vanwege alle voorgaande dingen in deze zin ze later makkelijker los krijgt en ze ook nog eens minder snel vanzelf lostrillen vanwege klevende eigenschappen van het spulletje.Altijd gebruiken op iedere schroef die je losmaakt en vastzet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is die bruine glijpastaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
Oh is dat dat raar glimmende bruine spul (nee, niet je ontlasting) ? Dan is dat al bekend in huize Lims.
![]()
Ik heb een pa met de 2 grootste linkerhanden van west Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:31 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En daar ben je nu al achter?
Dat was zowat het eerste wat ik leerde van mijn pa tijdens de fietsonderhoudslessen die ik van hem heb gehad!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
Oh is dat dat raar glimmende bruine spul (nee, niet je ontlasting) ? Dan is dat al bekend in huize Lims.
![]()
ik zou het alleen gebruiken als het boutje van staal is en ergens in Aluminium gedraaid wordquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alle schroefjes en boutjes die je losdraait.
Het zorgt zowel voor wat smering van je schroefgat, waardoor je schroefdraad veel minder snel beschadigt , als het niet kunnen verroesten van je bouten waardoor je vanwege alle voorgaande dingen in deze zin ze later makkelijker los krijgt en ze ook nog eens minder snel vanzelf lostrillen vanwege klevende eigenschappen van het spulletje.Altijd gebruiken op iedere schroef die je losmaakt en vastzet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet er ook maar een klein beetje opdoen dat het net in het eigen schroefdraad zit, en nog niet eens over de hele lengte. Maar juist staal en aluminium gaan samen corroderen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou het alleen gebruiken als het boutje van staal is en ergens in Aluminium gedraaid word
teveel smeren is ook niet goed![]()
Dit gaat voor jou dus niet op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
Als je lang met je motor gaat doen kan je zelfs overwegen om het even mee te pakken met onderhoud.
Na 10 jaar zitten ze vastgerot.
Ben benieuwd hoe je dit aan gaat prijzen als je weer een motor de deur uit doet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Uit compassie voor een latere koper dan.![]()
![]()
CR eruit voor een naked S-RADquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:22 schreef hollander172 het volgende:
Ben benieuwd hoe je dit aan gaat prijzen als je weer een motor de deur uit doet.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dit aan gaat prijzen als je weer een motor de deur uit doet.![]()
Weet je een goedkoop Sradje dan met mega naked bike schade.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
CR eruit voor een naked S-RAD![]()
Ik stem voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
CR eruit voor een naked S-RAD![]()
wel een CBR600quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef Patrick281 het volgende:
Weet je een goedkoop Sradje dan met mega naked bike schade.![]()
Rozenburg, maar waar.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eensmaar goed, zijn voorkeur gaat uit naar een naked
![]()
dat is toch niet zo moeilijk te realiseren ? kwestie van alles wat plastic is eraf schroevenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eensmaar goed, zijn voorkeur gaat uit naar een naked
![]()
Plastic over een bepaald iets heen is niets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is toch niet zo moeilijk te realiseren ? kwestie van alles wat plastic is eraf schroeven
nou danquote:
afgaande op die rooie naked srad die je laatst posttequote:Hoe kom je daar bij.
quote:Vind een supersport wel mooi, maar die dingen zijn zo groot gestyled.
Anders misschien een ZXR400 met 600 blok erin.
Bij het schadebedrijf waar de CR staat om een uitlaat pas te maken.quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
of anders wacht je op die nieuwe aprilia 600cc ofzoiets
Size does matterquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rozenburg, maar waar.![]()
![]()
[..]
Hoe kom je daar bij.
Vind een supersport wel mooi, maar die dingen zijn zo groot gestyled.
Anders misschien een ZXR400 met 600 blok erin.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
De ambtenaren zijn weer naar huis hoor.![]()
![]()
Ik hou van licht en handelbaar, niet kolossaal en gewichtig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:21 schreef Youssef het volgende:
Size does matterZXR400 is een kinderfiets, get real
![]()
Gewoon een ubergrote zx6r kopen of een goldwing
Bedoelde jou niet, jij bent Marokaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef Youssef het volgende:Ik was met de motor naar de uni om te leren
Eerst een uur omrijden, daarna half uurtje volhouden en weer lekker tourend terug.
En ik hoopte nog zo dat ik een week lang kon leren
Online besteld ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:50 schreef Viperdesign het volgende:
Over een weekje rijdt de ZXR weer. *wacht op kettingset*
dat heb je wel usquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
Toetsenbord doet weer eens vaag. ±`'
Knap gedaan die vorige post idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef Rausdouwer het volgende:
haha ging even wat mis,
ik ben weer terug van het motorrijden. Heerlijk!!!
Ik ga bijna nooit alleen (ook nog niet zo veel kans toe gehad en als ik kan gaan dan kan Martie meestal ook en dat is dan wel leuker). Alleen ging het ook prima. Was eigenlijk ook hartstikke leuk!
Ik was er toch ook nietquote:
Alleen gereden?? Eng!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef Rausdouwer het volgende:
haha ging even wat mis,
ik ben weer terug van het motorrijden. Heerlijk!!!
Ik ga bijna nooit alleen (ook nog niet zo veel kans toe gehad en als ik kan gaan dan kan Martie meestal ook en dat is dan wel leuker). Alleen ging het ook prima. Was eigenlijk ook hartstikke leuk!
Wil je borsten aantrekken dan zit je met kawa's boven de 500 cc altijd goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hou van licht en handelbaar, niet kolossaal en gewichtig.![]()
De ZX6R is ruim 2 keer zo zwaar als mijn Honda. ±
Het enige wat groot moet zijn zijn borsten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:20 schreef d.i.b. het volgende:
Gister met de gsxr op croix wezen rijden ,ik was er nog nooit geweest maar het is goed bevallen.
Er reden nogal wat super motards waaronder een cr 500 een paar 525's een duke en een 640.
Het viel me op dat croix zich echt wel leent voor sm want die gasten gingen echt wel hard rond :} ,op het rechte stuk verloren ze veel maar dat was bij de eerste bocht al ruim terug gewonnen en veel ss mannen konden ze gewoon niet bij benen.
Volgende keer gaat de husky dus echt ook mee op de hanger.
Zijn er van hier wel meer die er gereden hebben?
eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
Maar alleen rijden is misschien nog wel beter af en toe dan altijd maar met Marty.
Ik wist het.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:14 schreef Youssef het volgende:
Wil je borsten aantrekken dan zit je met kawa's boven de 500 cc altijd goed.
Kan je ook eens wat uitproberen zonder dat iemand toekijkt enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenseigen tempo rijden, eigen tempo meer vertrouwen winnen
Alleen rijden is zeker goed! Als ik met Martie rijd dan kijk ik toch veel van hem af of rijd ik achter hem aan en doe hem na. Nu kon ik eens testen wat ik daarvan geleerd heb en of ik op eigen houtje ook zo rijd. Ik had al wel een keer eerder alleen gereden ja (begin dit jaar) maar dat was ook de enigste keer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Knap gedaan die vorige post idd.![]()
Maar alleen rijden is misschien nog wel beter af en toe dan altijd maar met Marty.
Al had je vorig jaar ook al een keer alleen gereden toch==![]()
Wel leuk dat weekendje toeren met die kennisen.Mits `zij` het vol gaat houden achterop.
![]()
Moet ineens aan Faith denken, jullie ooit nog wel eens van gehoord verder ±=
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wist het.![]()
[..]
Kan je ook eens wat uitproberen zonder dat iemand toekijkt enzo.
Volgende meet ineens een Raus wheelieshow.Ik zie Marty al verbaast kijken.
![]()
Die heeft er vast geen zin meer in gehad na al dat gezeik hierzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
Moet ineens aan Faith denken, jullie ooit nog wel eens van gehoord verder ±=
Ach ja historiequote:Op woensdag 11 mei 2005 19:21 schreef Youssef het volgende:
Die heeft er vast geen zin meer in gehad na al dat gezeik hierzo.
quote:
Komt er wel een keer over MSNquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik die van jullie ook wel allemaal hebben op groot formaat.
ben nog steeds bezig met een FOK!MC dvd![]()
Die liet Mercy toevallig op de meet zien in de Macquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zijn van die 90 graden dingen toch
Mja, mijn vader gaat niet zomaar vlees bestellen als hij niet weet van wie het komtquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:53 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou niet reageren, heeft ons ook enorm veel tijd gekost om de juiste adressen met goede leveringscondities te vinden.Sinds we begonnen zijn hebben we al vanuit Groningen en Den Bosch concurrentie gekregen
ga ze slaan Martie en Luc.
BBQ was het verkeerde woord, gewoon een keer hier allemala een portie pens komen etenquote:Vast welmaar jullie wonen toch in een flat oid?
Passen er wel zoveel mensen op het balkon?
quote:
kom je naar het buitenland danquote:Meeten gaan we het weekend NA de 25ste mei doen, want daarna gaat de KLX uit elkaar dus dan moet ik meeten
![]()
Neuhhh, we gaan naar de maasvlakte tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
kom je naar het buitenland dan
eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenseigen tempo rijden, in eigen tempo meer vertrouwen winnen
Mij best, maar wat kan je op de maasvlakte doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Neuhhh, we gaan naar de maasvlakte toch![]()
Je kan er absollut niks anders doen dan hard rijden en met rust gelaten worden. Hard rijden gaat mij niet lukken en met rust gelaten worden is primaquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mij best, maar wat kan je op de maasvlakte doenAlleen stuntelen toch, want bochten zijn er volgens mij niet
? (ken het verder niet, maar de naam lijkt wat te zeggen...
)
Nu heb je tijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
Ik weet het niet, maar de koffie is wel garpig![]()
![]()
![]()
Ik wil stalen remleidingen, schijf ligt er al.Nu nog tijd
I know, ben de master lurker weetje nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, er schijnt nog 0.5 liter in het blok achter te blijven bij een imbusje die je ook los moet draaien.![]()
Ik zit nu in mijn """""""""""""leer""""""""""""""" periodequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu heb je tijdwant je kan ook posten.
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn """""""""""""leer""""""""""""""" periode
Of zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn """""""""""""leer""""""""""""""" periode
edit, wel even een nieuwe smilie gebruiken:![]()
Zie edittttt .. maar bij het filter had ik wel schoon en drooggemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
I know, ben de master lurker weetje nog![]()
Maar ik had je ook wel kunnen vertellen dat er 1.9 liter in het blok gaat met nieuw filter
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Luilak http://images.google.nl/images?q=leer&hl=nl![]()
Das waar ook, standaard even 3 minuten wachten met het posten van je quotes omdat de edits anders nog niet zijn verwerktquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie edittttt .. maar bij het filter had ik wel schoon en drooggemaakt.![]()
Affijn, misschien morgen ff filter halen en het goed doen.
Maar ik moet ook nog naar het zweten bij het schakelpendaaltje kijken.
En ik heb geen zin om rijden een dagje over te slaan momenteel.Dus ja.......... wat is wijsheid..
Ga niet weer met 1-2 weken nieuwe olie erin gooien omdat het klepje even los moet om de O-ring naar mijn werk te nemen, en dan later alles weer terug monteren en tevens 1-2 dagen verder zijn
Zullen niet der tanden zijn denk ik zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Schattig, maar dan wel zonder snor.![]()
[afbeelding]
En dat ene wat groot moest zijn mis ik nog..
Maar de olie mag nog wel een keer gedaan worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Maar ik geef je helemaal gelijk sleutelen kan nog HEEEEEL even wachten![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Zullen niet der tanden zijn denk ik zoDamn die knaagt met gemak een eik van 100 jaar door
Rijden we toch gewoon even naast jequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
Zal ik niet weten, want ik heb geen snelheidsmeter.
En de KLX heeft nu ook nog een cross gearing met megagroot achtertandwiel.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
Serieus 5 uur mee bezig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |