Moet je googlen, ik heb gewoon nieuwe afspeellijsten aangemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:20 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maarre.... hoe converteer je nou zo'n afspeellijst?
Dat is idd zwaar huilen.quote:
ja, hier onder me bed maar die wil je vast niet hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef grunge-metal het volgende:
[GEZ]iPod sok Iemand die nog een sok heeft liggen?
Uhh nee laat maarquote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
ja, hier onder me bed maar die wil je vast niet hebben![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef PAA-053 het volgende:
Vandaag jarig, en jawel: die iPod gekregen
Een iPod Mini dan he
In het zilvergrijs, had nog wel ander kleurtje gewild maar die moest weer besteld worden, dus hou het lekker zo. Net al mijn muziek erop gezet en opgeladen, en hij doet het perfect
Mooi dingetje, leuk ook al die stylish verpakkingen erbij enzo
Ja, of zo'n camera link ding. Ik kan ook een gewone Ipod nemen met een Belkin Card reader. Of is de Photo Ipod echt mooier en het prijsverschil waard ??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:33 schreef steve2003 het volgende:
met een Photo moet je er een photo dock bijkopen, dan kan je hem als image tank gebriken....
Waarom wil je zo graag de HP ipod?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Weet iemand waar ik een HP Ipod (dus geen Apple maar een gerebrande met een HP logo erop) kan kopen. Ik zoek een webwinkel die ook in Nederland aflevert.
En is een Photo variant echt de meerprijs waard ?? Ik wil 'm op vakantie ook als imagetank kunnen gebruiken maar foto's bekijken hoeft niet.
Ik krijg extra korting op HP producten. Vandaar.quote:
ik vind de iPod photo toch zeker wel mooier.... niet echt functioneler ofzo, ik gebruik die foto optie toch niet....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ja, of zo'n camera link ding. Ik kan ook een gewone Ipod nemen met een Belkin Card reader. Of is de Photo Ipod echt mooier en het prijsverschil waard ??
En ik wil een HP Ipod hebben.....
) de iPod photo 30 gb voor mijn zus gekocht. Ze wou hem in Amsterdam kopen, maar daar was 'ie overal uitverkocht
Waar zit ie in Utrecht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:04 schreef Svyatagor het volgende:
Heb vandaag in de nieuwe Macstore in Utrecht (eindelijk hier ook eentje [afbeelding]) de iPod photo 30 gb voor mijn zus gekocht. Ze wou hem in Amsterdam kopen, maar daar was 'ie overal uitverkocht![]()
Nu staat 'ie dus fijn in zijn verpakking hier naast me..en komt ze hem morgen ophalen...![]()
Bij de Mariaplaats, zeg maar schuin tegenover die River Woods winkel.quote:
Ik heb een groene en een rozequote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef grunge-metal het volgende:
[GEZ]iPod sok Iemand die nog een sok heeft liggen? Iemand die nog ergens een iPod sok heeft liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |