Tips ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef mcintosh het volgende:
Ik kan het wel
En daar heb JIJ niks aan nee
Met je gezicht richting plafondquote:
Nee men, ik moet gewoon een manier vinden om te poetsen zonder een wit hans en grietje spoor achter me te laten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:51 schreef Stranger het volgende:
Die nieuwe oral b dingen misschien iets voor jou.
Waarom zou ik dat willen doen? Dan kan ik niet zo goed tegen die wasbak aankwijlenquote:
Voor tandenpoetsen heb je maar een hand nodig hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:47 schreef SuperFruitig het volgende:
want dan kan ik nooit iets boeiends doen onder het tandenpoetsen.
wat een topic weer![]()
Ik bedoel meer in de trand van, tv kijken, zinloze topics openen op fok. Dat soort stuff.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voor tandenpoetsen heb je maar een hand nodig hoor.
minder tandpasta gebruiken, schuimt het ook niet je mond uit.quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de trand van, tv kijken, zinloze topics openen op fok. Dat soort stuff.
Ik ga maffen doei
Of paradontax, schuimt het ook niet. Ook al blijf ik dan ook kwijlen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef Adfundum het volgende:
[..]
minder tandpasta gebruiken, schuimt het ook niet je mond uit.
Op een electriche tb doe je toch ook maar een klein kwakje...
nee, doe maar een foto, liefst zonder kwijl.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:14 schreef pacandor_ het volgende:
hmmzz ik heb een philipstandenborstel... en halverwege zit er een gaatje in dus al het kwijl loopt er zegmaar uit zeeer irritant....
kunnen jullie het nog volgen....
Bouw 'n wasbak tussen je pc en je tvquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de trand van, tv kijken, zinloze topics openen op fok. Dat soort stuff.
Ik ga maffen doei
Jah!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:57 schreef DrDentz het volgende:
offtopic
Dansenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:06 schreef LaZZ het volgende:
Ja, precies. Wat een vage dude, in andere topics ook al.!
als je dat gebruikt is het net of je met je bek over de bodem van de Noordzee schuift, wat een zoute bende is dat...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Of paradontax, schuimt het ook niet. Ook al blijf ik dan ook kwijlen.![]()
minder rukken onder het poetsen en en slabber kopen met "mijn bek is lek" eropquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee men, ik moet gewoon een manier vinden om te poetsen zonder een wit hans en grietje spoor achter me te laten.
[..]
Waarom zou ik dat willen doen? Dan kan ik niet zo goed tegen die wasbak aankwijlen
Kwestie van wennen. Na en paar dagen/weken proef je die zoute smaak niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 05:52 schreef buzzer het volgende:
als je dat gebruikt is het net of je met je bek over de bodem van de Noordzee schuift, wat een zoute bende is dat...
Jij hoort echt in onzin thuis..rot toch eens op met je waardeloze posts hier..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Sommige mensen trekken af tijdens het tandenpoetsen![]()
Eerst flink wennen aan die rare zoute smaak in je bek...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Of paradontax, schuimt het ook niet. Ook al blijf ik dan ook kwijlen.![]()
Leer me dat! Maak er een cursus van voor mijn part!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef koning_leeuw het volgende:
ik kan zelfs poetsen en praten zonder te kwijlen![]()
Moet stiekem altijd een btje lachen als ik mijn broer boven de wasbak zie kwijlen![]()
Jij stiekem ook welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben van mening dat ik toch iets wezenlijks heb toegevoegd aan de hoogstaande discussie hier. Maar verder ben je lief hoor![]()
dan heb je een mening die de mijne niet deelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben van mening dat ik toch iets wezenlijks heb toegevoegd aan de hoogstaande discussie hier. Maar verder ben je lief hoor![]()
Optie 2... Onder de douche je bek goed schrobben....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef thaMoon het volgende:
Ik kwijl ookMaar zonder wasbak/kraan kan je je tandenborstel toch ook niet natmaken.. dat vind ik al helemaal bagger.. gewoon een droge tandenborstel met tandpasta in je mond duwen.
Naja.. Lekker vaag onderwerp ook weer, maar ik kan me er dus wel in vinden
quote:
Helemaal mee eens, maar dan moet je wel 2 x per dag douchen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon poetsen onde de douche, kan je knoeien wat je wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |