Dat lijkt mij een puik plan.quote:
Je gaat vrijdag naar de stad?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
Vrijdag de dertiende is niet zo'n ramp... Zaterdag de veertiende is mijn pechdag...
Succes!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb examenstunt dan. En dus ga ik kapot door een overvloed aan goedkope halve liters
nee...quote:
niet aan hele?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb examenstunt dan. En dus ga ik kapot door een overvloed aan goedkope halve liters
kijk uit met die botjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef dribbel79 het volgende:
werken, bier drinken en spare ribs eten...kan weinig fout gaan denk'
Want dat brengt ongeluk?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Skaai het volgende:
Ik ben niet bijgelovig.
Dubbel geluk dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:13 schreef pietje-tering het volgende:
YESSSS..... Mijn geluksdag.....
Toen ik 13 jaar werd was het ook vrijdag de 13e![]()
welke maand?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik ben geboren op Vrijdag de dertiende, dus ik breng zelf ongeluk![]()
13e maandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
welke maand?
ik ben geboren op vrijdag de dertiende april negentienhonderd negenenzeventig
hmmz...dan slik ik die toch niet door??quote:
Dierenbeulquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik lik aan een zwarte kat, laat die kat onder een ladder lopen en gooi 'm daarna tegen een spiegel.
vrijdag de dertiende augustus negentienhonderd eenenzeventigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef sararaats het volgende:
welke maand?
ik ben geboren op vrijdag de dertiende april negentienhonderd negenenzeventig
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:13 schreef pietje-tering het volgende:
YESSSS..... Mijn geluksdag.....
Toen ik 13 jaar werd was het ook vrijdag de 13e![]()
Gewoon door jarig te wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe bereiden jullie je daarop voor?
als er vergif in zit nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef da_micha_man het volgende:
Met wat bier moet het lukken 14.gif
Ik heb vrijdag vrijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe bereiden jullie je daarop voor? Blijven jullie de hele dag in bed liggen, lopen jullie met een valhelm op of proberen jullie potentieel gevaarlijke situaties te vermijden?
Post hier je ervaringen en voorbereidingen.
En... ben je daar nu extra ongerust overquote:
Waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Janetje het volgende:wat is google toch een leuke uitvinding..
Daar kan je handige informatie zoeken over dingen die je nog niet wist. De oorsprong van vrijdag de 13 en dat bijgeloof bijvoorbeeldquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef Janetje het volgende:ik kreeg mn eindexamenuitslag een paar jaar geleden op vrijdag de 13e... geslaagd... vanaf toen is vrijdag de 13e een goeie dag voor me geworden.
Zeker niet makkelijk, heb ik geprobeerd, maar uit kwam er achter dat vroeger alles per dozijn (12) bestelt werd, maar omdat alles handwerk was, maakte (bijna) iedereen er 13, er ging er bij bijna iedereern wel een mis, en daarom is 13 een ongeluks getal:? het had net zo zo goed de 3e 4e 6 e of 8e kunnen zijn.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar kan je handige informatie zoeken over dingen die je nog niet wist. De oorsprong van vrijdag de 13 en dat bijgeloof bijvoorbeeld.
www.google.nlquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:56 schreef xippie het volgende:
[..]
Zeker niet makkelijk, heb ik geprobeerd, maar uit kwam er achter dat vroeger alles per dozijn (12) bestelt werd, maar omdat alles handwerk was, maakte (bijna) iedereen er 13, er ging er bij bijna iedereern wel een mis, en daarom is 13 een ongeluks getal:? het had net zo zo goed de 3e 4e 6 e of 8e kunnen zijn.....
Tja ik weet het, bijgeloof...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
www.google.nl
"vrijdag de 13e", oorsprong
enter
Doe nou maar niet, want je laat alles uit je handen donderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
ik ga helpen verhuizen
neej lieverd want dan moet ik je missenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:36 schreef Tiemie het volgende:
ik blijf gewoon de hele dag in bed.
Ahh..kalverliefde!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:54 schreef Idylleh het volgende:
[..]
neej lieverd want dan moet ik je missen![]()
Kalveren op vrijdag de 13e: Slachthuis!quote:
verslapen en een uur te laat op 't werk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nee...
Gewoon exact zoals ik het zeg: Zaterdag de veertiende is mijn pechdag.
Op zaterdag de veertiende krijg ik altijd lekke banden, gescheurde regenpakken, miscommunicatie op 't werk, gecrashte computers, ruzie, etc...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |