*mental image...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:16 schreef E.T. het volgende:
(en z'n sokken aanhouden als ie 't potje vult.. sokken aanhouden tijdens de sex zal in dit geval niet werken)
Hoewel we daar ook nog wel discussie over hebben..quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mental image...
En ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn.![]()
joh! ik had de 26ste in mijn hoofd. Nou 11 is nog beter te overzien dan! Ennuh als het allemaal lukt niet weer in downtijd bevallen he?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef E.T. het volgende:
minoes, je moet er toch de lol van in blijven zien..
en Jelief, sterker nog... nog maar 11 dagen tot de 23e
Zal het daarom tot nu toe niet gegaan zijn zoals het moet? We hebben ze niet wakker gemaakt!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:46 schreef easy-going het volgende:
Slaapzaadjes en Slaapeitjes ............. WAKKER WORDEN!!!
Er is werk aan de winkel voor jullie!!
Ach shit Minoes, ik begrijp dat je dequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef minoes_ het volgende:
De zon schijnt gelukkig buiten,dan voel ik me ook weer wat beter.Het gaat al weer een stukkie beter,gister nog wel een paar jankbuien gehad(handig als je net in de soep staat te roeren),maar nu gaat het wel weer.
Ik ga vanmiddag meteen de fertiarts weer bellen en ook even naar het ziekenhuis,voor de nieuwe medicijnen.Ik wil meteen door met ronde 3,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |