ET.. hebben ze onze dossiers niet door elkaar gehaald ?? Anouk is wel met de derde poging geboren...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef E.T. het volgende:
Tnx!
De voorwaarden van mijn verzekering zijn nogal onduidelijk.
Ze zeggen wel dat ze de eerste behandeling uit het aanvullende pakket vergoeden en de 2e en 3e poging uit het ziekenfonds.
Maar in het ene overzicht staat dat dit voor de gehele verzekeringsduur is, in het andere overzicht dat het per te realiseren zwangerschap is. Ik ben nu al een paar keer tegengekomen dat na een zwangerschap gewoon weer poging 1 begint. Ik werd ook een beetje op een zijspoor gezet door de brief van het ziekenhuis die het had over poging 4 (wel met de opmerking erbij dat uit poging 3 een kind is geboren).
Ik was altijd in de verondersteling dat een poging pas een 'poging' was als er een punctie was geweest. Goed dat ik dat nu weet, vorige keer had ik dus voor een nare verrassing komen te staan als het niet gelukt was en ik dus verder had gegaan (in de veronderstelling dat dat poging 2 zou zijn maar eigenlijk nr. 4 was)
quote:Op zondag 29 mei 2005 08:08 schreef karinswets het volgende:
[..]
ET.. hebben ze onze dossiers niet door elkaar gehaald ?? Anouk is wel met de derde poging geboren...
Bullshit, gelukkig heb je het stukje tekst ook gevonden Stress veroorzaakt zelden of nooit infertiliteit maar infertiliteit veroorzaakt zeker stress.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef Merisse het volgende:
....
"je bent te gespannen en daarom lukt het niet". Diezelfde persoon was ook van mening dat het niet normaal was dat ik het afgelopen jaar de meeste kraambezoeken heb overgeslagen. Ik had volgens haar toch wel dringend hulp nodig![]()
Ja, ze heeft een superschattig dochtertje van 1,5 die er gisteren ook bij was... psies zo een als ik ook zou willenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:15 schreef katinka het volgende:
[..]
Bullshit, gelukkig heb je het stukje tekst ook gevonden Stress veroorzaakt zelden of nooit infertiliteit maar infertiliteit veroorzaakt zeker stress.
En niet normaal!?! Jouw situatie is toch ook niet normaal?!
Ja, hulp nodig! Van mensen die begrip op kunnen brengen, zich kunnen voorstelllen hoe moeilijk kraamvisites kunnen zijn, als je zoals jij een aantal keren een miskraam hebt gehad. Ongelooflijk!
![]()
![]()
Heeft ze zelf kinderen?
Sorry Merisse, ik ben echt kwaad en ga eerst maar even afkoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |