Hallo,wij zijn weer terug
We hebben een heerlijk weekeind gehad in Loohorst,echt een topweekeind qua weer.
Lekker gezwommen en gehangen en winkeltjes gekeken,dat hadden we wel ff nodig.
De inseminatie ging prima,ik kreeg alleen een paar uur van te voren alweer pijn in mijn buik en dat duurde nog tot in de middag.Maar verder voel ik helemaal niks
Dus totaal anders dan de vorige keer.
Tinkerbell......ik heb dat stukje ook gelezen,dat je was gestopt en volgens mij ook nog iets over de medicijnen gevraagd.Het lijkt me moeilijker om met de MMM te stoppen dan te beginnen.Tenminste,ik weet van mezelf,dat ik,nu ik erin zit,steeds verder wil gaan.
Maar het idee,om straks misschien te moeten beslissen om te stoppen........ik moet er niet aan denken.
Het lijkt dan net of je zelf toegeeft dat je hebt gefaald en dat je het opgeeft...........
Maar die grens ligt voor iedereen weer anders en dat is je goed recht,om te stoppen wanneer jij dat wilt.Of er juist niet aan te beginnen,daar mogen anderen niet over oordelen.
Merisse.............meid,kan me voorstellen dat de stoom uit je oren kwam,tijdens die discussie.
Tjee,wat een stomme
![]()
zeg,dat mens
Op zo'n moment hoop je op een modderpoel in de buurt en dat je d'r net ff een zetje kan geven
Maak je eigen keuze's en heb respect voor die van een ander,of je het er nu wel of niet mee eens bent,toch?
Groetjes,Minoes