Dat was ik eerst van plan inderdaad, maar voor de motivatie begin ik op een lager niveau -onder niveau eigenlijk de eerste paar maandenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij doet MBO, MBO+ en HBO in 32 maanden? maar goed, kun je MBO niet beter overslaan en via een toelatingsexamen direct met een HBO beginnen? bespaart je een hoop tijd.
Heeft mijn vriendin ook gehad bij meerdere buro's, eerst niet eens willen inschrijven en toen ze al weer een jaar werkte kwamen ze ineens met de een na de andere aanbieding.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar kun je niks tegen doen. Ik was eens bij TempoTeam hier in Den Bosch. Ze hadden een HBO-functie met Frans erbij. Ik heb mijn CV dus laten zien en gezegd dat ik HBO Frans heb gestudeerd en nog vond ze de functie moeilijk, blabla, 'ja het is wel ECHT HBO en je moet ECHT Frans spreken'. Ze hadden al veel mensen voorgesteld. Dan moet je vooral iemand met HBO studie Frans NIET voorstellen.![]()
![]()
Ik moet daar trouwens binnenkort nog een keer heen om stennis te schoppen.Ik heb er eigeniljk best wel zin in.
Ik krijg van die vervelende sms-jes met wat ze allemaal niet voor schitterende baantjes hebben. Terwijl ze me toen niet eens ergens aan het werk wilden helpen.
![]()
juist voor de motivatie (lees: uitdaging) zou ik niet te laag beginnen, anders zou je je wel eens kunnen vervelen en heb je kans op het vd baan gaan vd plannen...dan zou ik minimaal proberen te beginnen op MBO+quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
Voor de motivatie begin ik op een lager niveau, onder niveau eigenlijk de eerste paar maandenvoordat ze met allemaal vaktermen gaan gooien op een later niveau en ik de draad al kwijt ben in het begin. Ik heb al vanaf mijn 15'de niet meer geleerd en dat is Youssef's leeftijd lang geleden.
Ik ben ook op mijn 15de gestopt met leren, maar toch zit ik er nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was ik eerst van plan inderdaad, maar voor de motivatie begin ik op een lager niveau -onder niveau eigenlijk de eerste paar maandenvoordat ze met allemaal vaktermen gaan gooien op een later niveau en ik de draad al kwijt ben in het begin. Ik heb al vanaf mijn 15'de niet meer geleerd en dat is Youssef's leeftijd lang geleden.
Klinkt bekend, maar ik heb genoeg aan mijn hoofd om eerst maar even laag in te zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist voor de motivatie (lees: uitdaging) zou ik niet te laag beginnen, anders zou je je wel eens kunnen vervelen en heb je kans op het vd baan gaan vd plannen...dan zou ik minimaal proberen te beginnen op MBO+is toch niet al te lang en kun je even wennen aan het 'leren'
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef Youssef het volgende:
Ik ben ook op mijn 15de gestopt met leren, maar toch zit ik er nog![]()
Ja. hier is het druk met vergaderingenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef hollander172 het volgende:
't gaat niet rap hier he?
Iedereen druk?
Financiele ondersteuning van de Amerikaanse suprematie en oorlog in Irak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
Heb gisteren overigens nog wel:
[afbeelding] Motowash
[afbeelding] Degrease & Engine Cleaner
[afbeelding] Brake & Contact Cleaner
gehaald.Ben ik nu dom
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef hollander172 het volgende:
't gaat niet rap hier he?
Iedereen druk?
Ach het hele leven is nutteloos dus een beetje fokken maakt dat niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:21 schreef Youssef het volgende:
Er wordt teveel tijd verspilt in FokMC, ik ga nu ook maar weer eens wat nuttigs doen
ga jij eens je handen wassenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:21 schreef Youssef het volgende:
Er wordt teveel tijd verspilt in FokMC, ik ga nu ook maar weer eens wat nuttigs doen
als je het allemaal niet gaat gebruiken wel jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding] Motowash
[afbeelding] Degrease & Engine Cleaner
gehaald.Ben ik nu dom
Hmzzzzz betekend dit dat ik gewone remmenreiniger als contact reiniger kan gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Youssef het volgende:
gehaald.Ben ik nu dom
Alle schroefjes en boutjes die je losdraait.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef Youssef het volgende:
En voor wat voor specifiek onderdeel gebruik je de koperpasta dan![]()
![]()
En daar ben je nu al achter?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
Alle schroefjes en boutjes die je losdraait.
Het zorgt zowel voor wat smering van je schroefgat, waardoor je schroefdraad veel minder snel beschadigt , als het niet kunnen verroesten van je bouten waardoor je vanwege alle voorgaande dingen in deze zin ze later makkelijker los krijgt en ze ook nog eens minder snel vanzelf lostrillen vanwege klevende eigenschappen van het spulletje.Altijd gebruiken op iedere schroef die je losmaakt en vastzet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is die bruine glijpastaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
Oh is dat dat raar glimmende bruine spul (nee, niet je ontlasting) ? Dan is dat al bekend in huize Lims.
![]()
Ik heb een pa met de 2 grootste linkerhanden van west Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:31 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En daar ben je nu al achter?
Dat was zowat het eerste wat ik leerde van mijn pa tijdens de fietsonderhoudslessen die ik van hem heb gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |