abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26970030
het is indd een mooie dag slaapmeisje!!! *zal flink duimen*

minoes hoe voel je je??
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:47:41 #77
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26973008
Goed zeg Slaapmeisje! Deze dag wordt het gewoon, het is een ontzettend mooie dag

Minoes, het begint wel spannend te worden, kan nauwelijks wachten tot de drie dagen om zijn
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:50:09 #78
1087 Merisse
broddeltante
pi_26973084
Gogogogogoooooooooooooooo Slaapzaadjes!!!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:58:17 #79
3744 Kleintje
op en top!
pi_26973311
Go go go go slaapzaadjes!!! Er wordt nu even niet geslapen maar.. ZWEMMEN JULLIE!
Het is goed weer om te zwemmen dus zorg dat het allemaal goed komt daar binnen. Maak er een mooi feestje van!

Ik ga heeeel hard duimen!
pi_26973601
Slaapmeisje we duimen weer allemaal met je mee, de datum is al goed he, zou toch wel te gek zijn als het op vrijdag de 13e gaat lukken voor jullie !!
pi_26974627
Slaapmeisje Meis,je hebt je babyzaadjes binnen,nu een mooi beebje kweken
Sterkte Mijn wachttijd zit er bijna op,jij moet er aan beginnen,veel succes.
Groetjes,Minoes
pi_26974795
Slaapzaadjes en Slaapeitjes ............. WAKKER WORDEN!!!
Er is werk aan de winkel voor jullie!!

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:34:20 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26986340
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef easy-going het volgende:
Slaapzaadjes en Slaapeitjes ............. WAKKER WORDEN!!!
Er is werk aan de winkel voor jullie!!

Zal het daarom tot nu toe niet gegaan zijn zoals het moet? We hebben ze niet wakker gemaakt!

Joehoe,.. slaapeitjes, slaapzaadjes.. Jullie moeten aan het werk samen!!! Ja, samen ja!!

Dat wordt weer 2 weken nagelbijten..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel vrijdag 13 mei 2005 @ 21:03:51 #84
2628 Karin
pi_26989203
Slaapzaadjes Wakker worden en aan het werk jullie
pi_27075742
De zon schijnt gelukkig buiten,dan voel ik me ook weer wat beter.Het gaat al weer een stukkie beter,gister nog wel een paar jankbuien gehad(handig als je net in de soep staat te roeren ),maar nu gaat het wel weer.
Ik ga vanmiddag meteen de fertiarts weer bellen en ook even naar het ziekenhuis,voor de nieuwe medicijnen.Ik wil meteen door met ronde 3,dan kan ik mooi de inseminatie op de dag krijgen,dat we een lang weekeind weggaan.We zijn de 28e 1 jaar getrouwd,dus dan is het wel speciaal,als er binnenin mij een baby gebakken word op dat moment

Slaapmeisje,hoe gaat het met jou?Geen kwaaltjes en klachten.
Groetjes,Minoes
pi_27078058
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef minoes_ het volgende:
De zon schijnt gelukkig buiten,dan voel ik me ook weer wat beter.Het gaat al weer een stukkie beter,gister nog wel een paar jankbuien gehad(handig als je net in de soep staat te roeren ),maar nu gaat het wel weer.
Ik ga vanmiddag meteen de fertiarts weer bellen en ook even naar het ziekenhuis,voor de nieuwe medicijnen.Ik wil meteen door met ronde 3,
Ach shit Minoes, ik begrijp dat je de op bezoek hebt gekregen...?
pi_27092644
Ja,Katinka,die kwamen zondagavond om de hoek zetten(leuk,als je net naar wodka-lime zit te kijken en de zwangere dozen vliegen je om de oren )
Vanmiddag de fertiarts gebeld en ik hoef deze keer maar 1x te komen voor de follikelmeting,de 25e.
En dan die avond ws ook de prik en dan de 27e de inseminatie.Ook meteen de pillen weer opgehaald en de ampullen pregnyl,dus vanavond weer slikken met die dingen......bleh......heb zo'n hekel aan pillen

Groetjes,Minoes
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:35:48 #88
1087 Merisse
broddeltante
pi_27096019
Minoes, het zal allemaal niet meevallen maar je wordt zodoende wel gedwongen vooruit te kijken. Gelukkig is je cyclus kort. Straks een romantisch weekendje weg met zwemmertjes aan boord.
pi_27100559
Merisse...........tja,ik dwing mezelf voornamelijk om vooruit te kijken,mijn man zei al:weet je wel zeker,dat je verder wilt....
Ja,ikke wel,in ieder geval wel poging 3 met deze medicijnen en dan word het helaas een kwestie van euro's,voor de volgende 3 ronde's(ook al hoop ik die natuurlijk niet nodig te hebben )
Maar goed,daarmee kan de fertiarts misschien ook helpen,dus dat zien we dan wel weer.Het ellendige daarvan is,dat ik dan net als slaapmeisje iedere dag moet prikken en daar ben ik nog ff niet aan toe
Maar ja,1 stap tegelijk,eerst poging 3 enne...........3x is scheepsrecht toch

Groetjes,Minoes
pi_27121687
minoes zou mooi zijn als er met je trouwdag een beebje wordt gekweekt indd

slaapmeisje where are you ?

gister kreeg ik telefoontje van gyn voor uitslag van bloed , die was weer goed
alleen ik zei tegen hem van jah ik ben nu met de pil bezig.. en als die op is deze strip, zal dat rond de 26ste zijn.. dan heb ik mooi een stopweekje,... en dan heb ik dat gesprek 7 juni , komt precies mooi uit dan, als ik toch mocht stoppen..

gaat die vent zeggen dat ik nog een pil strip erachter aan moet slikken vanwege die waardes... maar wat heeft dat voor nut dan als ik nog maar 1 keer hoef te prikken ongeveer eind mei/begin juni.. precies in mijn stopweek. dat zou dan de laatste keer zijn. (kan dan toch nooit zwanger raken hoor in zo'n korte tijd, dus wat zal dat aan de waardes veranderen?)

maar jah ze bekijken het maar lekker.. ik stop toch gewoon.
zal toch nog wel ff duren neem ik aan dat de pil uit mijn bloed is.

ik zal het 7 juni wel zeggen waarom dat dan moest, want die vent bleef maar doorhameren.

woensdag 18 mei 2005 @ 23:00:29 #91
1087 Merisse
broddeltante
pi_27134150
Goed nieuws van je bloeduitslagen zeg Girly
en ik mag het niet zeggen maar ik zou ook lekker stoppen en dan maar even veilig vrijen, kan je lichaam eerst weer een cyclus krijgen voordat je er weer voor mag gaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Merisse op 18-05-2005 23:14:16 ]
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:08:25 #92
1087 Merisse
broddeltante
pi_27141644
* Merisse denkt aan Slaapmeisje
pi_27143420
Girly......goed bericht voor je meid enne............ik denk dat ik hetzelfde zou doen wat Merisse zegt:stoppen en dan maar een jasje aan Succes!
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 20:27:02 #94
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27162297
Hoi meiden, wat lief dat jullie aan me denken zeg. Sinds de IUI heb ik mijn agenda zo ongelovelijk volgepropt dat ik bijna geen tijd heb om na te denken, laat staan hier te posten. Vanavond voor het eerst weer een beetje rust in de tent voordat de weekendafspraken er zijn. Sinds vandaag heb ik weer buikpijn hmz maar voor de rest voel ik me redelijk goed eigenlijk. 29 mei mag ik testen dus dat duurt nog eeeeeuwen.

Girly je bent een toppertje en ik ben zo blij voor jullie dat jullie er straks weer helemaal voor mogen gaan. Gelijk heb je hoor dat je er niet nog een pilstrip achteraan slikt. You go girlyshir!!!

Minoes gaat het nu weer een beetje beter met je? En Merisse, ik denk ook aan jou hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_27163157
Slaapmeisje ik ben aan het duimelen voor je hoor!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_27165638
Slaapmeisje, gaan weer draaien hoor! Succes met wachten!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:21:51 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27177170
29 mei pas testen! Pfoei! Eelt kweken op de duimen dus weer! Spannend!
pi_27184153
Slaapmeisje
Hier alles weer goed in t koppie Ik zit weer midden in de pillenstrip en heb dus weer heeeerlijke opvliegers En natuurlijk weer in de nachtdienst.......vest aan,vest uit........enz.
Maar goed,als dat alles is.Vervelend dat je pijn in je buik hebt,had jij dat wel meer dan?
Veel sterkte met nog 9 lange dagen

Groetjes,Minoes
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:57:40 #99
1087 Merisse
broddeltante
pi_27204848
He ladies
Ik heb vanochtend op het punt gestaan te testen maar de "tampontest" wees helaas uit dat het weer niet zo mocht zijn... Intussen is het weer in volle hevigheid losgebarsten. Gelukkig had ik weinig tijd om verdrietig te zijn want vandaag trouwde mijn vriendin! Groot feest maar uiteraard ook weer maar liefst twee dikken buiken daar aanwezig. Wat is dat toch he? Vorige week waren we een lang weekend naar Gent en ongelogen waar op elk terras en ik elk restaurant waar we zaten waren ze er weer: de dikke buiken. En dan ben ik stikjaloers. Mijn leven is heerlijk maar ik zou ook zo graag...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:58:43 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27204873
Merisse! Sh*t!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: